
CHtěla bych se zeptat, zda máte zkušenosti s Kawasaki ER 5 a Suzuki GS 500...Jaká je lepší? Zejména pro jízdu ve 2,spíše motovýlety,apod... Chápu, že každej má jinej názor,ale třeba mě to konečně donutí si vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?

Asi tak pred tydnem jsem psal skoro to same do fora nekomu jinemu a bylo tam toho jeste vic. Tak nebyt linej/lina, jelikoz nevim co mas za pohlavi, protoze mas v profilu panacka, ale pises "chtela bych se zeptat" podivat se do fora a najdes. Zcela jiste i postrehy jinych lidi, co tento stroj vlastni, protoze jich tu lita jak smeti.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
++++ - Při správném seřízení nízké provozní náklady, při rychosti do 110 je možné dostat spotřebu i na 3.5l/100km
- snadná údržba, relativně snadná přístupnost většiny komponent
- předvídatelné jízdní vlastnosti, obratná a svižná, motor je čitelný
- vzduchem chlazený motor, menší poruchovost a snadná údržba
- svými vlastnostmi výborná motorka pro začátek na kategoii naked/sport
- možnost získat výborný zvuk montáží "laděné" koncovky s vatou, je však třeba původní výfuk rozříznout a odmontovat hlavní stojan
---- - pro někoho malá velikost a tím pádem nepohodlný posez
- elektroinstalace s pouze jednou pojistkou, složitější hledání závad při poruše
- ventilová vůle se seřizuje kalibrovanými podložkami, takže někdy práce navíc při problémech se sháněním potřebných rozměrů, horší přístup k rozvodovému řetězu
- někdy mi přijde v zatáčkách trochu "vratká", s tendencí přepadávat
- spousta lidí na ní začíná, a tak je problém sehnat motorku, která nebyla havarovaná a nestočená, je třeba dávat si pozor při výběru a koupi
- pozor na přehřátí motoru a svodů při stání v koloně, při delším stání je lepší motor vypínat.
- !!!! motor je velmi citlivý na dodržení hladiny oleje a když se za jízdy rozsvítí kontrolka mazání, je téměř vždy pozdě. Nejlépe kontrolovat hladinu před každou jízdou a vozit s sebou pohotovostní zásobu.
- při sportovní jízdě "pod krkem" vyšší spotřeba oleje
- pro dlouhé cesty nepříliš pohodlné sedlo
Zkrátka GS500 je taková mrštná koza, dobrá jak na blbnutí, tak na kochačku. Hlavně perfektní pro začátečníky.



Mel jsem moznost nedavno jet i na ER 5, ale nevim, nesedla mi, mozna kdybych mel sanci ji projet alespon 500km, ale pro me je GS best z techdle petek



1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?



Jinak na ER5 se dá drcení rozkroku trochu vyřešit neklouzavým potahem sedla, na ebayi jsou za celkem slušné ceny, ale nějak s tím problém nemám. Jinak na ER5 se dá solidně jezdit ve dvou, ale přes 250km s odolným spolujezdcem bych se nepouštěl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
gugo píše: Hafuša> Ja myslim ze ten ti fakt chybet nemusi. 1. jako u vetsiny motorek to ukazuje akorat tak na <>. Porad full full full, pak pulka a pak nic. To by me spis na obouch strojich chybel teplomer. Ja nejak nedokazi pochopit jak muzete jezdit bez toho aby jste znali teplotu motoru.
Ono je lepší někdy nevědět


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
jednaminus píše: Ono je lepší někdy nevědět To by potom byla spousta témat jako pomalu se zahřívá, rychle se zahřívá, přehřívá se, zůstává mi seklá ručička adt. Jsem rád, že ho tam nemám, jsem víc v klidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
gugo píše: Hmmm a pak je super koupit motorku se kteouo nekdo jezdil polovinu casu se studenou
To není o budíku, ale o jezdci. Můžeš tam mít budíků kolik chceš, když na tom pojede blbec, je mu to jedno. Kdo tomu trošku rozumí, budík nepotřebuje. Jsem raději pro jednoduchost, elektronických a jiných kurvítek mám dost v autě.

Tankuju vždycky plnou a vynuluju počítadlo km. Vím, že do rezervy najedu ca 250-280km, takže kolem 250 se začínám poohlížet po benzínce. Nic složitého mi na tom nepřijde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
gugo píše: jednaminus> A jak zjistis dejme tomu vzime ze mas studenou motorku ? Protoze vzduchace typu GS vzime nezahrejes, leda ze by si ho nabalil jak pumpu.
V zimě na motce nejezdím (stejně by trvalo dlouho zahřát gumiska), jsem už na to starej, mám rád svoje kolena

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
gugo píše: jednaminus> Proc resime slabinu techto dvou motorek a to je absence teplomeru.
Tak nevím, ale obou modelů se za ty roky prodalo x desítek tisíc a stále jezdí i bez teploměru. Opravdu to i z tohoto důvodu jako slabinu nevidím

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
gugo píše: Hofner> AD pridreny GSa . . . no jestli to nebude tim ze to je vzduchac bez teplomeru. (sakra ja jsem monotematickej).


Jestli má ER5 nějakou slabinu, jsou to spíše brzdy, hlavně při jízdě se spolujezdcem, jak píše Hofner. Osobní zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
btw: kdyby nekdo mel zajem, tak momentalne resim pro jednoho zakaznika predelani palivoznaku na ER5 na teplomer chladiciho media.
Edit AD regulator u Hondy: ten odchazi protoze je proste blbej :)
Naposledy editováno 04.06.2012 13:33:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER 5 vs. Suzuki GS 500?
Takze kdyz jedu a nemam zahrato tak to nehonim a jedu jako kdyz zahrivam, ale kdyz nemam teplomer tezko to zjistim.
Tot cele, muj nazor je, ze to provozu neprispiva a ze palivoznak je celkem postradatelna vec, ale teplomeru bych se proste nevzdal. Tot cele a uz me to nejak neba
