Poslední dobou jsem jaksi neměl štěstí na koupi motorky která byla v pořádku. Dá se stav motoru posoudit i bez rozdělání? Například demontováním kolena anebo krytu zapalování? Na co dalšího si dát pozor? Nerad bych si domů dotáhl další vylítanou vránu. Tak kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?
FORM píše: .zelenac.jk.rx> Když vidím jaké péče se dopřává závodním strojům u jednoho známého v týmu, tak bych radši bral od něj, než od nějakého hobbíka.
Já nemyslel že bude přímo ze závodů . Kde kdo má doma vysloužilou krosku kterou po čase kdy potřebuje investice pošle pryč. . . Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším
.zelenac.jk.rx píše: ....Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším
přesně tak,takoví ti pole-louky jsou nejhorší.kdo jezdí motokros,tak se stará-píst mění včas,generálkuje každou zimu,aby mohl bez problému jezdit v sezóně,olej v tlumičích co 25 hodin,protože už ho to kope ro rukou a né čekat až to vychčije, atd...