dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Spíš si řikám, jestli by nebylo lepší dát ten motor do nějakýho normálního servisu. Kolik si tak můžou říct za opravu?
Jo, je to zabrošený a momenták použil určitě. I ty těsnění tam máš. Mam k tomu ty starý těsnění a nový jsem mu dával.
Naposledy editováno 25.01.2013 09:55:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Mad_Rockstar> Teni to žádnej šašek, řek bych, že motorům docela rozumí, kdyžtak tam má mistra, kterej mu s tim poradí.
Spíš si řikám, jestli by nebylo lepší dát ten motor do nějakýho normálního servisu. Kolik si tak můžou říct za opravu?
Jo, je to zabrošený a momenták použil určitě. I ty těsnění tam máš. Mam k tomu ty starý těsnění a nový jsem mu dával.
VÍŠ KAM TĚ V SERVISE POŠLE?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Teni to žádnej šašek, řek bych, že motorům docela rozumí
Zrekapitulujme si to, po jeho zasahu motor mlati a neradi, to bych opravdu saskem nenazval...
Chran buh aby takovyhle sikula pracoval v servisu, ktery budu muset navstivit...
EDIT: to je pruser s kamosema, kdyz to domrdaji, tak jim to nemuzes omlatit o hlavu.
Naposledy editováno 25.01.2013 10:13:51
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
E: já poprvý rozebral motor od simsona ve 13 letech a to jsem to dělal bez připrav a půlil šroubovákem a dopadlo to tak že ten motor ještě pak půl roku jezdil a pak sem ho rozebral znova ale ne kvuli tomu že by byl problém ale kvůli lamelam ve spojce a do ted jezdí ještě ten kluk co sem mu ho prodal po vesnici... když něco nešlo našel sem si to
Naposledy editováno 25.01.2013 10:20:22
Hippieguy píše: Házet to ze skály mělo smysl možná na podzim, když jsem to zadřel. Ted když jsem dal 9kkč to už neudělám.
A neříkal Ti to někdo už tenkrát? Ale je to marný, je to marný, je to marný...
A kamarád umí motory, protože měl rozloženého pincka? Ty vole, to jsem měl ve 14ti letech taky, tak to umím motory taky.
Jinak opět prima nápad - nejde řadit, tak na to vezmu větší páku... Chápu, že tohle dá opravit leda kladivem,ale sakra, když nejde zařadit,tak to nebudu rvát silou. Ale třeba sis tam pokurvil ještě něco a další "oprava" bude za 18tis... To se vyplatí!
E: Písmenka.
Naposledy editováno 25.01.2013 10:20:59
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: panebože jestli tihle lidi budou jednou studovat jakýkoliv strojírenský nebo technický obor tak satan s náma
No snad ne... A když, tak je snad zavřou někam do ústavu (jetli do výzkumného, Bohnic, Kroměříže je jedno, hlavně izolovat!).
hippie: Spočti si, kolik Tě to už stálo a co jsi za to mohl mít. Ale napřed se nech ošmikat hodně na krátko.
Mad_Rockstar píše: ja když mám nějakej problém a nevím co stím, otevřu google a najdu co potřebuju a snažim se to udělat co nejlíp už jen pro lásku k technice, ale určitě bych to nesložil bez nakopávačky jen proto že tam nejde ... hledal bych přičinu
E: já poprvý rozebral motor od simsona ve 13 letech a to jsem to dělal bez připrav a půlil šroubovákem a dopadlo to tak že ten motor ještě pak půl roku jezdil a pak sem ho rozebral znova ale ne kvuli tomu že by byl problém ale kvůli lamelam ve spojce a do ted jezdí ještě ten kluk co sem mu ho prodal po vesnici... když něco nešlo našel sem si to
Kurva jaky ma nekdo stesti, ja kdyz v 15ti rozebiral motor od mustanga nebo simsona tak se tak mozna nekde ve sklepe na CVUT pokoutne pripojovala Ceska republika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: panebože jestli tihle lidi budou jednou studovat jakýkoliv strojírenský nebo technický obor tak satan s náma
Ja myslim ze k tomuto vlaknu pristupujete strasne vazne. Koukejte se nato jako na kutila Tima. Kazdej rozumnej uz poznal ze Hipikovi nema cenu radit, tak to berte jako srandu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Ja bych tam nehledal nic co ma smysl, proste kutil Tim, Southpark, Cimrman a HOmer Simpson dohromady.
Me by to asi ani tak nepobavilo, kdybych si predevcirem v jinem vlakne neprecet, ze mas stejnej motor jako nejaka honda , a ze ten motor je super akorat ma nahradni dily laciny.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
gugo píše: Me by to asi ani tak nepobavilo, kdybych si predevcirem v jinem vlakne neprecet, ze mas stejnej motor jako nejaka honda , a ze ten motor je super akorat ma nahradni dily laciny.
To někde napsal?
Hippieguy píše: Zx-10RCarlos> Vim že si doma dělal a ladil pincka, takže nějaký zkušenosti má. Hlavně to studuje ve škole, co vim, tak dělá autotroniku.
Autotronik a dělal generálku motoru
Víš vůbec co je Autotronik? To je po staru auto elektrikář - je to jen přejmenovaný pro moderní elektroniku v autech. Takže tehle obor nemá nic společného s opravou mechanických dílů motorů.
Hippieguy píše: gugo> Promin, ale když mi někdo napíše, hod´ to ze skály, nebo abych to zapálil. To neni rada. To je výsměch. Rada je když mi tady třeba yetti_cz poradí, at zkontroluju nastavení rozvodů, to je rada, kterou se můžu řídit, ale řeči typu abych to prodal do šrotu opravdu neuznávám.
Otázka, jestli by ti v tom šrotu za to něco dali
Hippieguy píše: gugo> Promin, ale když mi někdo napíše, hod´ to ze skály, nebo abych to zapálil. To neni rada. To je výsměch. Rada je když mi tady třeba yetti_cz poradí, at zkontroluju nastavení rozvodů, to je rada, kterou se můžu řídit, ale řeči typu abych to prodal do šrotu opravdu neuznávám.
Jenže Tobě se poradit stejně nedá. O skále a ohni tu byla řeč, když jsi to zadřel. Ty jsi dal XY Kč za jiný motor (a asi něco kamarádovi, který to evidentně neumí), teď dáš další za další opravu... Za ty prachy už bys měl pomalu jinou.
Jak Tě mohlo napadnou vzít na řadičku hasák,když nešlo řadit normálně (i když upadnutí stupačky nebude na Tvém "stroji" asi nic vyjímečného)? To může udělat jen blbec.
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
to by vysvětlovalo všechno....
Jinak pokud ti ve škole něco zkurvili tak to budou umět i opravit .... čili obrátil bych se na mistra co tomu dohlížel....
Potom určitě zkontrolovat nastavení polohy kliky vůči vačce, vůle na ventilech .... volnoběžka tohle nedělá...
Ještě mohli posrat frezování toho karteru a mlátí to o něj...
Nebo jak tam tlačili ložiska tak je domrdali apod....
KAŽDOPÁDNĚ TO UŽ NESTARTUJ nebo to můžeš možná dělat znova
Možná by si místo informací z kterých by se člověk potrhal smíchy mohl napsat co jsi už zkontroloval...
Je tam olej?
Vůle na ventilech ?
Souhlasí poloha kliky a vačky (podle rysek, manuálu)?
Když je tam rychlost otočíš motorem/kolem pohne se kolo/motor? Pokud nelze řadit a točit, je špatně složená převodovka. (při tomto vytáhni svíčku, půjde to líp)
Dej si brko a pusť se do toho
Naposledy editováno 25.01.2013 11:27:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Převodovka řadí, zkoušel jsem řadit a je patrné, že při přeřazení z 1 na 2 se výstupní hřídel otáčí rychleji, převodovka teda nějak funguje.
Spojka funguje, vypíná.
Polohu vačky vůči klice ještě zkontroluju. A brko si večer taky dám.
Tak to bych si od něho vyžádal zpět. Více toho zkurvil než opravil. Ale za ty prachy cos do toho vrazil a za kolik bys to v provoznim stavu udal si mohl mit uz treba i Virago nebo Shadow , i když na tu bys musel ještě něco přihodit.
Naposledy editováno 25.01.2013 11:52:31
hipík - ale jo, s tím hasákem si mě rozsekal
MaraVFR to napsal přesně...
Má rada - vymontuj svíčku a zkus tím motorem na prázdno otáčet - tzn. ručně pomocí ráčny s ořechem přes kliku - na té straně kde je zapalování bude klika "vystupovat ven" - teď nevím jak to přesně popsat. Prostě pomalu ručně ten motor protáčej - vše musí jít lehce, bez nějakého zadrhnutí, bez kovového zvuku...
Máš vůbec dobře seřízenou spojku - vypíná ti vůbec? Jinak pokud spojka funguje dobře, ale máš problém při běžícím chodu motoru zařadit, tak je ta převodovka špatně poskládaná...jestli jste třeba použili převodovku z toho druhého motoru, tak by tady mohl být zakopaný pes...
No stejně mám obavu, že bez menší rozborky se nehneš dál - každopádně pokud to jde, tak bych ten motor max. jenom rozpůlil, tzn. bez demontáže hlavy a válce z horního karteru - resp. pokud je ten motor tak koncipovaný - horní a dolní karter jako u Japonců - ne tak jako u Jawy (levý a pravý karter)...
Naposledy editováno 25.01.2013 11:58:54
Hippieguy píše: MaraVFR> olej tam je, olejový čerpadlo funguje, tlak má. Vůle na ventilech je nastavená správně.
Převodovka řadí, zkoušel jsem řadit a je patrné, že při přeřazení z 1 na 2 se výstupní hřídel otáčí rychleji, převodovka teda nějak funguje.
Spojka funguje, vypíná.
Polohu vačky vůči klice ještě zkontroluju. A brko si večer taky dám.
jses opravdu tak vyhulenej nebo jses retardovanej? ty napises ze prevodovka nejak funguje ale musels pouzit hasak abys tam kopnul za1 nebo spis zahasil za 1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: gugo> Promin, ale když mi někdo napíše, hod´ to ze skály, nebo abych to zapálil. To neni rada. To je výsměch. Rada je když mi tady třeba yetti_cz poradí, at zkontroluju nastavení rozvodů, to je rada, kterou se můžu řídit, ale řeči typu abych to prodal do šrotu opravdu neuznávám.
Ale dyt jsme ti to radili uz nekdy prede 1/2 rokem nebo pred rokem ze nema cenu do toho cpat prachy a neco stim delat. Ty sis to nechtel nechat vymluvit, cpes prachy do cinkdy motorky, ktera nema na sobe nic za co by stalo do ni investovat.
Kdyby si mel co javim nejaky volitany DTcko nebo jakejkoliv jinej motor, kterej ma cenu generalkovat s vyhledem ze ta motka muze jezdit dalsich 10 let nereknu ani popel.
Ale ty rves penize do nahradnich dilu a na kvalitni pracovni silu ti nezbejvaj penize. Vem to tak ze dobre udelanej motor s pristupem k empririckejm zkusenostem jinych mechaniku.kutilu muze pulit fakt skoro kdokoliv. U china si radu veci musis dodelat/domyslet sam a to muzes pokud mas nejake predesle zkusenosti nebo nekoho kdo je ma.
Takze znova...ted si do toho narval 9 tis , pouc se z toho zbav se toho a jdi dal.
Kdyby si to udelal uz tenkrat tak si to mohl treba za 10 tis prodat+9 co uz si do toho narval usetrit + usetrit dalsich 10 treba tahanim palet v makru (misto travenim veceru v garazi nad chinou) a mohl si mit za 30 tis slusne zajetyho zaponce.
"Ach ti sikovniiii zaponci ...se silami jsou na konci "
Rada zni, prodej to jako nepojizdnej vrak za 5 tis (mozna) 2 motor co je udajne funkcni prodas za 3, 5 nasetri a mas na jawa 350 v pojizdnem stavu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |