paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

17.12.2011 v 12:01 | Nahoru | #1

SuperSic58 píše: Vole Ohlins a po roce tečou gufera? Si děláte prdel? Za ty prachy?? To u mýho čínskýho sráče po 3 letech huntování v terénu nerosej nikde ani kapku


Protože tam žádný olej nemáš voe!!!!! To, co u strojů čínské provenience vede přední kolo, to nemá s "vidlicí motocyklu" nic společného. To samé lze říci i o zadním centrálu!

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

17.12.2011 v 16:01 | Nahoru | #2

drippera píše: Protože tam žádný olej nemáš voe!!!!! To, co u strojů čínské provenience vede přední kolo, to nemá s "vidlicí motocyklu" nic společného. To samé lze říci i o zadním centrálu!


Chyba lávky, olej sem tam měnil hned po koupi, byl tam nějakej hanoiskej šlem. Do každý šavle čtvrt litru tlumičáku. Vnitřek je normální klasická USD vidle. Fungujou docela v poho, čekal sem horší A že už dostaly zahulit
Téma je zamknuto


TOPlist