1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
Jen se ptám - proti Itálii nic nemám.
Nebo ji chceš kupovat tady, ale je dovezená z Itálie?
1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie
Mam SVčko, dotažený od známýho a sice jsem tachu moc nevěřil (19t. km na 10 let starý moto), ale na podzim jsem měnil řetěz a podle všeho byl ještě původní, nikde žádná spojka...
Každopádně jezdí super, jsem naprosto spokojenej.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
Vem někoho, kdo tomu rozumí a jeďte se na ní podívat Když tam s tebou bude někdo nezaujatej, tak máš větší šanci, že si nekoupíš vyloženej křáp - musí tomu samozřejmě alespoň trochu rozumět...
Myslím si, že když se člověk udrží a není zaslepenej vidinou nové motorky, což je kor u tý první velký hodně těžký, tak je sám schopen odhalit docela dost věcí - samnozřejmě kromě motoru - do toho nikdo nevidí
jestli chceš, napiš mi PM a pošlu ti "návod" na co všechno při koupi kouknout
Zkus sehnat někoho, kdo tomu rozumí a zároveň už tenhle typ měl a okoukněte to.
To je asi jediná smysluplná rada.
Ovšem rada "knížecí"
Protože takového člověka najdeš se stejnou pravděpodobností jako Schwarzenegera na kurzu šití
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
docent píše: Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?
Ne, myslim si, že to znamená, že může být ještě původní, vzhledem k tomu, že jinak by člověk musel rozebrat snad půl motorky, aby tam dal celej řetěz.
Ale jak řikám, je mě to jedno, za 3 roky co jí mam nebyl jedinej problém.
Jinak nejsem žádnej velkej mechanik, takže se rád nechám poučit, jak to s řetězama je
Naposledy editováno 21.01.2013 11:49:46
na prohlídku před koupí, tak jako i případná reklamace .
Od mých dvou přátel,kteří se dlouhá léta dovozem z Itálie (a to i
t.zv. bezpapírovek) zabývali, jsem ale slyšel, že "dobře už bylo" .
Trh ojetin je přesycen TADY I TAM(v Itálii) a příliš často teď člověk
narazí na někoho, kdo chce prodat"za každou cenu" a neštítí se při
nabízení ničeho... Taky se setkali s až neuvěřitelnými "skládačkami",
které na pohled byly "super", protože ve většině Itálie málem ani ne-
prší, natož aby tam solili silnice . Platí však vždycky,že kupujícího
má doprovázet někdo, kdo bude brzdit jeho"zapálení" pro daný typ
a nejlépe ten, kdo tento typ dlouhodobě jezdil !! Nemusí totiž každý
mít takovou "kliku" jako já, že to co je na tachometru, není pouhým
zlomkem skutečně ujetých kilometrů
Já jsem ovšem kupoval ve SRN(!) a už před 5 lety
Naposledy editováno 21.01.2013 13:27:50
1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
docent píše: Perkelnik> Opravdu si myslíš, že se původní originální řetěz pozná podle toho, že je nýtovaný?
Když už jsi u toho, tak jak poznám že je řetěz origo?
Většinou se tam každý stará o to co má doma , třeba litra cebru atd si celkem šlechtí...na polítaní tam maj menší kubatůry a skůtry...
jih italie je divočina...písek, sůl, údržba až to nejede ale na střep maskovaný tam moc nenarazíš ...to už vytahaly polaci, češi, rumuni, ukrajinci...aby něco vydělali že...takže ty horší kusy už sou dávno tady ...ale ten kdo si tam připlatil dovezl hezkej kousek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
Perkelnik píše: Ne, myslim si, že to znamená, že může být ještě původní, vzhledem k tomu, že jinak by člověk musel rozebrat snad půl motorky, aby tam dal celej řetěz.
Ale jak řikám, je mě to jedno, za 3 roky co jí mam nebyl jedinej problém.
Jinak nejsem žádnej velkej mechanik, takže se rád nechám poučit, jak to s řetězama je
Pak nechápu proč nejen Edituješ, ale hlavně proč píšeš takový bláboly? To jsi se během dne s nekým poradil,
Edit: Nebo už to nehul
Naposledy editováno 21.01.2013 17:55:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
http://www.tipmoto.c...xf-650-freewind.html
Naposledy editováno 21.01.2013 18:19:27
podívej se na ceny na bazar v IT a DE a uvidíš sám, že hezká motorka jde lépe koupit v IT než v DE
stejně když budeš hledatu takhle staré moto, tak původ jinde ani nebude. I když někdo píše ČR, tak je to stejně nakonec dovoz a jen majitel si ''myslel'' že když je už přihlášená, tak napsal ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bazarova moto z Itálie
Hali píše: Když už jsi u toho, tak jak poznám že je řetěz origo?
Tak to opravdu poznat na 100% nejde.
(Reagoval jsem jen na názor "nýtovaný=originál" versus "se spojkou=vyměněný")
Pokud vím, tak žádný výrobce motocyklů není zároveň výrobcem řetězů. Z toho plyne, že řetězy odebírá výrobce od "řetězářů" podle aktuální ekonomické situace na trhu. Takže leckdy dochází k situaci, kdy stejný typ motocyklu má v různých rocích výroby řetěz od jiného výrobce. Podobně je tomu s pneumatikami.
Ono to také není tak důležité. Důležitý je stav řetězu a celé řetězové sady. Při koupi ojetiny je důležitější hledět na stav řetězu než na jeho původnost.
Životnost ti taky nikdo neřekne. Záleží to na typu motorky, stylu jízdy, péči o řetěz, atd... Mám dojem, že motorek jsem měl už poměrně dost a rozpětí životnosti řetězu jsem měl od 9.000 do 30.000 km. A to rozhodně neměním řetězovku až ve stavu totání smrti.
chiro2 píše: Pak nechápu proč nejen Edituješ, ale hlavně proč píšeš takový bláboly? To jsi se během dne s nekým poradil,
Edit: Nebo už to nehul
Přečti si, co jsem původně napsal. Že PODLE VŠEHO je původní. V dalším přípsěvku jsem editoval to, že nejsem odborník a že se rád nechám poučit.
To že je někdo idiot kterej neumí číst, ani napsat nic smysluplnýho k tématu, to je tvuj problém
1 reakcí na tento příspěvek Bazarova moto z Itálie
moje první moto byl Fazer FZ6, doveženej z Talošky, byl lehce položenej a opravenej. Dostal jsem k měmu i kopii IT techničáku, měla ho nějaká holčina v mým věku jako jedinej majitel. Za 2 sezony jsem na měm malítal okolo 15000 km a jen jsem měnil olej a filtr. Při koupi měl na budíku kolem 19000 km a podle servisáka to odpovídalo, byla tam ještě původní řetězovka. Já ho prodal když měl 35000 km a řetězovka byla pořád ta původní.
Vše bylo v pohodě. Samozřejmě bych se toho nebál, ale je to kus od kusu.
JohnyBaroch píše: radím pečlivě přečíst smlouvu, nějaké věty jako kupuju jak stojí a leží, bez výhrad souhlasím apod. dost napoví co je prodejce zač ale dnes již tohle u soudu neobstojí
Původně jsem se chtěl hádat, ale pak jsem mrknul do judikatury a máš pravdu. Podle Nejvyššího soudu "Umožnění převodu věcí určených individuálně nebo druhově s doložkou „jak stojí a leží“ by odporovalo smyslu zákonné odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci a výrazně by znevýhodňovalo kupujícího, neboť by nemohl uplatnit svůj nárok z odpovědnosti za vady."
Rozhodnutí z roku 2010