Téma: RM, YZ, SX, CR, KX 250?
25.12.2012 v 15:32
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na pár věcí ohledně výběru motorky. Chtěl bych roky 2005-06, 50tis, víc bohužel do kupy nedám. Měl jsem RM 00 YZ 01 a nic jiného než 2t nechci. Trať a s kámošema enduro jsem jezdil 50 na 50. Vím, že 250 2t je do lesa nevhodná, ale která z nich má "největší spodek".
Poslední dobou jsem jaksi neměl štěstí na koupi motorky která byla v pořádku. Dá se stav motoru posoudit i bez rozdělání? Například demontováním kolena anebo krytu zapalování? Na co dalšího si dát pozor? Nerad bych si domů dotáhl další vylítanou vránu. Tak kterou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 19:47 | Nahoru | #1

FORM píše: .zelenac.jk.rx> Když vidím jaké péče se dopřává závodním strojům u jednoho známého v týmu, tak bych radši bral od něj, než od nějakého hobbíka.



Já nemyslel že bude přímo ze závodů . Kde kdo má doma vysloužilou krosku kterou po čase kdy potřebuje investice pošle pryč. . . Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším

(reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 20:00 | Nahoru | #2

.zelenac.jk.rx píše: ....Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším



přesně tak,takoví ti pole-louky jsou nejhorší.kdo jezdí motokros,tak se stará-píst mění včas,generálkuje každou zimu,aby mohl bez problému jezdit v sezóně,olej v tlumičích co 25 hodin,protože už ho to kope ro rukou a né čekat až to vychčije, atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist