1 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlé kolo
šakal78 píše: Na Tvém místě bych pozbíral hřeby na dvoře před Tvou garáží ale jinak samozřejmě je to voprus mít takovou kejdu.
moje řeč
Co jsem kde četl o lepení,tak všichni, kdo opravovali gumu pomocí knotů,tak ji dojeli bez problémů.Osobní zkušenost však nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlé kolo
2 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo
Nebo je to zase nějaká novinka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlé kolo
1155 píše: Čičin> Pokud najdu tak malou dírku, tak to zkusím s knotama, snad budu mít štěstí v neštěstí.
Zanes to do servisu, kde to opraví pořádně. Tím, že to budeš dělat knoty z malé dírky musíš naprosto zbytečně udělat pořádnou díru, aby tam knot vlezl – gumu ničíš víc než je nezbytně nutné. Taky nemusíš přesně trefit úhel, pod jakým je pneumatika poškozena. V sevisu to udělají pořádně a nemusíš se bát dalšího poškození.Na knoty od pneuservismanů nic moc hezkého neuslyšíš, daleko spíše upřednostňují nafouknutí antipichem na nouzové dojetí do servisu a pak kvalitní opravu...
jirin.sv píše: Na knoty od pneuservismanů nic moc hezkého neuslyšíš, daleko spíše upřednostňují nafouknutí antipichem na nouzové dojetí do servisu a pak kvalitní opravu...
No tak podle mého gumaře je tohle kravina největší.
Pneu do který byl uz nastříkán antipich pak už knotem neopravíš, protože to pres tu sračku nezvulkanizuje.
Stejně by se ta pneu musela zout, díra vybrousit (zvětšit), obrousit vnitřek pneu..
Antipich možná jako nouze největší, ale pokud je jiná možnost, tak sprej ne.
Antipich ano, vyloženě miluju když to vybleje z pneu do stroje a já to čistím .
Jistě občas je pro knot třeba udělat dírku větší než původně byla, to ovšem pro opravu z vnitřku pneu hříbkem také takže zase nesmysl.
Knot by měl být brán jako dočasná oprava, po té se má opravit z vnitřku pneu hříbkem, ale ještě nikdy za mnou do servisu nikdo nedojel, že by chtěl knot vyndat a dát hříbek takže asi tak.
Že antipich je svinstvo je jasné, a že ten, kdo to čistí u toho asi dost prská taky. Ale když je díra malá, tak je přece zbytečné ji zvětšovat více než je úplně nezbytně nutné a třeba i nedej bože pod špatným úhlem?
1 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo
Fugo píše: ok, jaký je tedy plán, jak opravíme malou dírku?
Gumu zout, zkouknout poškození, pak samozřejmě díru zvětšit podle potřebného hříbku (ale když je vidět druhá strana, tak je jasné, že se to udělá šetrněji a přesněji), dodat hříbek a hotovo.Takto mi to bylo tlumočeno v servise a přijde mi to osobně celkem logické .
Pokud má motorku doma a nepotřebuje to řešit operativně na cestě a někde nouzově dojet, tak mi prostě přijde tam cpát knoty nebo antipich zbytečné.
1 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo
Fugo píše: Aha, tak to jsme si nerozuměli pravděpodobně ve velikostech dírky, samozřejmě i knoty se dělají dle různých dírek a dle toho je aplikujeme stejně jako hříbky, logicky nemá smysl díru zvětšovat víc než je potřeba.
Jasně, ale třeba v těch nouzových cestovních sadách je většinou velikost jen jedna a u toho přípravek něco jako vývrtka na pročištění a zvětšení díry. A ten úhel jsem zmiňoval kvůli tomu, že jsem měl třeba u auta zapíchlý tenoučký drátek pod úhlem dejme tomu 20° a zvenčí to samozřejmě moc poznat nebylo (po pravdě to ani moc neucházelo), a kdybych tam cpal knot, tak ho vcelku logicky budu dávat klasicky pod úhlem 90°, což by bylo dost vedle. Každopádně je to případ od případu .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlé kolo
dj_hroch píše: Co je to za nesmysl, gumy se přece lepí běžně. Samozřejmě záleží na poškození - velikost defektu a kde, ale že by někdo odmítl u nás spravit slyším prvně. Zatím jsem takové zvěsti slyšel jen o pošucích v rakousech...
Nebo je to zase nějaká novinka?
Není to tak, pneu s rychlostním indexem "V" a výše se nesmějí opravovat jak auta tak motorky, že se to lepí je už věc druhá a z vlastní zkušenosti jsem se nesetkal, že by to někomu něco provedlo, ale lepit by se neměly (nesmí). Je mi jasný, že kdybych si píchl gumu co má ještě cca 50% vzorku tak si ji taky zalepím, ale ne knotem, ale použiju v pneuservisu běžně dostupné hříbky a vulkanizační lepidlo...
Jednou chtěl jeden týpek zalepit gumu na moto, po dohodě, že jsem ho nikdy neviděl a ani Babičku jsem nečetl, jsem mu ji zalepil, za dva měsíce byl u nás pro nové pneu a ta oprava v pohodě držela a guma byla už na plátno...
dewwil píše: Není to tak, pneu s rychlostním indexem "V" a výše se nesmějí opravovat jak auta tak motorky, že se to lepí je už věc druhá a z vlastní zkušenosti jsem se nesetkal, že by to někomu něco provedlo, ale lepit by se neměly (nesmí). Je mi jasný, že kdybych si píchl gumu co má ještě cca 50% vzorku tak si ji taky zalepím, ale ne knotem, ale použiju v pneuservisu běžně dostupné hříbky a vulkanizační lepidlo...
Jednou chtěl jeden týpek zalepit gumu na moto, po dohodě, že jsem ho nikdy neviděl a ani Babičku jsem nečetl, jsem mu ji zalepil, za dva měsíce byl u nás pro nové pneu a ta oprava v pohodě držela a guma byla už na plátno...
Mohl bys prosim uvest odkaz na legislativu ktera resi co se smi opravovat a co ne?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |