Dily na batbike




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
4.8.2012 v 23:20
ze u eSVa tam ty koniky proste chybi! dnes statovka, mirny stoupani s dvema pruhy smer hore. jedu si cca tech 160-170km/h a co si budeme nalhavat tady uz to zrychleni neni zrovna dvakrat svetovy a co nevidim... zleva me bere za***na fabka ta klasicka stara trivalcova jebka no ja myslel ze me vomejou mozna kdybych za to jeste vic vzal tak by tam za par dni byly ty dve kila ale nechal sem to plavat ale dnes neusnu
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:22 | Nahoru | #1
... a ta šokující část?

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:24 | Nahoru | #2
Hatatitla jela 170km/h jo ? To snad ne

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:26 | Nahoru | #3
To nebyla hatapka. Ta je rada kdyz udrzi v kopci 100kh.

Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...

Naposledy editováno 04.08.2012 23:30:03

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:32 | Nahoru | #4
Tož další adept na 1000ccm 2V 650 prodej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:33 | Nahoru | #5
FiZzeR> ze clovek jezdi v domneni jakou ma fajn motorku s dostatecnym vykonem a pak ho zatluce jebka co ma jen jeden valec navic a hned si mysli asi to bude chtit dokoupit naky prouzky na rafky diody a polepy

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:35 | Nahoru | #6
Nic si z toho nedělej, já mám Suzuki GSX-R600. Což má o pár koníků víc a od 180km/h už se tomu taky moc nechce, ale do 180km/h mazec 1,2,3,4 a pák dlouho-----nic

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:39 | Nahoru | #7
Hejdzzzuk> tak tu fabku chci videt kopec před pakou ve dvou 105 a noha až na podlaze

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:51 | Nahoru | #8

SVSkritek píše: To nebyla hatapka. Ta je rada kdyz udrzi v kopci 100kh.

Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...



To same, ale borec mel Audinu a ja jenom VTR... Takze blazen jsem byl spis ja, ze jsem to radeji nevzdal a misto toho nalitaval do zatacky z protismeru a zaroven se radil pred nej.

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:53 | Nahoru | #9
dewwil> no moc nestras kazdopadne 2V je jasna volba o tom zadna i kdyz ted mluvim o nedostatecnym vykonu a 4V ho maji a vzdy budou mit vyssi tak 4V nechci...

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:56 | Nahoru | #10
Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

4.8.2012 v 23:58 | Nahoru | #11
CZDC1> primo GSXRko sem nesedlal tak nemuzu posoudit ale kdyz jsou tocky tak snad neni problem ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:06 | Nahoru | #12

CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???


projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm a zjistis ze ta jizda je takova jina a prave ta "jina" se mi libi vic... je to tezke popsat hold to jsou ty veci mezi nebem a zemi

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:09 | Nahoru | #13

Hejdzzzuk píše: projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm a zjistis ze ta jizda je takova jina a prave ta "jina" se mi libi vic... je to tezke popsat hold to jsou ty veci mezi nebem a zemi



hmm nevim... jezdil jsem na 2v 1670ccm, 100hp, 150nm a 4v 1340ccm, 190hp, 155nm a jiny jsou obe :D tyhle spory 2v x 4v... chce to asi resit 3v :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:14 | Nahoru | #14
Hejdzzzuk>
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.

Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:23 | Nahoru | #15

CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???



Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk U nekoho jineho to bude presne naopak...

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:32 | Nahoru | #16
jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal o 4V x 2V je toho tady tri prdele

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:40 | Nahoru | #17

Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal o 4V x 2V je toho tady tri prdele



Jeste uzsi stavba, vetsinou nizsi hmotnost a lepsi vlastnosti v zatackach (pry kvuli nizsimu gyroskopickemu efektu motoru).

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 00:58 | Nahoru | #18

SirIndy píše: Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk U nekoho jineho to bude presne naopak...



Prave jsi popsal to nejkrasnejsi na 4V kdy motor dosahne nejlepsich otacek a motka nejlepsi ovladatelnosti a prej napicu

Tvl uz je mi to jasne, 2V si kupujou masochisti. Nebo vas na tom rajcuje ze kdyz se pak jdete vychcat tak si ho tema vytrepanyma rukama rovnou vyhonite ?

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 01:03 | Nahoru | #19
Znám pár týpků co maj upravený RSa a vzadu znáčky HTP
Nejsem si totiž jistej jestli HTP první generace vyvine rychlost do kopce nějakých 190, pochybuji

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 01:39 | Nahoru | #20

a klasicka stara trivalcova jebka no ja myslel ze me vomejou



A ted tu o Karkulce

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 06:56 | Nahoru | #21

dewwil píše: Tož další adept na 1000ccm 2V 650 prodej


......... ale to by si moc nepomohl, že?

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 06:58 | Nahoru | #22
Tak to je snad jasný,že ta fábka neměla origo koníky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 07:11 | Nahoru | #23

CZDC1 píše: Hejdzzzuk>
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.

Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám


Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.

Naposledy editováno 05.08.2012 07:29:49

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 07:12 | Nahoru | #24
Hejdzzzuk>a to se chlubíš nebo si stěžuješ ???

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 07:50 | Nahoru | #25
CZDC1> 2V - 4V, každej si bude obhajovat to svoje, ale kolik lidí přechází na dvouvál a kolik naopak ??

já myslím že na 2V přechází lidi kvůli adrenalinu, na 4V kvůli bezpečí
(to si dělám trochu prdel, ale když čtu co píše italšrot tak proč ne..)

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 07:58 | Nahoru | #26
Nebylo by to poprvé co si týpci dali na RS Fábku nápisy z Haťapky. Haťapku totiž nikdo nečórne

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 08:22 | Nahoru | #27
a nebyla to fabka s 2.0 MPi ? no asi se ti zrovna pé*o zkrátilo o pár čísel co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 08:26 | Nahoru | #28

italšrot píše: Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.



s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?

Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 08:35 | Nahoru | #29

Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal o 4V x 2V je toho tady tri prdele



Věř mi, že ZX12r jako vysavač nezní A kámošova R6 s laděných Sharonem taktéž ne

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 08:38 | Nahoru | #30

Stev píše: s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?

Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)


A teď zase já nevím jestli to myslíš vážně. Od tebe bych čekal určitý nadhled a ne dedukce co kdy kdo jednou napíše. Mohl bych tvůj příspěvek stokrát parafrázovat, ale je mi to fuk. Já narozdíl od většiny tady našel tu "odvahu" a koupil koncepci o které si myslím co si myslím abych vyzkoušel jak to je. Teď mám "právo" srovnávat a napsat jak jsem to vnímal. Já to nemám vyčtené z diskusí, ale vyzkoušené tak proč mně nerespektovat milý příteli

Naposledy editováno 05.08.2012 08:53:15
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S Dandos489 34 30.10.2024 v 11:59 Popcom
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S Dandos489 10 19.8.2024 v 20:23 ALFA70
Kapotáž Suzuki SV 650S Lála_ 2 31.7.2024 v 17:42 Lála_
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S johny6nine 7 29.6.2024 v 12:29 ja1
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1

TOPlist