paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
4.8.2012 v 23:20
ze u eSVa tam ty koniky proste chybi! dnes statovka, mirny stoupani s dvema pruhy smer hore. jedu si cca tech 160-170km/h a co si budeme nalhavat tady uz to zrychleni neni zrovna dvakrat svetovy a co nevidim... zleva me bere za***na fabka ta klasicka stara trivalcova jebka no ja myslel ze me vomejou mozna kdybych za to jeste vic vzal tak by tam za par dni byly ty dve kila ale nechal sem to plavat ale dnes neusnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 07:11 | Nahoru | #1

CZDC1 píše: Hejdzzzuk>
I když máš otáčky tak od 180km/h už to jde pomalejc než z 0 na 180km/h, jako by tě něco brzdilo.

Popravdě nikdy jsem s 2V nejel, proto se ptám


Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.

Naposledy editováno 05.08.2012 07:29:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

5.8.2012 v 08:26 | Nahoru | #2

italšrot píše: Já ve 160 řadím za tři, zkus to taky a uvidíš, že to pojede líp. Jediné co tě brzdí je ze zvyšující rychlostí houstnoucí vzduch co musíš prorážet. Podlehl jsem pohádkám o V2 a ..... zklamání. I ze zvuku... po pár minutách je ten prdivý zvuk otravný a V2 není vlastně v ničem lepší než Ř4. Pak si majitelé vymyslí ty pohádky o V2 aby si zdůvodnili proč je mají. Viz blábol co napsal SirIndy (Ne)jednou tady Bubrak napsal, že není nad zvuk vytočené sportovní šestky. Měl pravdu předseda. V 16tis. otáčka se dějí věci o kterých majitelé V2 nic neví. Ty prdítka s dávno překonaným krouťákem jim nabízí už jen ty vibrace.



s tvymi obraty v nazorech bych se nedivil kdybys jednou napsal ze nejlepsi je ticho a klid na bicyklu. Ma to brat jeste nekdo vazne?

Respektive neberu ti ze to tak citis, ale v okamziku kdy to hlasas jako jedinou pravdu ... :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S Dandos489 10 19.8.2024 v 20:23 ALFA70
Kapotáž Suzuki SV 650S Lála_ 2 31.7.2024 v 17:42 Lála_
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S johny6nine 7 29.6.2024 v 12:29 ja1
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist