SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Ta nová řada monsterů a monstery čtyřventily mi taky nic neříkaj, upřímně nechápu proč by se měl klasicky vypadající naháč chovat jako sportovní motorka, navíc s nedotaženým vzhledem. To už raději Tuono nebo Streetfightera. Samozřejmě nezpochybňuju jejich výkony.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
highsider píše: takze tva odpoved na otazku zni Raptor 650?
Zrovna ten Raptor 650 se chová a vypadá úplně jinak, než SV. Je daleko blíž k Monsteru jen s tím rozdílem, že má krapet lepší podvozek a neni tak nervozní na horším povrchu. Co se týče motoru, je na tom líp. A co se týče vzhledu, tak je na tom...dle názoru každého bajkera. A zvláštní dar? ten tyhle motorky žádnej nemají. Nemaj suchý spojky, nemaj letmou kyvku, nemaj žádný extra vidlice nebo brzdy...tak jaký charisma?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: Zrovna ten Raptor 650 se chová a vypadá úplně jinak, než SV. Je daleko blíž k Monsteru jen s tím rozdílem, že má krapet lepší podvozek a neni tak nervozní na horším povrchu. Co se týče motoru, je na tom líp. A co se týče vzhledu, tak je na tom...dle názoru každého bajkera. A zvláštní dar? ten tyhle motorky žádnej nemají. Nemaj suchý spojky, nemaj letmou kyvku, nemaj žádný extra vidlice nebo brzdy...tak jaký charisma?
ty jedes
posledni vetou jsi popsal to cemu se celou dobu branis
spousta japonskejch V tohle ma jj
a k Rapt, ano jak pises, bliz k Monsteru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: highsider> jeden o koze, druhej o voze. tak se bavíme o těch 6kách nebo litrech?
takze ja v jedny vete napisu ze to michas a v druhy vete se me na to zeptas ?
k tomu asi uz nevim co rict, vyhral jsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
highsider píše: takze tva odpoved na otazku zni Raptor 650?
Stev píše: Pro mě teda starej monster 600 charisma má stejný jako 900. I když nemá ty racing blbiny a má jeden kotouč. Je to čistá motorka s pěkným motorem, rámem, desmem, nějakou konstrukční historií, která si na nic nehraje. Pro mě ideální vzor kafáče v sériový podobě.
Ta nová řada monsterů a monstery čtyřventily mi taky nic neříkaj, upřímně nechápu proč by se měl klasicky vypadající naháč chovat jako sportovní motorka, navíc s nedotaženým vzhledem. To už raději Tuono nebo Streetfightera. Samozřejmě nezpochybňuju jejich výkony.
Měl jsem sv1000 nahatou verzi, a kdyby neměla doplnky za 60tis, vejfuky co měli brutal zvuk tak by mě ta motorka vůbec nenadchla. Umí všechno, ale tak nějak to dělá jako když musí. Nevim, prostě po pár měsících šla z domu. Jsem ale zmlsanej, takže záleží co jsi měl před tim. každopádně 150km ujedeš v klidu a rozhodně tam budou pocity že jedeš na motorce ne na vysavači, jako 4vál což je plus.
Vlastnil jsem BMW f800r - erko je menší 1200k. Super zvzhled, výraz drsňáka se vždycky počítá, a motorka jak to tak u němců bývá dokáže jet rychle, je stabilní a během okamžiku můžeš zvolnit tempo a zase jen kochačka. Akorát ten motor to je pocitově sterilní jak jsem dlouho nezažil, vrčí to a žádný emoce, ale hlavně vibrace, ale ne ty příjemný jako u H-D. Hrozný mravenčení, teď už nevim asi kolem 90km/h nebo někde kolem 100. každopádně na hovno. Taky hned šla z baráku.
A u Ducati bych volil Monstera. Na st3 bych dlabal, zbytečnej oplácanej autobus. Ty přece nechceš vyloženě cestovat. 749 je dobrá akorát tak na kafe do města nebo s přáteli palbu pod krkem na vzdálenost 80km. Samože ti jiný řeknou že ujedou na 749 250km v kuse... Já měl 999ku a motorově se mi to líbilo i podvozkově, ale nebavila mi dýl jak 100km. A hlavně furt něco, nešlo to nastartovat hned, pak zase při podřazení chcípala, otáčky plandali okolo 1000ot/min, měl jsem furt pocit že to zhasne, tak jsem to držel na každý křižovatce - a otáčky si nenastavíš sám doma, ale musíš do servisu...atd, atd. Vzal bych Monstera S2r 1000 nebo už S4r - tu jsem měl taky a to byla pro mě idealní motorka. Posez super, pohodlnej, sportovní zároveň, fun factor neskutečnej, výkonu mohlo bejt víc, ale pro tebe až dost. Odjezdil jsem ceou sezonu, výlety na šumavu a fakt jsem se pokaždý bavil a neslejzal z toho tuhej.
Kdyby tě něco zajímalo, já nevim, spotřeba, pohodlí spolujezdce, ochrana před větrem - ptej se
Naposledy editováno 16.10.2012 09:57:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: Třeba použití komponentů jiných značek za účelem snížení nákladů. Není nic dražšího než vlastní vývoj.
Pak je ještě jeden případ. Použití levných dílů a řešení. (SV650)
Psal jsi tohle. Cili pokud ducati nevyviji vlastni brzdy, protoze je pro ni jednoduzsi a levnejsi koupit brzdy od bremba, tak je to rozpoctovka. Presne podle tvoji definice. Bimoty jsou rozpoctovky protoze pouzivaji motory jinych znacek. Rekni mi co z toho je v rosporu s tou tvoji definici? Ja to cetl ctyrikrat. precti si to taky jednou ty.
highsider píše: dokud se budete donekonecna ohanet obsahama...
Tak kdyz pristoupim na vasi hru: sestky SV, Raptor a jak rikate malej Monster...co z toho ma charisma?....
no a srovnat Cagivu a Bimotu? borec na konec...
Prosimte u motoru se udava objem. Obsah je plosna mira. Nechci bejt rejpal, ale me tohle vazne strasne bije do oci. Timhle vyjmecne nechci rejpat.
Z tech trech malejch jednoznacne raptor. Co jsem slysel tak ma lepsi motor a vychovanejsi podvozek. A je to oprti malymu monsteru i tak trosku raritka.
Bimota i cagiva pouzila motory od jine znacky cimz se v italsrotovych ocich staly rozpoctovkama. A neprekrucuj co jsem rekl. To delaj zensky.
karf píše: Názor ostatních je zřejmě jen takový, že charisma neni synonymem pro název firmy Ducati
Bingo!K tématu:Dobře to vystihl ProTom Jenom tu ST3 bych uplně nevyhodil pokud chce víc cestovat a i ve dvou.Jinak S2R 1000(mam rád vzducháče).
Navíc motoricky na tl motor nemá ani starší tunak ani monstery.
Bimota podle me od raptora tak daleko zase nemá, je to maloseriovka z Itálie a zpracování tomu odpovídá.
Naposledy editováno 16.10.2012 12:38:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
highsider píše: oukej, takze charisma = obsah a je jedno kdo to vyrobil, diky za vysvetleni od nejvic, zdejsich borcu
zvlastni, ze se ozvali vsichni japanes
no vono to ale s objemem motoru dost souvisi ne??
teda pro mne aspon jo......charisma pro mne neni jak ta motka vypada, nebo jaky ma komponenty (i kdyz se mi zlaty vohlinse a bremba samo libej ), ale to jak se motka zni (musi to proste dunet!!) ale hlavne jak se chova za jizdy a to je hooodne ovlivneny tim objemem, samo taky konstrukci motoru a vubec cely motky....
jo a je fakt jedno kdo to vyrobil.....kdyby neco podobnyho co mam umela honda tak si to klido koupim :).......no hondu mozna ne ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
zmulin píše: Vespa taky neduní a jaký má charizma.Koupíš si jednu za život a pokud jí nezničíš,nebo neodjezdíš,tak jí můžeš mít furt a furt to bude TEN SKÚTR!!!
no tak Vespa je spis stylovka.....teda ne ten z tohodle fora
3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: pylot> Kdyby si jen trošku zapojil mozek a nechtěl za každou cenu hledat problém kde není pochopil by jsi jak jsem to myslel. Možná by jsi to nemusel číst 4x. Nějak nemám chuť zrovna tobě něco vysvětlovat, protože výsledek je předem znám.
No kdosi se te tam ptal jak bys definoval rozpoctovej stroj, kdyz ti motor TLR v raptoru pripada rozpoctovej. Vypadla z tebe totalni hovadina.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
pylot píše: No kdosi se te tam ptal jak bys definoval rozpoctovej stroj, kdyz ti motor TLR v raptoru pripada rozpoctovej. Vypadla z tebe totalni hovadina.
Dle tebe je to hovadina, takže pro mně naopak potvrzení toho co jsem napsal. Podel tebe je teda Raptor prodejní trhák se špičkovýma komponentama pro který žádný trh nebyl dost velký. Ty woe ty jsi exot. Fakt už na tebe nereaguji .
Naposledy editováno 16.10.2012 15:12:41
italšrot píše: Dle tebe je to hovadina, takže pro mně naopak potvrzení toho co jsem napsal. Podel tebe je teda Raptor prodejní trhák se špičkovýma komponentama pro který žádný trh nebyl dost velký. Ty woe ty jsi exot. Fakt už na tebe nereaguji .
Ja mluvil o tvoji definici ze je to hovadina. Raptora nehodnotim.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: Dle tebe je to hovadina, takže pro mně naopak potvrzení toho co jsem napsal. Podel tebe je teda Raptor prodejní trhák se špičkovýma komponentama pro který žádný trh nebyl dost velký. Ty woe ty jsi exot. Fakt už na tebe nereaguji .
A to ze to nebyl prodejní trhák znamená ze je to rozpoctovka? Snad naopak ne? Ve velkejch sériích se prodávají zpravidla rozpoctovky, svecka,hornety,bandity,fazery. Motorky jako raptor mají díky komponentum vyšší cenu přitom zase ten rozdíl v uzitnejch vlastnostech není velkej.
assassin píše: A to ze to nebyl prodejní trhák znamená ze je to rozpoctovka? Snad naopak ne? Ve velkejch sériích se prodávají zpravidla rozpoctovky, svecka,hornety,bandity,fazery. Motorky jako raptor mají díky komponentum vyšší cenu přitom zase ten rozdíl v uzitnejch vlastnostech není velkej.
A kvůil čemu Raptor nebyl trhák? Na inzercích je za pár šušní, levnější než Tuono a mnohem levnější než 4V monstery. Přitom mi to připadá jako slušná motorka. (ikdyž nemá zlatý ohlinsy, rachtající spojku, marchesini ani OZ...) přesto to nikdo moc nechce.
Třeba Xraptor chápu, to je vyloženě hnusná motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
tadyk to akorat zminuji. Samo ze se s tim da jet i normalne s akuratni spotrebou, ale kdo by na tom jezdil normaaaaaalne . Otazkou je jak vyladili motor pro 2012, jelikoz to uz ma 21 litrovou nadrz. Coz vuci 18 je pokrok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST svolávácí akce na zadní ... BMW F 800 ST | Hanz5 | 8 | 4.10.2024 v 11:38 elvis78 |
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |