Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
dejf. píše: stejne ty kulaty svetla starsich modelu byly super. Proc to menit? Ten novej fejs mu neslusi. Ztratil toho ulicnika v sobe
A propo...tobě nevadí že už nejezdíš na Banditovi? Ale na nějaký vyměklý japonský nasávačce? Starej Bandita, měl pořádný motor s geny GSX-R, chrochtal, vrněl a šel za plynem. A co ten tvůj plastový digitální nesmysl nad předním světlem? Kam se poděly DVA NÁDHERNÉ CHROMOVANÉ BUDÍKY????? Banditos vypadal pěkně naštvaně a jeho vzduchem a olejem chlazený, jemně žebrovaný motor dělal Banďoura Banďourem!!!!!! Tak proč ta změna?
PS. A hele, neber to moc vážně ju? Tohle je jen taková ta štengrovačka...
Veselé vánoce!!!!
Naposledy editováno 17.12.2011 10:22:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
http://www.triumph-moto.cz/
Naposledy editováno 17.12.2011 09:48:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Triumph motrcycles forever!!!!!
Zduřte, idu na guláš, ségra má 30 a kdybych tady večer něco přidal, nezlobte se na mě, budu ožratý...
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Vole Ohlins a po roce tečou gufera? Si děláte prdel? Za ty prachy?? To u mýho čínskýho sráče po 3 letech huntování v terénu nerosej nikde ani kapku
Protože tam žádný olej nemáš voe!!!!! To, co u strojů čínské provenience vede přední kolo, to nemá s "vidlicí motocyklu" nic společného. To samé lze říci i o zadním centrálu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
SuperSic58 píše: Vole Ohlins a po roce tečou gufera? Si děláte prdel? Za ty prachy?? To u mýho čínskýho sráče po 3 letech huntování v terénu nerosej nikde ani kapku
No jo jenže Ohlinsy fungujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
dewwil píše: No jo jenže Ohlinsy fungujou
no... no... no... ony ty ohlinse co najdeš na Aprilkách, Duci a pod... nemaj s "pravejma vohlinsema" moc společnýho, ale pravda je, že fungujou. A taky ta matná zlatá vypadá fakt dobře
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
e: pro zajímavost, co stály ty tvý Marzochi či co to je, vypadaj gut
Naposledy editováno 17.12.2011 14:45:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
dewwil píše: VlastíkPlamínek> jj, na sériovkách to jsou takový jak bych to řekl, nejlevnější provedení Ohlinsů, ono taky kdo by cpal z výrobců na sérii vidle za skoro cenu motorky
e: pro zajímavost, co stály ty tvý Marzochi či co to je, vypadaj gut
teď už to tajný není... 730€ za komplet vidle, nový nikdy nenamontovaný Marzocchi RAC 43 z Bimoty DB7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Ale zas mas na druhou stranu pravdu vtom, ze to chce vdet tu motorku na zivo. Ja treba taky zmenil nazor na tenkrat novou R6 (2006) kdyz sem ji videl nazivo. Na vobrazcich se mi tolik nelibila. A nebo ze taky casem necemu pride na chut. V mym pripade je to nova R1 s tema kulatejma čočkama na masce.
Nicmene todle se mi proste nelibi (mam na mysli jenom ty svetla, ne celej stroj, ten je supr)
PS: Nikde sem netvrdil ze se mi muj bandit libi vic nez starej. Ale sem rad ze ten redesign neni tak radikalni jako u konkurence. Jen to predni svetlo nic moc no..Ale zvyk sem si. Chtel sem novou motorku a ta hold kulaty svetlo uz nemela no...Ale kdyby se mi to vylozene hnusilo tak bych si to samozrejme nekoupil
edit: pekny vanoce (verim ze s novou masinou v obyvaku budou ty nejlepci.) )
Naposledy editováno 17.12.2011 15:59:04
drippera píše: Protože tam žádný olej nemáš voe!!!!! To, co u strojů čínské provenience vede přední kolo, to nemá s "vidlicí motocyklu" nic společného. To samé lze říci i o zadním centrálu!
Chyba lávky, olej sem tam měnil hned po koupi, byl tam nějakej hanoiskej šlem. Do každý šavle čtvrt litru tlumičáku. Vnitřek je normální klasická USD vidle. Fungujou docela v poho, čekal sem horší A že už dostaly zahulit
Twoe to je poloviční cena
Drip:Jestli je ti líto,že se ty lichoběžníky nikomu nelíběj,tak nesmutni.Sám v tom nejsi.Mě se to líbí asi i víc,než ty kulatý
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
bulldogbiker píše: pravda italove zpracování na hovno...
HOVNO mas v trenkach!!! !!!Ivos píše: HOVNO mas v trenkach!!! !!!
Moje řeč. Já nikde nepsal, že italové jsou na hovno. To není v žádnm případě pravda. Jen jsou prostě stavění "jinak" a mě určité okolnosti vadily. Nic víc a nic míň. Jinak stále tvrdím to, že italským (evropským) strojům se v designu, jízdních vlastnostech a zážitkům málo co vyrovná!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
drippera píše: MilanTST> Dík za info. Budu na to myslet. Nebudu si hrát na nějakého "Triumphofila" mám ho doma teprve teprve týden a ve skříni stále materiály z klubu majitelů GSX1400 a SUZUKI dnů a všude plno italkých vlajek a aprilia racing produktů a DUCATI CORSE triček, žéééé? Ale rád pokecám s podobně postiženýma lidičkama, to zase jooo.
Hele proč bys na sraz Triumphu nemohl přijet v kombošce Ducati Corse, s nášivkou "GSX14000 enthusiastic club" a "Tuono Forever" ?
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
http://www.21-12-2012.cz/
Naposledy editováno 18.12.2011 14:13:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
drippera píše: Vážně děvka? Já nevím, proč bych měl zabřednout u jediný značky a být jí nadosmrti věrný. Člověk se potom zbytečně okrádá o další zkušenosti, zážitky a poznávání něčeho nového včetně nových lidí a dopředu hledí jen svým "omezeným" směrem. Neříkám, že moje frekvence výměn je úplně běžná, ale jak to mám ku*va dop*dele všechno stihnout, když 21.12.2012 končíme všichni. Hm????
http://www.21-12-2012.cz/ [/quote]
víš jak to myslím, bylo to v nadsázce.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Naposledy editováno 18.12.2011 15:24:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
t_freedom píše: Hele proč bys na sraz Triumphu nemohl přijet v kombošce Ducati Corse, s nášivkou "GSX14000 enthusiastic club" a "Tuono Forever" ?
Klíďo ,Lidi co se točej kolem motorek Triumph jsou tolerantní k ostatním značkám.
Je to taková malá akce kde se dá pokecat o všem. Mimochodem, jezděj tam i borci na Ducati, mimo jiné