1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Janek píše: Kdybys slyšel Vencu a Patrika, jak nad těma svýma XXL Xtéčkama bědovali, jak je to prý těžká mrcha, podvozek na ho***, .... , tak bys svoji větu "Yamahu? Nikdy!" nezpochybňoval . Taky bych to nechtěl ..... i když nová tenérka se mi móóóc líbí .
Ale jezdí na tom dědek přepychově, jen co je pravda .
Ale já jsem ani jednou nenapsal nic o XT.Měl jsem na mysli spíš TT a jak ti majitelé potvrdí je to rozhodně spolehlivější motorka než LC4 s lepším podvozkem a lepší váhou než je XT. Zatím to vypadá že Storeman nejezdí a dost do toho investuje. O tom že XT je SILNIČNÍ enduro nemá cenu polemizovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
vencaxt píše: ....Měl jsem na mysli spíš TT a jak ti majitelé potvrdí je to rozhodně spolehlivější motorka než LC4 s lepším podvozkem a lepší váhou než je XT....
Taky to není úplně pravda. TTR má sice dobrý podvozek Paioli/Ohlins 280/280, cca 130 kg, ale nemá kouzelný tlačítko . TTRE má suchá už přes 150 kg, zdvihy jen 230/230, ale zase má startér. Je to něco podobnýho, jako s KLX R a KLX C. Kdybys z toho chtěl udělat motorku s dobrým podvozkem a startérem, musel bys na TT zapracovat. Miyamoto říkal, že "přestavba" jeho TTR vyšla komlet na 90t
LC4 Enduro je prostě konstrukčně lepší a "hotová" motorka, na který už řešíš jen detaily.
Spolehlivost je spíš individuální záležitost, ale snad to bude už Storemanovi dělat jen radost.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
a navštívil jsem Barborku v nemocnici.
Diagnoza je jasná: Je to rozbitý!
Tedy abych byl přesnější: V malých otáčkách nedává jiskru. Problém je v zapalování.
Čím to je se bude dále zjišťovat.
Nebyl čas. Na sále je jiný pacient.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jen tak mimochodem,právě předělávám ložiska v kolech.Po Oldřichově všechno plné bahna.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
vencaxt píše: Janek> Tak určitě záleží na tom jakou motorku chceš a na co jí budeš používat.Někdo upravuje,někdo né.Já si jenom myslím že LC4 není úplně spolehlivá motorka a Storemana to dost školí a tuším že školit bude dál(i když mu to nepřeju).Jestli si někdo koupí nějakou motorku a pak z ní dělá motorku úplně jinou je každého věc a že to něco stojí....no to je snad jasné každému.Tak ať Storeman sečte kolik na té ,,hotové" motorce zaplatil za ty ,,detaily" jak píšeš.
Jen tak mimochodem,právě předělávám ložiska v kolech.Po Oldřichově všechno plné bahna.
Já "detaily" myslel vzhledem ke konstrukci motorky a ne k závadám. Asi žádný jiný enduro + 600 kubíků není tak konstrukčně dotažený jako LC4 Enduro/SXC625. A pokud chceš jinou značku a schodný/podobný technický parametry, musíš si takovou motorku "postavit".
Je pravda, že za ty peníze, co to Storemana stálo, by byly dvě krásný KLX, možná i TTR a nadělali by podobnou "parádu", ale kdo chce kam, ... .
Jedni na LC4 nedají dopustit, druzí mají jen špatný zkušenosti a prázdnou šrajtofli . To je to, proč mně KTM nějak netáhne a za KLX bych ji neměnil.
Oldřichov má svoje následky téměř všude . Už mě i napadlo, že další ročník nepojedu, protože je to opravdu na demontáž a čištění všeho, co se točí a otáčí, brzdičů, ....
Já musel rozebrat a vyčistit i ovladače na řídítkách. Kupodivu jsem letos alespoň neschlamstnul destičky, jako loni a předloni.
Naposledy editováno 27.06.2012 17:30:39
skvarky píše: cus kde sezenu gufera ventilu a naky to tesneny na lc4.prosim naky odkaz
Nejlip primo od KTM, mozna ti nekdo poradi druhovyrobu, ale nevim no.
Ohledne padaku, kam to mas uchyceny? To vypada ze na brejle Davat karbonovy kryty a jeste padaky, neni to uz trochu na hlavu?
Naposledy editováno 27.06.2012 18:34:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
jen si trochu dovolím zkorigovat růžové brýle: 130 má TTR suchou, mokrou cca 150
jinak ta LC4 Enduro/SXC625 je zajímavej strojek docela bych si jí dokázal představit jako nástupce TTRka, ale asi už se moc nevyskytujou ostatně jaký endura klasickýho stylu se ještě vyrábějí? (to je spíš řečnická otázka )...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
mart. píše: ...jen si trochu dovolím zkorigovat růžové brýle: 130 má TTR suchou, mokrou cca 150
Růžový nenosím, vím že těch 130 je suchá (správně 131 kg) , nádrž je na 10l (to je cca 7,5 kg) a olej bude tak 3 kg. Takže suma sumárum to bude cca 145 kg a to je o 10 kg míň, než suchá KLX C nebo LC4 Enduro.
Do KTM LC4 jsem šel, protože to byla jediná možnost pokud jsem chtěl něco terénnějšého a novějšího než moje původní Kawa KLR a něco 600+ !
A z těch které se ještě vyrábí existuje ještě KTM 690, ale to je nad moje finanční možnosti.
Abych pravdu řekl, když jsem KTMku pořídil, přečetl jsem toto téma úplně celé!
Dosavadní opravy byly jen prevencí nebo jsem o jejich nutnosti věděl již před koupí motorky.
Nutně jsem musel vyměnit jen spojkové lanko a jako prevenci rolny na vačkách ventilů a hlavní ložisko spojky.
Toto je první závada z provozu.
A to že mi skončily bezstarostné časy z Kawasaki KLR jsem tušil.
Doufám jen, že nedopadnu jako Desmo, který LC4 Adv. Pořídil za cca 100 tisíc a dalších 100 tisíc! Opravdu tolik!!! do ní dal. Jeho příspěvek z přesnou cifrou v tomto fóru někde je.
Janek píše: Růžový nenosím, vím že těch 130 je suchá (správně 131 kg) , nádrž je na 10l (to je cca 7,5 kg) a olej bude tak 3 kg. Takže suma sumárum to bude cca 145 kg a to je o 10 kg míň, než suchá KLX C nebo LC4 Enduro.
v poho , já jen aby si ta moje kočanda nepřipadala jako "lehká holka"
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Potom jsem ale pořídil 690-tku a na Advíkovi zas už tak moc nejedím, takže je už zpět montovat neplánuju..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 29.06.2012 19:13:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mám možnost je za docela pěkný peníz koupit, ale nevím, jestli by to bylo pro KLX to pravý ořechový. O zadku uvažuju docela vážně. Rozměrově by měl pásnout, jen je o 20 mm kratší, ale to bych vyřešil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
A neosype se ti Kawa, když tam dáš tlumení z oranžády ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Hugila píše: Tank> já dal na Afriku vidle z ktm, a od té doby jenom sypu a montuju
Já myslel, že jenom klikáš, zrychluješ a vyhráváš .
Jen nevím, do jaký míry bych si polepšil, kdybych tam to WP dal
Centrál je za 3000,-
Komplet i s předníma vidlema i s brejlema za 10t. Je to slušná cena, jen bych musel ještě pořešit brzdový třmen, kotouč, osu, ...
Naposledy editováno 01.07.2012 19:47:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Tank píše: Janek>
A neosype se ti Kawa, když tam dáš tlumení z oranžády ?
Osypala, neosypala, popravdě řečeno, nejradši bych dal motor z KLX do rámu LC4 a byl bych spokojený .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Že by ji někdo rozprodával na náhradní díly?
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Cena cca 5 litrů a příjde za týden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Na partsdepot je ale za min jak 5, ceny od ktm se tolik nelisi, aby ses zbytecne nenechal natahnout ... ale nejspis v tom mas jeste dalsi dily + praci?:
http://www.partsdepo...ENTURE+MOTOR/256266/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |