Mám na vás, přátelé motosportu, jednoduchou otázku.
Jak si vysvětlujete současný stav spojení Rossi Ducati v této souvislosti:
Rossiho přijali k Duc s jeho týmem proto, aby se Ducati stala konkurenceschopnou pro všechny její jezdce. Jak je tedy vlastně možné, že místo toho, aby se Ducati přizpůsobovala Rossimu, musí se nyní přizpůsobovat Rossi Ducati? Já si to prostě neumím vysvětlit. Rossi tvrdí, že posez na motorce není takový, jaký potřebuje. Podle mého je to jasný signál toho, že Ducati neplní přání žlutého týmu. Trvá to již druhou sezonu, takže zlepšení nelze očekávat.
Osobně bych očekával, že 7-mi násobný mistr světa bude i za těchto podmínek nejlepším jezdcem rudých,ale zatím to tak tedy rozhodně není.
Abych se vrátil k té původní otázce. Je slučitelné tvrzení Ducati, že chce Rossiho, aby udělal mistrovský bike a současně to, že Rossi už druhou sezonu má sedlo dál od řídítek, než potřebuje pro svůj styl?
Takže anketka
Uzavřeno 05.11.2012 v 11:15 uživatelem Marex
josef58 píše: Daff4> Loris, že vyhrál na Ducně jen jednou?, myslím,že nejmíň 6 Jednou dokonce v Brně
A co Bayliss v posledním závodě, když si odskočil z wsbk a to mu Vale před startem říkal, ať se mu tam moc neplete
Tak tak. Capi jel s litrem na titul!!! Ale mám dojem, že tu je probíraná doba, kdy u Ducati jezdil Stoner a to je třída 800ccm. Tam to Capimu "moc nešlo".
Daff4: ...Jak je tedy možné, že Yamahu, do které přišel, nevyhrála v minulé sezóně jediný závod, nebyla do TOP 3, přišel Vale a Yamaha vyhrála první závod?
Do jednoho tématu tu dal někdo link na výborný článek, kde se píše:
"Though the M1 campaigned by Alex Barros and Olivier Jacque did not win a single race, Barros had a significant input on the bike that Rossi inherited. Masao Furusawa had already built a completely new bike for Rossi's arrival, and the Italian's role was not so much development as correctly identifying the bike that Furusawa had expected to be best. While Rossi and Burgess have received much of the credit for developing the Yamaha M1 that Rossi would go on to win the championship on, that view underestimates the massive role that Furusawa played in understanding the weaknesses of the bike and improving it, before Burgess and Rossi got their hands on the bike to tweak it."
Volněji přeloženo "I když M1, řízená Alexem Barrosem a Olivierem Jacquem nevyhrála jediný závod, Barros měl významný vliv na motorku, kterou Rossi zdědil. Masao Furusawa už vytvořil úplně novou motorku pro Rossiho a Italova role nebyla ani tak vývoj, jako správný výběr motorky, o které Furusawa už předpokládal, že bude nejlepší. Zatímco Rossi a Burges shrábli většinu slávy za vývoj Yamahy M1, se kterou Rossi měl pak vyhrát šampionát, tento pohled podceňuje významnou roli kterou měl Furusawa při pochopení slabin motorky a jejího vylepšení, než na ni vztáhli ruce Burgess a Rossi a doladili ji."
Tolik k zázračným vývojářským schopnostem Rossiho...
pod sportovníma článkama jsou ty jeho nesmysly fakt unikátní, takže jsem ho dal jako příklad toho co opět očekávám za argumentaci.
jinak teda na demenci mám alergii takže když vidím psat nesmysly, chytnu se toho
1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té
Evo píše: memphis.unv: ale ona udajne nebyla predelana podle jeho predstav. Furt tam neco nesedi. Je mi to ale divne. Proc? Copak oni nechteji vyhravaci motorku pro vsechny?
Dík za pomoc. Já asi neumím dobře vysvětlovat svoje myšlenkové pochody, pže jinak by to ppochopil každý. Natož Memphis, kterého mám za kámoše, navíc mu to dle mého i pálí!!!!
Měla vůbec Ducati v plánu to, co médii prosáklo skrz ty nafouklé bubliny P.R.? Tudíž, učinit vše, co novému týmu (a hlavně jezdci s božskou karmou)na očích uvidí? Nebo doufali v to, že nebude třeba větších zásahů a s malým poladěním to dají do kupy?
1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té
1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té
Evo píše: Marex: Ted budu uprimny. Ja sam nevim, co si mam o tom celem myslet.
Ze stejného důvodu jsem vytvořil tohle téma. Zdá se ale, že tohle neumí vysvětlit nikdo. Zjevně proto se nám to téma nepodařilo rozvinout a plácáme se v kruzích, více nebo méně vzdálených tématu původnímu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té
Naposledy editováno 01.05.2012 22:38:36
“Tento motocykl je relativně nižší a delší než japonské motocykly a já jsem se ze všech sil pokoušel to překonat. Máme nějaké plány na to jak to zlepšit a já doufám, že v tom budeme moci pokročit již při příštím závodu. Je také důležité začít víkend dobře, protože je dobré postavení na startu základ pro dobrý závod.”
Píár kecy,ale ta počáteční slova jsou zajímavá.
1100Virago píše: Evo: Já si myslím, že Ducati, Rossi i Burgess byli přesvědčení, že motorka je dobrá a bude stačit najít vhodný základní setup, ze kterého by mohli i ostatní jezdci vycházet. Odtud pochází ten Burgessův sebevědomý výrok, že problémy Ducati dokáží vyřešit do 30 sekund. Jenže pak přišel šok při prvních testech, když Valentino zjistil, jaká je to jankovitá mrcha. A teď se plácají v kruhu, protože požadavky na zkrácení rozvoru a změnu těžiště nejde se stávající koncepcí motoru splnit a jiný motor není Ducati se svým rozpočtem schopná v dohledné době zkonstruovat. Tak hledají berličky jak problém ochcat a ony nefungují.
Presne tak. Je treba Duc CELOU prekopat, coz znamena i motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té
1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Nicméně motorka úplně překopaná je Že to nevedlo ke kýženému cíli je druhá věc. A že se s tou motorkou dalo vyhrávat i bez radikálních změn je taky pravda.
Krom prvni vety souhlasim. Motor prekopanej neni tak neni cela motorka. Ostatne i pod clankama sem tuhle vec psal jeste v zime, ze sice bude deltabox, ale nemusi to stacit, vzhledem prave k nevhodny koncepci motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té
edit: Ale v tomhle článku z ledna 2012 Burgess tvrdí, že motor V90 (neboli L) je správná koncepce, kterou není třeba měnit. Že dokonce V90 je nejlepší motor a problémy s jehou zástavbou nejsou nic nepřekonatelného. Tak kde je pak ten zakopaný pes?
Naposledy editováno 02.05.2012 12:25:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té
1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Motor je překopaný taky (teď si nevzpomenu přesně, jestli dělali dvě nebo tři specifikace), jen jeho nevhodný koncept zůstal zachován. Přechod na jinou koncepci vyžaduje finance, které Ducati chybí - a paradoxně by byl jednodušší, kdyby nemusela platit vysokou Rossiho gáži.
edit: Ale v tomhle článku z ledna 2012 Burgess tvrdí, že motor V90 (neboli L) je správná koncepce, kterou není třeba měnit. Že dokonce V90 je nejlepší motor a problémy s jehou zástavbou nejsou nic nepřekonatelného. Tak kde je pak ten zakopaný pes?
si odpovidas sam - museji prekonat problemy s jeho zastavbou a s tim prekopanim motoru, to je jako kdyby nechali karbonovej ram , jen udelali dve nebo tri specifikace jinak zbytek souhlas.
Naposledy editováno 02.05.2012 14:10:39
Ale taky jsem teď někde narazil na zmínku, že protože byl motor nosným prvkem, měl předimenzovanou stavbu - silné stěny, atd., což přineslo nějaká kila navíc. To už teď v deltaboxu není zapotřebí a motor lze odlehčit, jenže to je fakt běh na dlouhou trať, přebudovat komplet motorovou skříň. Navíc se po paddocku šušká, že Ducati už vyčerpala letošní rozpočet (dokonce prý přešvihla o 20 procent), takže prostě nejsou prachy. Možná i odtud přichází Rossiho prozření, že bude muset změnit jezdecký styl - jestli mu v zákulisí naznačili, že pro letošek se další radikální změny už nedočká, je to asi jediná cesta, jak si zachránit reputaci a zajet aspoň občas přijatelný výsledek.