Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: assassin> Díky, Jen se ptám, neznám to, znám teorii jak to funguje z auta a furt mám nutkání to porovnávat A taky bych měl asi problém, se spolehnout na tu elektroniku, to bych pak jezdil bez respektu..... Opravdu díky všem za kvalitní názory, už v tom začínám mít pomalu jasno
A verdikt? ABS ano nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Jinak to VFR bude asi těžší a navíc má určitě ty pitomý hondí brzdy kdy některý pístky přední brzdy jsou ovládaný zadní brzdou ne?
Haesty> To video je k smíchu, mám pocit že kdyby za tu brzdu takhle zarval tak hodí tlamu i na suchu... prostě natočený tak aby ABS vypadalo jako nutnost.
Urcite to maka fantasticky, ale pro me se v tom urcity kouzlo motorek ztraci, uz to neni to ovladnuti pekelneho stroje, dneska uz to v klidu upilotuje kdejaky jelito
1 reakcí na tento příspěvek Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: A nevíte nekdo jakej konkrétně je systém u Versyse/er 6 - ty starší modely... Jestli jsou jen "kotoučky na brzdách" nebo nejaký dlaší čidla ...
Budou tam jen kotoucky, ty nove generace maji jen moto ala bmw s1000....
Naposledy editováno 20.07.2012 21:45:05
2 reakcí na tento příspěvek Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
O tom jestli to pomůže v zatáčce- no asi nejsem takovej kokot,abych na to "dupnul" tak aby muselo zafungovat ABS...a pokud zafunguje,tak je to stejně hovno platný,protože bloklý kolo se "urve" a letí-jak známo.
A jak někdo psal že na závodních silnicích se to nepoužívá.......někdo tu vkládal foto speciálu.....žádný amatérská okruhovka a ta měla na disku kroužek na ABS-je možný že to byl snímač na kontrolu trakce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
trins píše: jestli se můžu zapojit....na moto neznám-prostě jsem neměl možnost vyzkoušet,ale nechci křivdit zakladateli,ale prostě někdy je ABS ku škodě a to v okamžiku,kdy si jezdec řekne že ABS je všemocné. Podle mě to plní účel,když někde dobržďuju a neodhanu to a na poslední chvíli to zahamstnu-podle mě si prostě neustelu na křižovatce.
O tom jestli to pomůže v zatáčce- no asi nejsem takovej kokot,abych na to "dupnul" tak aby muselo zafungovat ABS...a pokud zafunguje,tak je to stejně hovno platný,protože bloklý kolo se "urve" a letí-jak známo.
A jak někdo psal že na závodních silnicích se to nepoužívá.......někdo tu vkládal foto speciálu.....žádný amatérská okruhovka a ta měla na disku kroužek na ABS-je možný že to byl snímač na kontrolu trakce?
Jj tc pouziva stejny snimace
Jinak mam stejnej pohled na tyhle bezpecnostni prvky, podle me casto prinasi pocit falesneho bezpeci a clovek pak jede neumerne riskantne a to ja tvrdim i u bezpecnejch aut a treba motohadru, vim jak opatrne jedu v kratasech a tricku a vim jak prasim kdyz si pujcim kombi... Stejne tak jak sem jezdil v hundrtce vs v oktavce atd.
Naposledy editováno 20.07.2012 21:53:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
assassin píše: Jj tc pouziva stejny snimace
Jinak mam stejnej pohled na tyhle bezpecnostni prvky, podle me casto prinasi pocit falesneho bezpeci a clovek pak jede neumerne riskantne a to ja tvrdim i u bezpecnejch aut a treba motohadru, vim jak opatrne jedu v kratasech a tricku a vim jak prasim kdyz si pujcim kombi... Stejne tak jak sem jezdil v hundrtce vs v oktavce atd.
dík,myslel jsem si to
a na tu bezpečnost mám stejnej názor...vím jak jedu s batohem,v riflích, nebo komplet v kombi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
stráťa píše: trins> No ono hlavně mnohem dřív než se začne kolo v zatáčce blokovat se mašina začne narovnávat...
to sice ano,ale já mluvím o podvědomém pocitu, mám ABS,můžu se vysrat na citlivé přibrždění a zahamstnu to natvrdo...přece v prospektu psali že ABS je bezpečné
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: trins> Vubec mi nekřivdíš, proto jsem se na tento systém ptal, protože ho nzenám, a pochybuju o něm stejne jako ty, protože si myslím, že v zatáčce nepomůže, a člověk akorát bude jezdit s pocitem (jestli to dokáže) že ho ta elektronika zachrání a pak se pravidelně neco posere Proto o tomto systému pochybuji a řešim, jestli další moto vybrat s ABS nebo bez a díky tomuto tématu, jsem se dozveděl o informacích , které mě pomohou zvážit všechy pro a proti, a hlavne to, jak moc tento systém využiji
Netrval bych na tom aby ho motorka mela, ale kdyz tam bude asi jen dobre... Zvlast na nakym cestovnejsim stroji kde se pocita ze pojedes dal, unavenej v desti....
Ja treba jezdim jen kolem komina, svizne a kdyz je sucho... Pro me je asi k nicemu...
Abych byl k veci, moje bude s. Tak nejak jsem dospel k nazoru, ze ten "zalozni padak" chci i kdyz ten hlavni treba nikdy neselze...
Vidím to u auta...když v zimě na sněhu chci v zatáčkách blbnout,tak mě stabilizační systém nikam nepustí....naproti tomu znám týpka s R8 co celou dobu jezdil s komplet elektronikou a když se chtěl předvést,tak to všechno vypnul,ujel 3,5 km a šel 5x přes boudu,protože stačilo dupnout na plyn a auto se v zatáčce vzneslo
E: tučný- sám jsi to napsal..trvalo mě než jsem to sesmolil
Naposledy editováno 20.07.2012 22:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
assassin píše: Netrval bych na tom aby ho motorka mela, ale kdyz tam bude asi jen dobre... Zvlast na nakym cestovnejsim stroji kde se pocita ze pojedes dal, unavenej v desti....
Ja treba jezdim jen kolem komina, svizne a kdyz je sucho... Pro me je asi k nicemu...
Jojo,hodně záleží na využití motorky
Při delších cestách se taky můžeš setkat s tím, že dojedeš na zvlněnej povrch (nejčastěji před křižovatkou) a ABS bude spíš na škodu Vlastní zkušenost z Černé Hory na loňské motodovolené tzn.tam, kde to neznáš. Když pojedeš každej den po práci stejnou trasu a nikdy jinak, tak ABS nepotřebuješ
stráťa píše: dewwil> Celkem ten přístup chápu ale nerozumím tomu proč bys snesl TC a nechceš ABS. Zrychlit můžeš tam kde chceš a nic tě k tomu nenutí ale zpomalit občas prostě musíš...
Jinak to VFR bude asi těžší a navíc má určitě ty pitomý hondí brzdy kdy některý pístky přední brzdy jsou ovládaný zadní brzdou ne?
TC na výjezdy ze zatáček, prostě se nebát vzít za heft aniž by jsi utrhl zadní kolo...Jinak ta Honda měla snad i ten Dual CBS, ale nejsem si teď jistej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Čičin píše: Jojo,hodně záleží na využití motorky
Při delších cestách se taky můžeš setkat s tím, že dojedeš na zvlněnej povrch (nejčastěji před křižovatkou) a ABS bude spíš na škodu Vlastní zkušenost z Černé Hory na loňské motodovolené tzn.tam, kde to neznáš. Když pojedeš každej den po práci stejnou trasu a nikdy jinak, tak ABS nepotřebuješ
takže je to tak-jsem si to myslel,ale nechtěl jsem to tady tahat.u auta taky-přeletíš větší nerovnosti kolo se odlepí od země,blokne se a abs ho povolí-a než začne zase naplno brzdit,tak setinky vteřiny a metry letí....a pokud je takových nerovnosti víc za sebou,tak abs blbne jak na ledě a brzdy nebrzdí...
u auta jsem měl takhle jednou hodně horkou chvilku,na motorce to musí být o to horší..
1 reakcí na tento příspěvek Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Cicin: jo najdes teren co tomu nedela dobre... Ono i naka sotolinova cesta, pisecna apod tomu nesedi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dolph-cz píše: takže je to tak-jsem si to myslel,ale nechtěl jsem to tady tahat.u auta taky-přeletíš větší nerovnosti kolo se odlepí od země,blokne se a abs ho povolí-a než začne zase naplno brzdit,tak setinky vteřiny a metry letí....a pokud je takových nerovnosti víc za sebou,tak abs blbne jak na ledě a brzdy nebrzdí...
u auta jsem měl takhle jednou hodně horkou chvilku,na motorce to musí být o to horší..
jojo,je to tak,motorka pak "vůbec" nebrzdí, naštěstí jsem jel tak 30-40km/h. Nicméně v křižovatce na hlavní v 99 % nepotřebuješ krizově brzdit, protože se snažíš předvídat... narozdíl od zatáčky, kde tě v mnohem větší rychlosti může něco překvapit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
.... a nedokážu si představit, že zapomenu že mam zapnuty abs, rozjedu se z toho kopce, šlápnu na zadek a motorka nebrzdí... a pak třeba v 60 vlítnu do lesa ..