Mám husku 125 2-t a zkoušel jsem se sní trápit v lese ,ale je to fakt trápení ,kvuli pruběhu výkonu motoru.Delší prudké výjezdy nejsem schopen dát :( ,prostě motor jak jednou padne pod výkonovou špici je to v prd...Chvilku jde ještě spojčit ,chvilku se modlit a pak jen najít strom o zapření.Chtěl bych vedět jak je to s vetším dvoutaktem jako třeba ktm 300 nebo třeba gas gas 300.Dá se pruběh srovnat se 4-t (450) ? Je to bez kopancu ?Dva takty se mi líbí nerad bych se snimi zatím loučil.
Díkes
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
když jsem to spočítal tak ňák od oka u 2T 300...tak při průměrný spotřebě 10l/100, mazacím poměru 1:50 (olej Motul 800 při super ceně 380,-), výměna oleje v převodovce cca každejch 50 l vyjetýho benzínu (Motul 5100, 210/l), tak mi to vychází cca 4000,- Kč/1000 km.
S tim že pokud za 4T trošku táháš tak těch 10 bude chlastat taky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Promin ale tomu nevěřím že by ti to bralo jen 5L vždyt i mnohem mín nadupané motory které jedeš po silnici v naprosto klidovém režimu si vezmou víc měl sem 2endura 600a 650ccm a žádné mi pod pět litrů nejezdilo a to byly zdechlé plečky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Po silnici když se jen pohodově přesouvám tak 4,2
2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
Jinak jestli si myslíte že na 2t se nedá jezdit bez údržby tak dá - znám lidi co lítaj 125 2t už přes dva roky (jeden 2 a čtvrt a drujej 2,5l) a na píst nebo takový věci ještě nešáhli, jenom mění volej, perou filtr, a lejou benzín, ale je jasný že to není úplně ideální.
Edit : překlep
Vespa píše: Prda1>moderní 4T jednoválce ale fakt berou tak málo.. já taky jezdím kolem pěti, Autor s CRF taky..
Po silnici když se jen pohodově přesouvám tak 4,2
Tak to čumím když mi to tvrdil kámoš s GS650 tak sem to ještě bral stříkačka a jezdí se v klidu po silnici ale v terénu za 5L to sem fakt překvapený =o jinak s krosem 2T mě spotřeba překvapila příjemně neprojedu ani 150kč a už nemůžu ale sem začátečník zkušení možná sjedou celou nádrž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Láká mě ta váha a nenáročná údržba vůči 4 T. *yes* P-H
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
2T prostě trochu bumbaj :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Pakliže teda neprováděl GO, ale výměnu - vačku, ventily v novotě, vahadla, rozvody, guferka a ložiska atd. tak možná ta dvacka. To by se mu pomalu vyplatilo koupit novou hlavu. Ale stejně pochybuju, že bylo měněno vše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
RadiXS píše: Joraell-TE> jo, nějakej 4T jsem rozdělanej měl... Právě proto se ptám, co stálo těch 20 jablek ;) Udělat sedla, ventily a dosedací plochy hlavy není problém. Zvládnou to i v servisu na auta. Já se tak s LC4 vlezl do dvojky.
Pakliže teda neprováděl GO, ale výměnu - vačku, ventily v novotě, vahadla, rozvody, guferka a ložiska atd. tak možná ta dvacka. To by se mu pomalu vyplatilo koupit novou hlavu. Ale stejně pochybuju, že bylo měněno vše...
Spíš jinou motorku :lol: taky se mi zdá že ho někdo natáhnul *no*
2 reakcí na tento příspěvek 2-t vs 4-t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
RadisX : jo kdybych si to delal ja tak 3/4 veci taky udela znamej na soustruhu ale hold to delal servis a ten proste vsechno kupuje ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Já bych značkové servisy obecně jako "svině" neoznačil (ne jenom Husaberg ale i ostatní) - alibisticky jemě řečeno dělají to co jim předepissuje výrobce. Zákazník si přece rozhodne sám kdy a co opravit (třeba na základě dobré rady servisu že je to tak správně jak to píšou v návodech). Je to jeden velmi dobře provázaný kšeft - vydělat musí všichni - servis, výrobce, obchodník.... Informace o skutečné životnosti dílů pouští neradi to je jasný :).