1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...
Naposledy editováno 04.08.2012 23:30:03
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
SVSkritek píše: To nebyla hatapka. Ta je rada kdyz udrzi v kopci 100kh.
Ale i me se stalo. Ze se blizili hezke zatacky. A chtel jsem kousek pred nima predjet Fabku. Aby me tam nebrzdila. A chtel bojovat. Donutil me vytocit trojku. Zrychlovalo mu to slusne. Jel asi 150-160 . Blázen...
To same, ale borec mel Audinu a ja jenom VTR... Takze blazen jsem byl spis ja, ze jsem to radeji nevzdal a misto toho nalitaval do zatacky z protismeru a zaroven se radil pred nej.
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???
projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm a zjistis ze ta jizda je takova jina a prave ta "jina" se mi libi vic... je to tezke popsat hold to jsou ty veci mezi nebem a zemi
Hejdzzzuk píše: projed se na V2 pokud mozno ne 650ccm a zjistis ze ta jizda je takova jina a prave ta "jina" se mi libi vic... je to tezke popsat hold to jsou ty veci mezi nebem a zemi
hmm nevim... jezdil jsem na 2v 1670ccm, 100hp, 150nm a 4v 1340ccm, 190hp, 155nm a jiny jsou obe :D tyhle spory 2v x 4v... chce to asi resit 3v :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.
Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Nejsem znalec, ale rád si nechám vysvětlit proč 2V jo a 4V ne???
Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk U nekoho jineho to bude presne naopak...
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal o 4V x 2V je toho tady tri prdele
Jeste uzsi stavba, vetsinou nizsi hmotnost a lepsi vlastnosti v zatackach (pry kvuli nizsimu gyroskopickemu efektu motoru).
SirIndy píše: Muj dojem z ctyrvalu: prekrocis urcity otacky a ten motor se roztoci takovym divnym zpusobem, ze uplne prestanes citit, ze ho pod sebou mas. Takovy jakoby preruseni pouta mezi jezdcem a motorkou, zustane jen vysavacovej zvuk a motorka leti, ale pro me tak nejak bez pozitku. Na V2 ti ten motor porad dava vedet, co se s nim deje, kazdy otacky maj charakteristicky vibrace a reakci na plyn, zvuk, pripadne cukani a me to proste takhle vyhovuje, citim vetsi vazbu k motorce. A ten zvuk U nekoho jineho to bude presne naopak...
Prave jsi popsal to nejkrasnejsi na 4V kdy motor dosahne nejlepsich otacek a motka nejlepsi ovladatelnosti a prej napicu
Tvl uz je mi to jasne, 2V si kupujou masochisti. Nebo vas na tom rajcuje ze kdyz se pak jdete vychcat tak si ho tema vytrepanyma rukama rovnou vyhonite ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
CZDC1 píše: Hejdzzzuk>
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.
Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám
Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.
Naposledy editováno 05.08.2012 07:29:49
já myslím že na 2V přechází lidi kvůli adrenalinu, na 4V kvůli bezpečí
(to si dělám trochu prdel, ale když čtu co píše italšrot tak proč ne..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.
s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?
Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)
Hejdzzzuk píše: jednoznacne zvuk zadnej vysavac ale bum-bum-bum-bum-bum a to ze spicky vykonu dosahuje v mensich otackach cili to zrychleni je taky niz... celkove ta okamzita reakce na plyn nemam rad dalnice a jezdim stylem "brzda-plyn" takze do 2V sem se proste zakoukal o 4V x 2V je toho tady tri prdele
Věř mi, že ZX12r jako vysavač nezní A kámošova R6 s laděných Sharonem taktéž ne
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Stev píše: s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?
Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)
A teď zase já nevím jestli to myslíš vážně. Od tebe bych čekal určitý nadhled a ne dedukce co kdy kdo jednou napíše. Mohl bych tvůj příspěvek stokrát parafrázovat, ale je mi to fuk. Já narozdíl od většiny tady našel tu "odvahu" a koupil koncepci o které si myslím co si myslím abych vyzkoušel jak to je. Teď mám "právo" srovnávat a napsat jak jsem to vnímal. Já to nemám vyčtené z diskusí, ale vyzkoušené tak proč mně nerespektovat milý příteli
Naposledy editováno 05.08.2012 08:53:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S | Dandos489 | 34 | 30.10.2024 v 11:59 Popcom |
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |