Téma: Rossi- Ducati- po 150-té
30.4.2012 v 22:05
Pominu Rossiho rozporuplná prohlášení z počátku sezony a následně z prvního závodu. Pominu nevraživost fanoušků a pustím se do ožehavého tématu "46".
Mám na vás, přátelé motosportu, jednoduchou otázku.
Jak si vysvětlujete současný stav spojení Rossi Ducati v této souvislosti:
Rossiho přijali k Duc s jeho týmem proto, aby se Ducati stala konkurenceschopnou pro všechny její jezdce. Jak je tedy vlastně možné, že místo toho, aby se Ducati přizpůsobovala Rossimu, musí se nyní přizpůsobovat Rossi Ducati? Já si to prostě neumím vysvětlit. Rossi tvrdí, že posez na motorce není takový, jaký potřebuje. Podle mého je to jasný signál toho, že Ducati neplní přání žlutého týmu. Trvá to již druhou sezonu, takže zlepšení nelze očekávat.
Osobně bych očekával, že 7-mi násobný mistr světa bude i za těchto podmínek nejlepším jezdcem rudých,ale zatím to tak tedy rozhodně není.
Abych se vrátil k té původní otázce. Je slučitelné tvrzení Ducati, že chce Rossiho, aby udělal mistrovský bike a současně to, že Rossi už druhou sezonu má sedlo dál od řídítek, než potřebuje pro svůj styl?
Takže anketka


Uzavřeno 05.11.2012 v 11:15 uživatelem Marex
Anketa: Dělá Ducati stroj podle Rossiho přání?
Ano. Rossi dává špatné podněty.
13%
9
Ne. Je to zjevné. Ducati si dělá, co chce.
38%
26
Pravda je někde mezi.
16%
11
Mám jiný názor? (Napiš jak to vidíš ty)
1%
1
Cože? Nevím,ale chci dá hlas. :D
32%
22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 14:10 | Nahoru | #1

1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Motor je překopaný taky (teď si nevzpomenu přesně, jestli dělali dvě nebo tři specifikace), jen jeho nevhodný koncept zůstal zachován. Přechod na jinou koncepci vyžaduje finance, které Ducati chybí - a paradoxně by byl jednodušší, kdyby nemusela platit vysokou Rossiho gáži.

edit: Ale v tomhle článku z ledna 2012 Burgess tvrdí, že motor V90 (neboli L) je správná koncepce, kterou není třeba měnit. Že dokonce V90 je nejlepší motor a problémy s jehou zástavbou nejsou nic nepřekonatelného. Tak kde je pak ten zakopaný pes?



si odpovidas sam - museji prekonat problemy s jeho zastavbou a s tim prekopanim motoru, to je jako kdyby nechali karbonovej ram , jen udelali dve nebo tri specifikace jinak zbytek souhlas.

Naposledy editováno 02.05.2012 14:10:39

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 14:34 | Nahoru | #2
Bubrak ZX10R: No sranda je, že karbonový rám mohli klidně nechat, protože tím to nebylo
Ale taky jsem teď někde narazil na zmínku, že protože byl motor nosným prvkem, měl předimenzovanou stavbu - silné stěny, atd., což přineslo nějaká kila navíc. To už teď v deltaboxu není zapotřebí a motor lze odlehčit, jenže to je fakt běh na dlouhou trať, přebudovat komplet motorovou skříň. Navíc se po paddocku šušká, že Ducati už vyčerpala letošní rozpočet (dokonce prý přešvihla o 20 procent), takže prostě nejsou prachy. Možná i odtud přichází Rossiho prozření, že bude muset změnit jezdecký styl - jestli mu v zákulisí naznačili, že pro letošek se další radikální změny už nedočká, je to asi jediná cesta, jak si zachránit reputaci a zajet aspoň občas přijatelný výsledek.
Téma je zamknuto


TOPlist