1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Hofner píše: A co Tiger 955i?
955i to už je moc peněz
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
Jsou cenově dostupné!
Jsou to držáky!
Jsou to i motorky dost provozované jen se o nich tolik nediskutuje.
A nouzově zvládnou i polňačku. To co projede Suzuki V-Strom určitě projede i Bandit. To co projede Transalp projede i Hornet.
Ale hlavním argumentem v tomto případě by měla být cena!
ProTom píše: Ok, Beru že bmw je víc na všechno. Někdo s tim byl i dokonce na okruhu a nepřipadal si že by ztrácel.. A při nedělní vyjížďce se kolikrát potká gs i v několika skupinkách japonců a italů. takže fofr se na tom asi taky dá jet . Ty woe ale ta cena... Alespoň to nemsuí každejch 12tis na řemeny a pak na kontrolu ventilů
Cena je hrozná, to jo, ale jak už jsem kolikráte říkal a psal -> STOJÍ TO ZA TY LOVÁSKY
Já kontroluju a tudíž i seřizuju ventilové vůle po 10000km dle výrobce Olej taktéž ( všechny tři náplně )
Naposledy editováno 25.10.2012 16:27:13
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
Samozřejmě - když ti jde "jen" o poklidné cestování, malý stromek je v pohodě. Na vyblbnutí se na okreskách nebo ve městě je lepší něco úplně jiného.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
a když už cestovní enduro tak hlasuju pro caponorda nejl sem na něm ale s motorem mám celkem dobry skušenosti (elektrika je dodo ale to zvládne školák ze základky ) když jí dáš ze začátku trochu péče tak na ní není co řešit
Naposledy editováno 25.10.2012 22:59:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Pepanek píše: mno to jsou strašně těšký motorky maj přes 250kg a že často jezdím po prdelkách po odpoledne když mám čas tak hodinku až dvě a pak po městě je to skrátka těšké
Zdarec. Jel jsi na Varanu? Kočár kamaráde a za rozumnej peníz! Za mě, když GS tak 1200, ale ještě mě nechutná design, proto mám Varadero. Jezdím běžně kolem komína a nemám problém si po městě nakoupit.. Co ti vadí na 270kg? Odmění se jízdním komfortem, podrží tě při nepřízni počasí, manželka si bude libovat.. Jo máš pravdu, jsem pacient s diagnozou Varan, ale mám k tomu důvod. Ten dvouvál ti pořádně zatopí pod zadkem a váha tam nehraje roli.. Bohužel ve stříkačce se to kejvá od 100 nahoru..
Tak dobře vyber
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku - cestovní enduro
Ahoj Juridica, Tvůj právní anděl strážný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
ProTom píše: Hele u gs se seřizuje vůle ventilů v nějakejch pravidelnejch intervalech jako u Ducati?
jo, 10000 km kontrola a popř. seřízení. Otázka 30 minut Ještě bych poznamenal, že GS do roku 2010 má kontramatky a ventily nemají žádná podložky, takže dělat sežízení je pohodička
[img]
Naposledy editováno 27.10.2012 13:09:22
Pepanek píše: ThomsonMotorson> mno na Varanu jsem nejel jen jsem po něm trochu koukal . Kočár to je o tom žádná . Teď to je tak že mám v merku TDM 900 Docela pěná je to dovoz . Ještě tam něco musí doladit tak počkám a cca za 10 dní se u něj znova stavím a jak přestane chumelit jedu ještě za jednou TDM 850 .
TDMa je parádní stroj. Já mám k ní zvláštní (je to NESMYSL!) odtrh. Kamoš ji měl a je tomu bratru 12 let a měl furt potíže s eletrikou. Věčně se mu něco sralo, tak ji střelil. Ale to je jen individuální jeho případ, protože TDMa je velká-pohodlná a krásná motorka Jinak GS Bramborová je, jak tu padlo, Královská třída, leč si ji musíš taky zaplatit. Ta 12tka je vcelku pěkná, po dokoupení turist. doplňků. Jediné s čím mám problém, že není místo kam přijedu, aby tam min. jedna nestála na parkingu. Jsem rád, že Varan děsí váhou a díky ní se nestal masovou deviací, pro toho, kdo jede kousek dál než za humna.. Ovšem to samé se dá říct i o TDMě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
[img] za info. Ještě prosim k tomu foto. Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest? Díky, jsem amatér . Nemam to doma tak se zajímám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
ProTom píše: Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest ?
vsuvně
Pepanek> sorry, že ti to tady spamuju....
Naposledy editováno 28.10.2012 10:42:48
A u Tigra ti koně chybět hned tak nebudou
U tigra je dobrý i zvuk motoru...zvuk supersportu v cestovním enduru je fakt zajímavá kombinace:)..sem si musel chvilku zvykat, že v tom lese se mnou vážně nejezdí není nějaké CBRo
A když toho svého tigra viděl ted po letech v inzerátu, tak jen stavba garáže mu zabránila si ho koupit nazpět:)
jinak jsem dohodlej s kákošem teď prodává V-stroma tak jak bude počasí v týdnu tak se svezu a ještě se pojedu kouknout na tu TDM 850 a myslím že do konce týdne budu vědět co po čem chci koukat ale Bávo teď určitě nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
storeman píše: Sice jsem zastáncem cestovních a sportovních endur ale pokud chce někdo cestovat a hlavně po silnici a navíc má omezený rozpočet, tak proč nejít do klasického naháče nebo polokapotáže jako je Yamaha Fazer, Suzuki Bandit, Honda CB nebo Hornet a najdou se i další. Je jich dost o obsahu 600 i 1000.
Jsou cenově dostupné!
Jsou to držáky!
Jsou to i motorky dost provozované jen se o nich tolik nediskutuje.
A nouzově zvládnou i polňačku. To co projede Suzuki V-Strom určitě projede i Bandit. To co projede Transalp projede i Hornet.
Ale hlavním argumentem v tomto případě by měla být cena!
Tak zase prr, tam kde já jezdim na alpovi s prstem v nose by nějakej vysavač projel jen velmi těžko, nebo možná jenom jednou , nemluvě o pohodlí jak na silnici tak v terenu.
ProTom píše: Díky za info. Ještě prosim k tomu foto. Takže imbusem povolíš, nasadíš 10ku klíč a vložíš měrku a kde to jak má sedět, bejt dotažený? Ta měrka prostě musí bejt nafest? Díky, jsem amatér . Nemam to doma tak se zajímám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku - cestovní enduro
Velmi dobře vím co dokáže Transalp, třeba na Mastodontmaratonu na Oldřichově , pokud má obuté špunty, ale autor vlákna uvedl: "Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu"
a naopak jsem na několika videjích viděl i motorku tytu Hornet v terénu. Myslím to bylo na TKC....
storeman píše: tekcyo,gugo,TomElefant750 > ale ale, tak se nerozčilujte
Velmi dobře vím co dokáže Transalp, třeba na Mastodontmaratonu na Oldřichově , pokud má obuté špunty, ale autor vlákna uvedl: "Určitě ani na jednu nepřijdou drapáky ale silniční pneu"
a naopak jsem na několika videjích viděl i motorku tytu Hornet v terénu. Myslím to bylo na TKC....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i | Amako | 2 | 5.10.2022 v 13:24 Kalep |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i | danielbx | 24 | 21.3.2021 v 10:13 danielbx |
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i | virusek | 10 | 12.9.2020 v 09:03 virusek |
Triumph Tiger 885 karburátor nejde ... Triumph Tiger 900/885i | milanvfr | 6 | 31.8.2020 v 02:59 Howdy |