jakkoli nechci dělat žádné firmě negativní reklamu, o tuto zkušenost se s Vámi ač nerad podělím. Po cca 80ti hodinách jsem se na své RMZ 450 rozhodl o preventivní výměnu ojniční a pístní sady ( je pravda, že vzhledem ke stavu origo součástek to bylo zbytečné, jenže řeči typu "to se mění na 50ti hodinách, jinak to klekne a zkurví celej motor" mě přece jen přesvědčily - takže jsem víceméně zánovní díly měnil za nové. Zvolil jsem značku PROX, se kterou jsem ze 2T měl dobré zkušenosti, a cenově vychází celekm rozumě. Jenže - už když díly dorazily, bylo nám s tátou divné, že na horním oku ojnice není oproti originálu bronzové pouzdro, ale jde to tam prostě "ocel na ocel" (4T nemá vložené jehlové ložisko, funguje to pouze kluzně). No ale co, věřili jsme, že výrobce ví co dělá, jede to víc lidí, tak proč ne. No a resumé - po 30ti hodinách provozu je to horní oko i pístní čep KO, jen štěstí, že se nic nestalo s válcem ani pístem. Takže mě pro ušetřené cca 2000,-, což je rozdíl v ceně Prox vs. originál čeká další a úplně zbytečné půlení motoru a opět nová ojka . ještě podotýkám, že na motoru olej měním po 6ti hodinách a jedu Q8 plnou syntetiku, přičemž k žádné "olejové závadě" nedošlo. Prostě PROX ten vrch dokonale zprasil a nikomu tento výrobek do 4T motoru nedoporučuji . Holt někdy se skutečně vyplatí připlatit a tato zkušenost mě vede k tomu použivat minimálně do motoru v budoucnu již pouze OEM díly
1 reakcí na tento příspěvek Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Bez toho bronzoveho pouzdra bych to tam ani nedal. Vosiracka pekna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Ale to stejny zde pise kluk v jinem vlaknu o nicasilu co servisuje motorky a pise ze origo je jasne nej jak valec tak pist.
1 reakcí na tento příspěvek Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Každopádně mě to jen utvrzuje v nazoru že je nejlepší použít origo díly a jelikož na jaro planuju nové KX250f tak se toho budu držet, ty ceny sou srovnatelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Everts72 píše: Nestraš, já nechaval dělat motor cca před 15mth a ojku myslím od proxu mám.
Každopádně mě to jen utvrzuje v nazoru že je nejlepší použít origo díly a jelikož na jaro planuju nové KX250f tak se toho budu držet, ty ceny sou srovnatelné.
Srovnatelne asi jak ktere, treba na moji Suzuki DR-Z by origo klika+ojnice stala 17000, americka HotRods byla za 7000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Ty si měnil kliku? nebo to byl jen příklad
Everts72 píše: SirIndy> Záleží taky na motorce, u krosek sou ty ceny jiné, jen kdyby se to nemuselo kupovat furt dokola
Ty si měnil kliku? nebo to byl jen příklad
Jo menil, jak velka to asi musi byt smula, kdyz cloveku na motorce jako je DR-Z praskne cep kliky?
1 reakcí na tento příspěvek Ojnice PROX 4T - velké zklamání
1 reakcí na tento příspěvek Ojnice PROX 4T - velké zklamání
Milos125 píše: Ojnice Prox nevydržela ani na 250 2T,po 25 mth začalo něco pěkně klepat v motoru a horní oko ojnice po smrti.Tak se dala ojnice od Hot Rods a najeto na ní momentálně 80 mth a naprosto bez vůle.
Vlastne pri te smrti kliky tam taky byla ojnice Prox a nahore mela trochu vuli, myslite ze to mohlo zpusobit ten problem s klikou? Ale to by asi drive zacalo klepat ne?
jedna: [img]
a další:
a do třetice:
Všechny údajně po cca 10ti hodinách na 250 4T. Tak to je Prox ještě zlatej
Naposledy editováno 10.11.2012 18:28:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojnice PROX 4T - velké zklamání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojnice PROX 4T - velké zklamání
David-gas píše: PetrTM> Přitom na 2T dávají Prox do prvovýroby (Gas i TM).. Kolik snese spodek na TM 300? Letos jsem toho moc nenajel cca 40 mth,celkově mám tak do 150 mth,tak nevím jestli mám půlit, nebo udělat jen píst, případně nikasil a velkou repas nechat na příští rok, protože počítám,že přidám tak 50 mth.? Nemáš zkušenosti s nikasilem ze zahraničí?
Pokud chceš kontakt na Nicasil do Holandska, napiš do PM. Mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti, Českej "nicasil" už nikdy!!!
ja tedy motor pri 200mth otevrel (i kdyz bezel jako svycary, ani naznak neceho spatneho)
ale dal jsem preventivne nove original KTM veci.
tyto motory pry pravdu kolem 500mth najedou, nez je treba motor kuchnout, i kdyz je to malink zastaralejsi motorka, proti novym vosam, ale moc moc o nahradi tou trvanlivosti, proste jede porad jako tank
Naposledy editováno 15.11.2012 20:27:14