Uzavřeno 13.11.2012 v 06:23 uživatelem Shark660
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
dr.rath píše: Navážet se do KTM v porovnání se Sportardem? Děláte si prdel??? KTM 690 DUKE R má 50 kW, je to sexy rajcovní kočička s Brembo brzdama a podvozkem WP, pořádným šestikvaltem, hmotností okolo 150 kg a cenou 173 tisíc. Sportard má 36 kW (a prý kope jako kůň ) pětistupňovou převodovku, no name brzdy, 193 kilo a hnusný, opravdu hnusný design. A cena za to vše? 168.500,- Kč. Tak kdo je tady blázen?
kliiid, oni se navazej do KTM pac ja jsem jim to prvni pohanil, jinak by to stejne odnesla jakakoliv jina motocyklova znacka bez rozdilu.
1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
precti si to znovu, jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
To, že KTM je na tom fnančně úplně jinde, je taky znát (myslím peníze, které jsou ve fabrice), jawa se snad pomalu zvedá ode dna a to nejde ze dne na den. Nicméně je snad patrné zlepšení ve všech oblastech.
A stále si stojím za tím, že evropská motorka bude vždy dražší než srovnatelný číňan nebo japonec, stejně jako velkosériiová motorka bude vždy levnější, než kusová výroba.
A u motorek se snad nikdy nedá řídit především cenou. Nebo možná dá - v tom případě si koupím auto, jetou motorku nebo číňana. Jakákoli jiná volba bude pro většinu lidí vždy spíš volbou emocí, než rozumem.
Co se týče litru, ten už je vyvinutý, a snad se do r. 2013-2014 budete moci těšit na nový model v nabídce.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
Jen tak pro zajímavost, JAWA motor do sportardu nakupuje za cca 90tis (levněji kvalitnější motor nakoupit nelze), přičti si k tomu další díly (kvalitní kyvka, značkové vidle, cena rámu, plastů, elektriky, kvalitních ráfků a pneumatik) plus cena za homologaci a za konstruktéry, započti si k tomu jízdní zkoušky (palivo na 150 000km), čas jezdců, zaměstnanců, nástrojů, přípravků,... prostě to nelze dělat levněji. Ne v podání malovýrobce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
Slibem neurazíš, nic ve zlým, litr v nabídce za dva roky, pak se bude rok lakovat - a v prodeji bude kdy? Jen aby nevyšel z módy...
velkosériiová motorka bude vždy levnější, než kusová výroba - třeba je to mýtus, co to prolomit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
Zkus si propočítat ceny malosériového odběratele a ještě se na to dívat z pohledu, že by jsi měl být minimálně v zisku, v nejhorším případě na nule. Tato rovnice nemá řešení, ale třeba ji zvládneš (nic ve zlém)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
laďa-prášil píše: Slibem neurazíš, nic ve zlým, litr v nabídce za dva roky, pak se bude rok lakovat - a v prodeji bude kdy? Jen aby nevyšel z módy...
velkosériiová motorka bude vždy levnější, než kusová výroba - třeba je to mýtus, co to prolomit?
Dokud nedojdou darcovsky motory MZ 1000 Aspon jak to rika verohodny zdroj, to by docela sedelo, proc se nic neukazuje verejnosti ...je zahodno, aby si na MZ1000 vzpomnelo co nejmin lidi Neni divu, vetsina normalnich lidi ma potrebu se pochlubit necim opravdu vyjimecnym - zvlast kdyz to ma byt po temer 20 letech prvni novej Jawskej motor a tak je zvlastni, ze uz 2 roky ani jedna blba fotecka ani jedna ukazka nekde na vystave. Ukazovavaj se vsemozny koncepty, kraviny, klidne i dreveny makety, ale Jawa neukaze ani udajne jiz funkcni motor.
Dratik> Sorry, ale takovej Felgr hned po skonceni projektu MPO predved minimalne motor na vystavach a taky zadnou motorku jeste nemel, kde je ten vas bajny litr??? Neni uz ted drobet pozde? A nejaky vymluvy o zkusenostech z minula okolo predcasnyho uvedeni Sportardu jsou irelevantni, stejnetak jako hlidani dusevniho vlastnictvi ....pokud to budes mit na jazyku. Odborna verejnost je zvedava uz dlouho a jen diky vam se podporuje suskanda a nakonec vyplavavani spis ty zapornejsi informace nez ty pozitivni.
Naposledy editováno 08.11.2012 16:43:16
Drátík píše: KubaLC8> Kubo, ona obecně je jakákoli motorka za 170 tisíc neadekvátní. Měřeno penězi. Při měření srdcem a emocemi se na peníze nehledí.
Jen tak pro zajímavost, JAWA motor do sportardu nakupuje za cca 90tis (levněji kvalitnější motor nakoupit nelze), přičti si k tomu další díly (kvalitní kyvka, značkové vidle, cena rámu, plastů, elektriky, kvalitních ráfků a pneumatik) plus cena za homologaci a za konstruktéry, započti si k tomu jízdní zkoušky (palivo na 150 000km), čas jezdců, zaměstnanců, nástrojů, přípravků,... prostě to nelze dělat levněji. Ne v podání malovýrobce.
Srdce a emoce do toho nemuzes plest, protoze Jawa musi zaujmout cimkoliv jinym nez emocema a srdcem, jinak proste na tvdro krachne. Naklady na vyrobu jsou vysoke, ale to kupce nezajima, toho zajima co za svy penize dostane. Takze to ospovi zase jen srdcare.
dostal94 píše: navážíte se do JAWY k vůli designu,ale jak se podívám na tu Vaši slavnou KTM,tak se mi chce zvracet.To je teprve bastl.(hodnotím vzhled).
Tos nemohl myslet vážně že ne ... i když chápu že každý soudruh má jiný vkus, ale co je moc je moc Design Jawy, je otřesný a student prvního ročníku průmyslového designu by určitě vymyslel daleko lepší motorku. Nebavím se pouze o vzhledu .. ale i technice. Srovnávat WP podvozek, Bremba brzdy aj. je zcela bezpředmětné a i největší zastánce Jawy na světě musí uznat že v marketingu udělali klucí z Týnce něco špatně ...
Osobně mi je buřt kdo na čem jezdí, když jsi ochotný vypláznout za takovou zastralou hrůzu tolik peněz, neberu Ti to. Nicméně buďme trošku soudní ...
Jawe fandím, nicméně co předvádí za modely, zvěsti o litrovém motoru a nedejbože i motorce vlastní konstrukce ... Mě děsí. Kam mizí prachy z dotací? Proč s něčím nevylezou? Proč nebyla viděna jediná fotografie byť s náznakem, rozpracovaného motoru?
Když měli připravenou v rámci možností pěknou, slušnou motorku (calif 250 všichni víme o čem se mluví) tak to pošlou do kytek, protože by se to neprodávalo? Ano Jawa funguje jako náš stát, serou se do toho prachy horem dolem, výsledky nikde a když náááhodou něco, tak je to motorka (záměrně jsem použil slovo lahodící zdejším krajním zastáncům jawy) která v dnešní době prostě nemá šanci uspět na trhu v nějakém slušněším výsledku.
Znovu podotýkám, nic proti Jawe jako takové nemám, jako každý jsem se na ní učil jezdit ... ale když vidím že to prostě nefunguje, tak to prostě zavřu, nebo se pokusím najít směr ... který očividně Jawa nikdy nenajde ... Bohužel..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
Drátík píše: Jindra650> Ok, jinak FGR jde s motorkou do sériové výroby? V JAWě taky už teď stojí něco okolo 10ks litra. FGR mělo motorek kolik? 4? Čerpání peněz se řídí poměrně přísnými kontrolami, které zvládáme. Ale ano, chápu, že chcete vyidět výsledky. Jen prosím vydržte.
Jo, do vyroby nejde, ale verejnost mohla CELOU dobu videt POKROKY ve vyvoji. To je asi jadro ty veci a pokud nejsou videt, tak asi neni co videt a promin, ale tim informace o prevlecenych MZ motorech dokonale zivite!....jo a dotacni rizeni ma natolik podivny system hodnoceni, ze to rozhodne neni zaruka kvality! Posuzujici se jednoduse nechaji opit rohlikem. Staci se podivat na to, kolik penez se cerpalo na jaky projekt, viz treba Blatova 4T kolobezka 50ccm za dotovanych 9mil Kc a uznanych nakladu 18mil Kc! Nebo jak Felgr dohanel nizke priklepnute penize na vyvoj motoru, co se prodrazil a tak sasi motorky vyslo v dotacich na dvojnasobek a to je prvotridni nesmysl!! Proste dukaz v tom smyslu, ze tam byly kontroly neni moc relevantni, asi kazdy vi, jak to chodi pred planovanou kontrolou, auditem - vsade se uklidi a zamete to co by mohlo vadit.
Naposledy editováno 08.11.2012 16:50:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
dostal94 píše: no máš pravdu nemá,protože jakmile přijde na téma jawa,tak je vše na pič..,vše je špatné,drahé,hnusné,a já nevím co ještě.I kdyby vyrobili motorku a prodávali ji za 50 tis,tak si zase něco najdete a budete jen nadávat.
ale ono to je drahé, hnusné a za ty prachy i špatné. KTM je světová špička, JAWA je světová leda tak pata, ne-li něco horšího. A jestli někdo tvrdí, že je KTM bastl, tak by si měl vypíchnout obě oči rezavým drátem.
Drátík píše: Jindra650> Ok, jinak FGR jde s motorkou do sériové výroby? V JAWě taky už teď stojí něco okolo 10ks litra. FGR mělo motorek kolik? 4? Čerpání peněz se řídí poměrně přísnými kontrolami, které zvládáme. Ale ano, chápu, že chcete vyidět výsledky. Jen prosím vydržte.
A do kdy to máme držet? Abysme se z toho nakonec nepo...
Pravda, já si koupil za necelých 160 litrů nového Horneta, japonskou nudnou motorku se sto nudnejma šemíkama . Ale tuším, že až Jawa za dva tři roky vyjede s tím svým slavným litrem, tak litovat nebudu. Za kolik bude? Tipuju baťovských 299.990
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)
dr.rath píše: ale ono to je drahé, hnusné a za ty prachy i špatné. KTM je světová špička, JAWA je světová leda tak pata, ne-li něco horšího. A jestli někdo tvrdí, že je KTM bastl, tak by si měl vypíchnout obě oči rezavým drátem.
ano,co se týče vzhledu,je pro mě KTM bastl. Nehodnotím techniku a kvalitu,ale vzhled.
Drátík píše: KubaLC8> Kubo, ona obecně je jakákoli motorka za 170 tisíc neadekvátní. Měřeno penězi. Při měření srdcem a emocemi se na peníze nehledí.
Jen tak pro zajímavost, JAWA motor do sportardu nakupuje za cca 90tis (levněji kvalitnější motor nakoupit nelze), přičti si k tomu další díly (kvalitní kyvka, značkové vidle, cena rámu, plastů, elektriky, kvalitních ráfků a pneumatik) plus cena za homologaci a za konstruktéry, započti si k tomu jízdní zkoušky (palivo na 150 000km), čas jezdců, zaměstnanců, nástrojů, přípravků,... prostě to nelze dělat levněji. Ne v podání malovýrobce.
no jo no tak kdyz fabrika neumi(nebo nechce?) udelat motor tak to je blby potom
dostal94 píše: ano,co se týče vzhledu,je pro mě KTM bastl. Nehodnotím techniku a kvalitu,ale vzhled.
Ale jdi, to říkáš jen protože Ti Kuba poplival Jawu.
Nebo se Ti vážně doopravdy sportard líbí, kdežto KTM ti připadá designově jako bastl? Ale noták. Notááák. Fakt?
2 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)
Naposledy editováno 08.11.2012 17:20:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |