Poslední dobou jsem jaksi neměl štěstí na koupi motorky která byla v pořádku. Dá se stav motoru posoudit i bez rozdělání? Například demontováním kolena anebo krytu zapalování? Na co dalšího si dát pozor? Nerad bych si domů dotáhl další vylítanou vránu. Tak kterou?
1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?
1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?
chalka píše: Dolph-cz> bohužel nemám jasno s výběrem...
tady nic nevymyslíš.všechno to jsou špičkové,ale taky řádně vysloužilé stroje.takže vybírej spíše podle stavu a né podle značky...,nebo podle dostupnosti ND na daný model.
možná,ale fakt jen možná bych se vyhnul RM-prý se jim kazí převodovky častěji,než jiným...,ale podložené to není.
a velké rozdíly mezi těma co jsi měl nečekej,za ty 4 roky se toho nejak moc nezměnilo....
1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?
chalka píše: z toho, co jsem doslechl a dočetl prý SX a KX mají nejhorší nástup výkonu t.j. buď žádný plyn, nebo plný. Právě mě zajímá, která z nich má nástup "nejpozvolnější"? U RM jak jsem měl se dalo dokonce nastavit časování otevření přívěry. To ale asi novější nemají že?
tomu nevěřím,ty motorky jedou +- podobně...
ono záleží i na konkrétním roku,kámoš má kx 2000 a má spodek krásný,já měl kdysi kx 2003 a měla spodek horší,něž ta 2000. ale mohl to dělat i stav přívěry a ovládání...
osobně bych bral KTM-výborná dostupnost ND a rozhodně je to kvalitní stroj,kde nejsou vyložené pasti.
tecnicky jsou asi nej hondy-hliníkový rám atd.,ale zase mají elekrickou přívěru a ta stojí myslím pětku a občas se pokazí...
to si prostě nevybereš,do každé krosy zahučí 15 litrů jak nic a jistotu nemáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?
FORM píše: .zelenac.jk.rx> Když vidím jaké péče se dopřává závodním strojům u jednoho známého v týmu, tak bych radši bral od něj, než od nějakého hobbíka.
Já nemyslel že bude přímo ze závodů . Kde kdo má doma vysloužilou krosku kterou po čase kdy potřebuje investice pošle pryč. . . Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším
.zelenac.jk.rx píše: ....Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším
přesně tak,takoví ti pole-louky jsou nejhorší.kdo jezdí motokros,tak se stará-píst mění včas,generálkuje každou zimu,aby mohl bez problému jezdit v sezóně,olej v tlumičích co 25 hodin,protože už ho to kope ro rukou a né čekat až to vychčije, atd...