2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
Tohle doporucuje primo vyrobce vozu , jedna se o Opel Astra 1.7 Td , s cerpadlem Bosch , je fakt , ze takovou koncentraci jsem nezkousel , ale 10 % bylo f pohode. Aditivum od VIF : SDA ,zda se zadny ucinek , Arkticka nafta od OMW ,do - 35 c ,za 39 kc/ litr taky ne Jinak s tim benzinem , ma motor takovej tvrdej chod , a je dost hlucnej
Naposledy editováno 13.02.2012 18:24:40
Krovak píše: No nevím,už vidím,jak z tý plechovky taháš prstíkem želatinu.Navíc samotnej výrobce (VIF) tvrdí,že aditivum i nafta by se měly smísit při teplotách nad 5°C.
To jsem se blbě vyjádřilMyslel jsem to tak, že pokud je aditivum a nafta v kapalným stavu, tak na okolní teplotě nesejde - jde o to ty dvě věci smíchat a pak už je to buřt. Tím pádem aditivum je potřeba vzít z tepla, ale nafta ať si je klidně v nádrži. Pokud není ten vosk už vyloučenej, tak no problem. Průser by asi byl, kdyby byl už filtr ucpanej. Pokud ovšem danné aditivum opravdu funguje, jak jsem psal výše a není to jen placebo
jo a taky jsem napsal rozpouštění, ale tady jsem myslel to vykrystalování parafínu
Naposledy editováno 13.02.2012 18:43:31
deny1234 píše:
Tohle doporucuje primo vyrobce vozu , jedna se o Opel Astra 1.7 Td , s cerpadlem Bosch , je fakt , ze takovou koncentraci jsem nezkousel , ale 10 % bylo f pohode. Aditivum od VIF : SDA ,zda se zadny ucinek , Arkticka nafta od OMW ,do - 35 c ,za 39 kc/ litr taky ne Jinak s tim benzinem , ma motor takovej tvrdej chod , a je dost hlucnej
Naposledy editováno 13.02.2012 19:01:54
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Dawe02 píše: deny1234> jj, to potvrzuje to co si pamatuju. 30% benzinu by nemelo skodit.
jak jsem psal vyse, zalezi na systemu, ktery je v motoru pouzivan. napr. s prichodem III generace Mondea (prvni motory TDCi 2000 - 2003) byl u nas obrovsky problem s malou mazivosti nafty, diky cemuz se pridirala cerpadla a nasledne "proudila" nova Mondea do znackovych servisu jak na bezicim pasu. nekterym motorum to nedela naprosto zadny problem, pro jine to muze byt fatalni. at si o tom udela kazdy obrazek sam.
Ted mam T4, aditiva leju taky do kazdyho tankovani, a vse bez problemu. U T4, po koupi ukrutne smrdela z vejfuku a kdyz jeste k tomu sepnul predehrev motoru tak to teprve bylo . Smrad takovej ze maly deti padali do bezvedomi . Ted po pouzivani aditiv cca 7 mesicu auto nesmrdi a ze bezi predehrev ani skoro nevim. Takze podle me ty aditiva nejak funguji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
Ty aditiva, jestli maj fungovat, buď budou mít podíl nějakejch benzínu podobnejch složek(+ možná nějaou tu mazací) anebo je to čistě placebo.
Všichni co tu straší odpálením vstřiků a "zničením" motoru ať si uvědomí, že se bavíme o koncentraci nafta vs. benzín 50/2 - 70/4 ... což naftu neovlivní zdaleka tak, jako pokusy o úspory našich milých distributorů. Veškerý podobný argumenty padaj potom dodatkem, že se dá nafta přimáznout kvalitním 2T olejem kterej nekarbonizuje. A pokud se poctivě mění palivovej filtr a nenatankuje opravdu něco "výhodnýho", tak v našich zeměpisných šířkách není problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Eso_Rimmer píše: jak jsem psal vyse, zalezi na systemu, ktery je v motoru pouzivan. napr. s prichodem III generace Mondea (prvni motory TDCi 2000 - 2003) byl u nas obrovsky problem s malou mazivosti nafty, diky cemuz se pridirala cerpadla a nasledne "proudila" nova Mondea do znackovych servisu jak na bezicim pasu. nekterym motorum to nedela naprosto zadny problem, pro jine to muze byt fatalni. at si o tom udela kazdy obrazek sam.
Ovsem. Ale to je pokud se nepletu primarne vec chyby designu ktera se driv nebo pozdeji projevi i s kvalitnim palivem. Pokud mas v aute treba Bosch CP1H tak se taky nevyplati ho drazdit vubec nicim. Nicmene to neni s tou naftou zase takova traga jak se traduje...ono drtiva vetsina lidi soudi podle pocitu a ne na zaklade cisel z realnych testu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Jindrs píše: Bimbo ze Žižkova> za ty powerplus to je cena bez slevy
tak mi to nedalo a našel jsem si někoho kdo ty powerplus prodává.Pokorně poklekám a přiznávám že jsou o 1/4 levnější než origo.Teď záleží na kvalitě,kterou píšou že je "lepší"než origo.I přesto ani desítku za sadu se mi nechce dávat,jenom kvuli tomu že se tu prodávaj místo nafty fekálie.Já si za cenu,za kterou se prodává nafta,představuju palivo který naleju do nádrže a nemusim řešit,aditiva,petrolej,jestli jsem vyměnil filtr nebo ne,jestli bude -15 nebo -30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Bimbo ze Žižkova píše: tak mi to nedalo a našel jsem si někoho kdo ty powerplus prodává.Pokorně poklekám a přiznávám že jsou o 1/4 levnější než origo.Teď záleží na kvalitě,kterou píšou že je "lepší"než origo.I přesto ani desítku za sadu se mi nechce dávat,jenom kvuli tomu že se tu prodávaj místo nafty fekálie.Já si za cenu,za kterou se prodává nafta,představuju palivo který naleju do nádrže a nemusim řešit,aditiva,petrolej,jestli jsem vyměnil filtr nebo ne,jestli bude -15 nebo -30
taky sem to nechtel resit, tak sem si koupil benzinak
Ahoj,
začal jsem kupovat dražší naftu u OMV
Vznesl jsem dotaz na tu jejich "arktickou" a jestli do ní ještě přidávat
adetiva.
Toto je odpověď OMV.
Možná, nekoho bude zajímat,
Bob
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pane ....,
děkujeme za Váš e-mail a zasíláme požadované informace.
Mrazová odolnost paliva MaxxMotion Diesel závisí na několika faktorech.
Prvním je filtrovatelnost, kterou má tato nafta až do – 42°C. Dalším vlivem
je vylučování parafínu, k němuž dochází od – 25°C. Teplota, kdy nafta
opravdu zamrzne, pak záleží také na konstrukci Vašeho vozu, případném obsahu
nečistot nebo vody. U drtivé většiny vozů je normální provoz možný i při
teplotách od -25°C do – 30 °C, u některých i do -35 °C i níže.
Dle vyjádření odborníků je v tomto případě vliv aditiv minimální – lze
dosáhnout rozdílu max. 1 °C.
Věříme, že pro Vás budou tyto užitečné.
S přáním příjemného dne
OMV SMILE & DRIVE Bonus Club
Tel. +420 (810) 668-668
Mailto:smile-and-drive.cz@omv.com
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
assassin píše: taky sem to nechtel resit, tak sem si koupil benzinak
já to udělal obráceně a teď pláču
je fakt že v létě na dovču se mi jede v kombajnu o dost líp než ve 205ce při 191cm se do ní fakt blbě skládá a ještě hůř chrápe.To jsem měl hlavu vždycky v kufru a sundanej volant ,ale kára to byla jinak supr,lehoučká a silnej motor,T16 ze 405 dodneška mě sere že jsem to prodal a srát mě to bude asi zbytek života
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Bimbo ze Žižkova píše: já to udělal obráceně a teď pláču
je fakt že v létě na dovču se mi jede v kombajnu o dost líp než ve 205ce při 191cm se do ní fakt blbě skládá a ještě hůř chrápe.To jsem měl hlavu vždycky v kufru a sundanej volant ,ale kára to byla jinak supr,lehoučká a silnej motor,T16 ze 405 dodneška mě sere že jsem to prodal a srát mě to bude asi zbytek života
uff jakoze si tam mel motor z MI16? T16 byla jen nejaka homologacni serie pro rally ne? to se dneska plati v milionech.... (motor uprostred a 4x4)
zaklad bylo GTIcko? jestli to bylo GTI s oturbenym motorem, tak fakt skoda to davat pryc.. nechat si to jako druhou karu:)
ja mel 205 s 1,8d a asi blbej kus, ale vzpominam na nej nejhur ze vsech aut co jsem mel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |