Mám husku 125 2-t a zkoušel jsem se sní trápit v lese ,ale je to fakt trápení ,kvuli pruběhu výkonu motoru.Delší prudké výjezdy nejsem schopen dát :( ,prostě motor jak jednou padne pod výkonovou špici je to v prd...Chvilku jde ještě spojčit ,chvilku se modlit a pak jen najít strom o zapření.Chtěl bych vedět jak je to s vetším dvoutaktem jako třeba ktm 300 nebo třeba gas gas 300.Dá se pruběh srovnat se 4-t (450) ? Je to bez kopancu ?Dva takty se mi líbí nerad bych se snimi zatím loučil.
Díkes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
Pakliže teda neprováděl GO, ale výměnu - vačku, ventily v novotě, vahadla, rozvody, guferka a ložiska atd. tak možná ta dvacka. To by se mu pomalu vyplatilo koupit novou hlavu. Ale stejně pochybuju, že bylo měněno vše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-t vs 4-t
RadiXS píše: Joraell-TE> jo, nějakej 4T jsem rozdělanej měl... Právě proto se ptám, co stálo těch 20 jablek ;) Udělat sedla, ventily a dosedací plochy hlavy není problém. Zvládnou to i v servisu na auta. Já se tak s LC4 vlezl do dvojky.
Pakliže teda neprováděl GO, ale výměnu - vačku, ventily v novotě, vahadla, rozvody, guferka a ložiska atd. tak možná ta dvacka. To by se mu pomalu vyplatilo koupit novou hlavu. Ale stejně pochybuju, že bylo měněno vše...
Spíš jinou motorku :lol: taky se mi zdá že ho někdo natáhnul *no*