A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
J.R.. píše: Z R1 sem šel na RSV takže sem si tady podle některejch pohoršil ,asi ve všech směrech ,protože je to těžka nejdoucí italská jebka. Krok zpět,ale větší zábava. Na sv se jezdí v pohodě jen od něj nemuže člověk čekat zazraky. Za hubičku hodně muziky.
Ze starý R1 na starou RSV není vůbec nic nepochopitelnýho, krom výkonu sis v ničem nepohoršil.... naopak v mnohém polepšil
a hlavně prosímtě nesrovnávaj RSV a SV, to bys mně fakt nasral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
pylot píše: Panove zkuste se zamyslet nad tim, ze to ze vam nejaka motorka nevyhovuje, neznamena ze nemuze vyhovovat nekomu jinymu. Ja znam spoustu lidi, kteri jezdi SV uz leta a nemaji potrebu prechazet na neco jineho. Proste nekomu ta motorka sedi.
Tak já myslím že mu tady nikdo nic nerozmlouvá a že každej jen říká co si o tom myslí ostatně každýmu je asi upřímně jinak u řiti na čem kdo jezdí
Ano, já taky znám spousta lidí co na tom jezděj, lidi kterým ta motorka vyhovuje...
Teď mi řekni ale kolik lidí znáš co měli litrovýho sporta a vrátili se třeba k SV650, nebo bandit 600 Ani jeden co?! A to že "pár lidí" okolo motorek znám...
Takže Pylote, chápu tvůj smysl pro SV650 ale taky zkus myslet trochu ve smyslu situace který popisuje tohle vlákno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Mr.Dreamer píše: GRASSEL> Tak já mám ER-6F a také si myslím, že motor je dost nepovedený a nedoladěný, podvozek nedává žádnou odezvu a brzdy maximálně tupé, přesto je to pro mě momentálně nejvhodnější motorka.
Já proti tomu nic nemám
Nebo ty si snad předtím měl sporta v litru?! Nebo motorku která je
motorem 100% lepší
podvozkem 200% lepší
brzdama 200% lepší?!
Asi ne viď?!
Já se tady bavím celou dobu o týhle situaci, to že na SV někdo jezdí je snad jasný že mo vyhovuje
Milosek.m píše: ja presel ze 130konovy 4valu na 130konovej V2 a naprosta spokojenost -huba od ucha k uchu na sv jsem jel a nemam sni jakykoliv problem jak grazzlík vzhledem k cemu je ta masina urcena-ale taky bych do tohodle "down-grade"nešel
Srovnáváš jabka z hruškama, ty si šel nahoru... výkon stejnej ale jinak všechno lepší, to je kurevsky jinej případ než tohle
představ si jakobys z tý 130koňový sedumpade šel na GS500 to asi ne viď?! To by asi nebyla huba moc od ucha k uchu no a to je ten samej případ
Naposledy editováno 14.01.2012 18:45:00
A dojmy z KLX? Super, len motardy, ale tá akoby brutalita toho stroja, zvuk je ohromný. Nejede, nebrzdí, ale sranda ohromná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Tak já myslím že mu tady nikdo nic nerozmlouvá a že každej jen říká co si o tom myslí ostatně každýmu je asi upřímně jinak u řiti na čem kdo jezdí
Ano, já taky znám spousta lidí co na tom jezděj, lidi kterým ta motorka vyhovuje...
Teď mi řekni ale kolik lidí znáš co měli litrovýho sporta a vrátili se třeba k SV650, nebo bandit 600 Ani jeden co?! A to že "pár lidí" okolo motorek znám...
Takže Pylote, chápu tvůj smysl pro SV650 ale taky zkus myslet trochu ve smyslu situace který popisuje tohle vlákno.
Neznam nikoho kdo by presel zpatky z litrovyho sporta na SV a kdyz se podivas o stranku zpatky tak se tam doctes ze nebejt toho zduvodneni financni situaci tak se nad tim krokem taky podivuju.
Proc ti prijde ze nemyslim ve smyslu zdejsi situace? Muzes nadhodit neco konkretniho? Me prijde ze nemelu zadny blbosti a jestli jo tak me na to prosimte upozorni. Aby bylo jasno o mym vztahu k SV, tak ja moc dobre vim ze to je rozpoctovka, moc dobre vim ze to ma jen 70 koni, znam silny i slaby stranky ty motorky a nikde netvrdim nic co neni pravda. A duvod proc na nem stale jezdim neni ten zeby mi prislo tak uzasny. Duvod je ten ze kdybych si poridil to RSV, ktery se mi ted zamlouva, tak budu muset snizit pocet svejch projizdek na polovinu a to ja nechci. Myslim ze je lepsi jezdit na nefungujici (ale pro me zabavny) motorce nez se chodit do garaze divat na motorku ktera jede a funguje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Já proti tomu nic nemám
Nebo ty si snad předtím měl sporta v litru?! Nebo motorku která je
motorem 100% lepší
podvozkem 200% lepší
brzdama 200% lepší?!
Asi ne viď?!
Já se tady bavím celou dobu o týhle situaci, to že na SV někdo jezdí je snad jasný že mo vyhovuje
Jaj, reagoval jsem na to, když jsi psal, že si nikdo nebude hanit motorku, kterou zrovna má. Ale než jsem to odeslal, přibyla tu stránka příspěvků.
Sprota v litru jsem si projel a sedne mi mnohem víc než ta šestka a to hlavně motor, brzdy a podvozek jsou na kawě takové tupé, ale funkční, spíš mi tam vadí ta odezva, než že by se to nějak potápělo a nebrzdilo...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
teď tam sice taky nasázím tři, čtyři, pět ale letím 200
Fakt je, že frantíci dělali srovnání SV650 vs SV1000 a vyšlo jim z toho, že ta 650ka litru bohatě na francouzskejch klikaticích stačí a zábavy je na tom taky kopec takže jestli ti těch 70 kobyl stačí tak proč ne?
btw: loni na dvouválu v mostě jezdil nějakej pacient s SV650S pod dvě minuty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
To že nemluvíš vzhledem k týhle situaci myslím v tom smyslu že mluvíš o sobě, ale ty si na SV začal a to je rapidní rozdíl....
tak to s tou nefungující a fungující motorku jsem nějak nepobral za 90 000kč koupím motorku která funguje ve všem o 300% lépe akorát nebude třeba stejnýho data výroby
Naposledy editováno 14.01.2012 19:36:41
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Stev píše: pylot> proč bys jezdil míň? Jako že bys to finančně neutáhnul při pořízení? V provozu snad takovej rozdíl nebude.
No ja vychazim z informaci ktery mam od Spijkera. Prej s tou motorkou jel jenom jednou za 7 litru a to bylo kdyz jel po dalnici konstantne 150. Jinak porad k 9 litrum. Ja jezdim na SV za 5,5 pri moji bezny jizde. Jde o to ze rad taham a kdyz se otrkam na RSV tak na nem za chvili budu za 9 jezdit taky. To pri rocnim najezdu 8000 co jsem mel letos udela nejakejch 7000,- jenom na benzinu. A to pocitam spotrebu 8 litru na sto. Samozrejme to taky jinak zere gumy takze jeste pripoctu sadu gum. No a jelikoz jsem student a motorka neni jedina vec v mym zivote tak si ted nejsem jistej jestli jsem ochotnej dat tolik penez navic do motorky. Ted nemam penize ani na porizeni takze moje dilema jeste potrva ale do leta bych mohl neco vydelat a pak uvidime. Ale myslim ze jeste sezonu 2012 stravim na SV a pak budu resit vlastne stejnej problem zas. SV uz bude skoro neprodejny (je jich moc a malokdo uz chce takovyho veterana) a kdyz ho neprodam tak na RSV stejne nebude. Takze nakonec nejspis budu cekat dokud nedostuduju a nezacnu vydelavat.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Stev píše: pylot> tak to jo, netušil jsem že je až takovej rozdíl při spotřebě, ono není kam pospíchat, aspoň můžeš zkusit překonat to video co jsem sem hodil
Tuhle vyzvu bych strasne rad prijal. Stejne tak Italjetovejch 2:28 v Brne, ale ono to jezdeni je zase tak drahy ze chodim jezdit akorat do Vysokyho Mejta za 200,- na dve hodiny. Zacarovanej kruh.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Při stejný jízdě jsem měl...
K1 1000 nějakejch 12-14litrů
R6 02 16litrů
pylot píše: Tuhle vyzvu bych strasne rad prijal. Stejne tak Italjetovejch 2:28 v Brne, ale ono to jezdeni je zase tak drahy ze chodim jezdit akorat do Vysokyho Mejta za 200,- na dve hodiny. Zacarovanej kruh.
Tak já bych ti na vejšce záviděl i to sv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Stev píše: GRASSEL> vždyť píše že jezdí za 5.5, ono je to znát, gpz mi taky nešlo přes 6.
Jasně ale když na tom pojede palici tak za 5.5 nepojede no a stejným tempem když pojede na větším obsahu tak to bude s lepší spotřebou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |