dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
Naposledy editováno 27.01.2013 14:02:26
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
No číst umíš. Ale evidentně je to u Tebe zas tak nepřekvapuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Pedros1 píše: Hipiku udělej to co jsem ti napsal PM a budeš nadmíru překvapen jak dokáže i čína jezdit hlavně to prosím nedávej už tomu kámošovi a jeho mistrům !!!! Jo a ten kámoš ať ti vrátí ty prachy co jsi mu za to dal a ještě by ti měl připlatit za další náklady které s tím budeš mít, aspoň minimálně polovinou.
podel se s nama taky at vime co cina dokaze
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok. [/quote]
Myslím že celou sezonu ne
Naposledy editováno 27.01.2013 14:51:04
Hippieguy píše: ...Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.
Nebo budou vycházet na světlo další a další závady a ty budeš platit a platit.... A vše co vyděláš na to padne, místo abys to pošetřil na něco lepšího. Ale ty stejně uděláš co uznáš za vhodný, takže je to fuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
SuperPivis píše: podel se s nama taky at vime co cina dokaze
Tak třeba naše cesta do Rumunska, samý číny a jedinej problém s věcma vyrobenýma v Japonsku.
O kvalitě čínských motorek to není. Je to jenom o adekvátnosti péče o ně. Když má někdo motor, koncepčně starej 30 let, nestará se o něj, tak je jasný, že klekne, ale to i japonec.
Já mám čínskej motor, měním olej každý 2000 (je bez filtru a vzducháč) a občas nastavím ventily a už má 20tkm. Stál mě 5 tisíc kč, takže i kdyby mi teď kleknul, je mi to jedno. Prozatím jsem do motoru nemusel ani nakouknout. Amortizace 25hal/km, to je myslím fajn výsledek.
FiffiQ píše: Tak třeba naše cesta do Rumunska, samý číny a jedinej problém s věcma vyrobenýma v Japonsku.
O kvalitě čínských motorek to není. Je to jenom o adekvátnosti péče o ně. Když má někdo motor, koncepčně starej 30 let, nestará se o něj, tak je jasný, že klekne, ale to i japonec.
Já mám čínskej motor, měním olej každý 2000 (je bez filtru a vzducháč) a občas nastavím ventily a už má 20tkm. Stál mě 5 tisíc kč, takže i kdyby mi teď kleknul, je mi to jedno. Prozatím jsem do motoru nemusel ani nakouknout. Amortizace 25hal/km, to je myslím fajn výsledek.
Já mam doma 50let starou motorku, stála nějakej ten rok do šroubku rozebraná ve sklepě a částečně i pod vodou.. nakonec sem to dal dohromady (původní gufera,některá ložiska,píst válec) jen sem to dal dokupy a dodal co chybělo. Motorka jezdí.. A ano opravdu to je o Číně!!! ale neřikám že z Číny nevyjelo pár kousků co vydržely
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Pedros1 píše: Heh Pánové pokud se zamyslíte nad tím, proč se snaží to dát do kupy, tak možná budete trochu jinak nad věcí uvažovat a ne mu radit nesmysly jako vyhoď to, odvez to do šrotu atd....!! a nevím proč se pořád navážíte do čínských moto uvědomte si, že i nové mašiny na kterých jezdíte to Japonsko viděly tak akorád z ponorky a to kdo ví jestli. neřeknu kdyby Vám tady bylo všem 18let, ale jste dospělí chlapi a vysmíváte se mu jako děcka na základce !!!!
My co jsme mu to radili uz tenkrat, jeste nez se mu to zadrelo v dobe kdy mu to zralo 1l oleje na 100 km, si to muzeme dovolit.
No jasne ze nase motorky japonsko nevidely, ale to je vcelku jedno, hlavne ze jsou vyrobeny treba v Evrope a ne v Cine.
Ale resit tady dilenske zpravocani, pouzite materialy apod to asi nema cenu. Ja mam doma jenom cinskeho minibike, ktereho postupne predelavam tak any nebyl zivotu nebezpecnej a pokud mozno jezdil porad stejne a kdyz se na nektere veci co soudruzi v Cine delaji podivam, tak bych jim nasral na ruce a nepustil je k vode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: jen pro informaci za kolik se prodává ta jeho ojetina?
nový co jsem našel na Google se prodával za 35 000... za ojetinu bych asi víc než asi 15 nedal...1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
novej za desítku + by ti zůstal "starej na ND".. jesti jo, tak to přece vyměnit jde a v TP ti to na úřadě přepíšou..
takhle si do toho skoro tu desítku dal a nejezdíš..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
kinmen píše: není to náhodou von?? motor125
novej za desítku + by ti zůstal "starej na ND".. jesti jo, tak to přece vyměnit jde a v TP ti to na úřadě přepíšou..
takhle si do toho skoro tu desítku dal a nejezdíš..
Ty woe to me poser hlavu, ja nepochopim jak je nekdo schopnej vyrobit 4T motor za prodejni cenu 10k a jeste ho dopravit za tuhle cenu do evropy.
Hippieguy píše: Řekni mi jednu věc, kde jsi přišel na to, že jsem rovnal ohnutej ventil kombinačkama? Nic podobnýho jsem nikdy neudělal a nikam jsem to nepsal. Chápu, že jsi to psal jako příklad něčeho, co by si očekával, že udělám, ale ted se toho chytlo dalších několik lidí a už to všichni berou jako fakt.
To je stejnej případ jako ta oprava rámu trubkou ze smetáku. Neopravoval jsem tim rám motorky, jen ozdobnej nosič vzadu. Ale to už pochopitelně nikoho nezajímá.
A opět tu máme dobrou radu hod to ze skály. TO neni dobrá rada. Dobrá rada je jak něco opravit a ne od toho zbaběle utíkat. Krom toho jsem do toho těch 9 tisíc necpal najednou. Postupně vycházely najevo další vady a další díly, který se musejí dát nový a začalo to narůstat.
Původně jse to zadřelo. Našel jsem za dvojku novej motor. Pak přišla na řadu doprava, která stála 1200kč. Tak dobrý, to za to dám. Pak se objevil problém s STK. Takže cajk, přehodí se zadřená klika a čerpadlo do starýho motoru, bude to stát pár korun. Aha, takže potřebuju nový ložiska. No dobře, to do toho ještě dám. Pak zase ventily, kroužky, spojka. Furt to vypadalo, že každá investice bude poslední a pak to bude jezdit. Bohužel stále vyvstávají další a další problémy.
V momentě, kdy už v tom mam tolik peněz to prostě nemůžu odepsat. Furt je mi milejší do toho dát opravdu poslední investici a mít konečně funkční motorku. I kdyby to mělo stát další 3-4 tisíce, skousnu to a dám je do toho. Budu mít na sezonu na čem jezdit a během toho budu vydělávat na novou mašinu, kterou si kopim třeba za rok.
Je to s tebou marný, spousta lidí ti tu radila, já ti nabízel že se ti ten motor za pětikilo rozeberu a složím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
nedávno tu bylo vlákno, kde byla zmíněna cena GO motoru jawa 350 za dvojnásobek.. já jsem tomu teda nevěřil, ale pokud to někdo chtěl..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
4 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Taky mi napsal, at si zjistim, jak se ty rozvody nastavujou, že za mnou pak přijede a uděláme to. To by mě teda zajímalo, podle čeho je nastavoval když to skládal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak tomu kamarádovi "mechanikovi" to už nikdy do rukou nedám. Právě mezi náma proběhla asi půl hodinová diskuze, při který mi tvrdil, že u čtyřtaktního benzínovýho motoru se nikdy ventil s pístem potkat nemůže. Ani když se roztrhne rozvodák.
Taky mi napsal, at si zjistim, jak se ty rozvody nastavujou, že za mnou pak přijede a uděláme to. To by mě teda zajímalo, podle čeho je nastavoval když to skládal...
Naposledy editováno 27.01.2013 23:15:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |