Chci Vás poprosit o radu.Na jaro si chci kupovat motorku.Přemýšlím o Aprilce,ale někteří me z ní zradí a řeknou,že je to potvora co sice jede jak zběsilá,ale taky si za to vezme svoji dávku benzínu a oleje.Narozdíl třeba od Hondy CBR,na které jsem teda měla možnost se projet.Jelikož mám dekly skupiny A,tak si zase říkám,že Cebra mě přestane po pár měsících stačit a Aprilku si budu moct otevřít.Taky přemýšlím o NSR. Předem díky za radu;)
Uzavřeno 23.11.2011 v 18:54 uživatelem VlastíkPlamínek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
Neseznam tu šukam ja
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
R4Zzy píše: The_Kučí> Připadne ti snad, že bych v tuto chvíli vlastnil CBR 125R ? V tuto chvíli bych si tě podal s radostí na 2jku
píšeš naprosto z cesty, kvalitní olej už dávno nestojí 500kč a řikám, že dvoutakt se stejným výkonem jako CBR má stejnou, ne-li větší životnost(a jezdí pod 5).K tomu si přičti supr podvozek od brzd, tuhého rámu až po široké kolo a při stejném výkonu to jsou i tak lepší motorky. Na to nemáš žádnej argument. Při stejném výkonu nemá 4 takt snad žádnou výhodu.(berme za příklad třeba uškrcené RS 125) .
To že si tady chceš něco dokazovat s tvoji umazanou cebrou, dokazuje jen tvoji nevyspělost. Co na to napíšeš mě? Že mě taky natrhneš na 2jku?? Tvoje technické znalosti nesahají asi moc daleko když se oháníš pouze tlakama ve válcích. To není všechno !!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
Není nad zvuk 4T (hlavně 2 válců) a práce ventilů .. kdo se zastává 2T tak zmrznul v době před 100 lety z5 .. Zastávají se staré neupgradované technologie, která se dá přirovnat k zastávání se vakuových televizorů v dnešní době LCD panelů ...
Naposledy editováno 21.11.2011 23:46:06
R4Zzy píše: KedaR_K> Já bych se klidně o ten sprint pokusil x)) .. jak sem psal
valíš pořád to samé,koho to zajímá že si cbr stavěl na zadní?? O nsr sis přečetl něco na foru a budeš tu dělat chytrého.....každopádně ji tu motorku a ani tobě nikdo necpe,ať si každy jezdi na čem chce,ty tady píšeš o 2taktu jako o tom nejhorším a víš o něm hov*o...2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
R4Zzy píše: Jestli si ta slečna koupí 2takt .. zajimalo by mě jestli jí potom pomůžete až se jí to zesere .. potom už nebudete tak chytří co ? .. Upřímně .. je mi líto vás .. a je mi líto té slečny, že jí tady radí takoví retardi
no, cbr jsi měl donedávna sám, teď sis koupil olítanou šetku po smrti a rozdáváš rozumy? Zvláštní... zvláštní...
KedaR_R
EDIT: Na CBR sem se naučil dost .. a proto jí z vlastní zkušenosti doporučuju jako první moto .. Jestli chce lítat jak na 2taktu ať si koupí rovnou sevřenou 6stku .. alespoň si zvykne na váhu .. nebo ať koupí 250ccm, ale 2takty sou sh*ty
Naposledy editováno 22.11.2011 09:17:53
až budeš mít najeto na obou typech můžeš teprve srovnávat. Takhle to je jen honění si trika a dělání ze sebe zbytečného tupce před ostatníma co nekecaj a jezděj, ať už na 2T nebo 4T
Dál asi nemám co bych dodal, jsou lepší věci na práci než číst virtuální onanii frajera s CBR125
nic proti.
Kámoš (jmenoval bych, ale na motorkaře nechodí) měl RS .. Po 2 týdnech Nicasil v prdeli .. takže po 2 týdnech už spravoval ;)
Brácha měl 2 roky Aprilii AF-1 Futuru .. Víc opravoval než jezdil .. to, že se zadřela ložiskem z kliky z obou stran válce .. a oprava za cca 12 tis ... to vynechám .. ale srala se nonstop .. co druhý den ježdění to nějaká věc v prdeli
Další kámoš koupil MITO - na motorkářích má nick Wodewer .. MITO Zadřené po cca 2 měsících .. první v háji nicasil .. pak zadřený komplet válec .. a jen pro rýpaly .. Oil Master nepoužíval ..
Další kámoš (co nechodí na motorkaři.cz) má NSR .. Ano chválí si ho jak jede, ale nadává jak se to nonstop sere .. co týden to 5 poruch na něčem
EDIT: Na CBR 125R sem nalítal 17 tis bez poruch, krom jedné .. Bývalý majitel tam přidělal podsvícení na motor, které skrtovalo o kostru .. což ale nejde přičíst chybě motorky samotné Prodával sem jí a měla najeto cca kolem 40 tis poctivých bez nějaké GO apod.... Pořád šlapala jak hodinky .. Výdaje na 1000 km cca 1100 Kč ..
Naposledy editováno 22.11.2011 09:34:55
proto mluvím o tvé demagogii, koupíš-li 15ti letou osminku po x majitelích (pubescentního typu), těžko můžeš počítat s dodržováním předepsaných intervalů a servisu.
Nezlob se na mě, tohle není argument
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)
Koupili je v perfektním stavu .. jen to prostě nevydrželo no ..
Bude to zřejmě kus od kusu, ale dost pochybuju o tom, že někdo najede na 2T sportu (R)ychle(S)pravuju, nejdeMITO, NSR apod.. 40 tis jen s litím oleje a benzínu ..
2T je vyhnaný otáčkama .. tah odspodu nulový .. už při rozjezdu to člověk točí víc než 4T .. aby to táhlo musí to mít střední-vyšší spektrum otáček .. takže točit a točit .. kolik ten motor má zvládnout ? ...
4T je bezudržbový a myslím si, že pro holku je to milionkrát lepší volba .. ano za rok jí CBRka omrzí, ale to už si bude troufat na silnější .. 125ccm je na naučení .. ne nato aby s tím člověk brázdil silnice 20 let ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
R4Zzy píše: Ano kluci mají nářadí odpovídající .. nejsou to kutilové .. 2 z nich sou dokonce automechanici (a v motorkách se rypou odmala) .. Všichni to koupili s tím, že dou do rizika 2T .. nakonec všichni uznali, že je 2T chyba a teď jen kupujou ND ..
Koupili je v perfektním stavu .. jen to prostě nevydrželo no ..
Bude to zřejmě kus od kusu, ale dost pochybuju o tom, že někdo najede na 2T sportu (R)ychle(S)pravuju, nejdeMITO, NSR apod.. 40 tis jen s litím oleje a benzínu ..
2T je vyhnaný otáčkama .. tah odspodu nulový .. už při rozjezdu to člověk točí víc než 4T .. aby to táhlo musí to mít střední-vyšší spektrum otáček .. takže točit a točit .. kolik ten motor má zvládnout ? ...
4T je bezudržbový a myslím si, že pro holku je to milionkrát lepší volba .. ano za rok jí CBRka omrzí, ale to už si bude troufat na silnější .. 125ccm je na naučení .. ne nato aby s tím člověk brázdil silnice 20 let ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)
R4Zzy píše: jose.de.pepe> Vidíš tam někde vysokootáčkový ? .. Psal sem, že je výkon vyhnaný otáčkama .. tzv. jede to až ve vyšších otáčkách .. střední-vysoké otáčky ke stropu ..
napsal sem to je vul,protože 2takt je Vysokootačkovy a ty tu tlučeš o vyhoněných motorech...Naposledy editováno 22.11.2011 10:50:14
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)
edit: ano, a sportovní šestka co točí 16500 otáček rozhodně není vyhoněná a "hezky tahá odspoda"
Naposledy editováno 22.11.2011 10:54:39
3 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu:)
Každej si bude chránit svůj ohon .. ale z vlastní zkušenosti vím co sou 2T za šroty .. a v životě bych si 2T nekoupil .. i kdyby to měl být fichtl
Naposledy editováno 22.11.2011 12:06:23
R4Zzy píše: KedaR_K> Já bych se klidně o ten sprint pokusil x)) .. jak sem psal
OK, takže domluveno, tady pan nejchytřejší si myslí, že s jeho motorkou natrhne na sprint motorku o 10 let novější a o 400ccm větší
Všichni jsou tu toho svědkem a na jaře jedem ....Beru to jen jako zábavu (sprint nemá s tématem nic společného), a stále si stojím za tím že netušíš co říkáš a stále papouškuješ, co jsi slyšel, nebo četl. OSOBNÍ ZKUŠENOST NEMÁŠ !!!
PS: a jestli se toho chceš ušetřit, můžu ti ukázat jak jsem na sprintu právě CBR 600 nathrl a novější než máš ty
R4Zzy píše: Vidím jak je někdo ve full combi .. de k motorce .. pěkná motorka .. sedne na ní .. čekám co to bude za dělo .. a najednou .. rin-tin-tin-tin .. a můžu se uchlámat smíchy co to je za magora .. Za to když někdo sedne na motorku, která nějak vypadá .. nastartuje .. a de tam něco slyšet .. to je jiná x)) Prostě cwajtakty fuck .. moje konečné stanovisko .. chtěl sem tady holce pomoct, ale vy jí chcete akorát dostat do průšvihu kecama o tom jak je 2T BEST ..
Každej si bude chránit svůj ohon .. ale z vlastní zkušenosti vím co sou 2T za šroty .. a v životě bych si 2T nekoupil .. i kdyby to měl být fichtl
Sorry,ale když vidim CBRko tak se směju ještě dřív než nastartuje
R4Zzy píše: Vidím jak je někdo ve full combi .. de k motorce .. pěkná motorka .. sedne na ní .. čekám co to bude za dělo .. a najednou .. rin-tin-tin-tin .. a můžu se uchlámat smíchy co to je za magora .. Za to když někdo sedne na motorku, která nějak vypadá .. nastartuje .. a de tam něco slyšet .. to je jiná x)) Prostě cwajtakty fuck .. moje konečné stanovisko .. chtěl sem tady holce pomoct, ale vy jí chcete akorát dostat do průšvihu kecama o tom jak je 2T BEST ..
Každej si bude chránit svůj ohon .. ale z vlastní zkušenosti vím co sou 2T za šroty .. a v životě bych si 2T nekoupil .. i kdyby to měl být fichtl
maník na RS250 nebo RGV500 je u mě 100x větší frajer než na cbr600rrrrrr. Ono totiž pilotovat ostrý dvoutakt je o něčem uplně jiném, ale o tom na cbr nemáš ani ponětí tak ti to nebudu nutit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2903 | 14.10.2024 v 22:11 Ariete |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |