dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
PetrL3 píše: Blbě koukam, měří proud a má to správně. Špatně sou ty izolepy místo bužírek.
to je vono
Od té chvíle mě ani jednou nezazlobil. Dost mě potěšilo, že během tý půl hodiny, co jsem to opravoval u mě zastavila cekem 3 auta a ptali se, jestli něco nepotřebuju. S díky jsem odmítal s tim že si to opravím sám. Bylo zajímavé pozorovat reakce Rakušanů, vždycky se ptali, proč to nedám do servisu a když jsem jim řek, že si to opravím sám , tak naprosto nechápali a divili se, že to vůbec někdo kdo neni mechanik umí . Opravovat motorku na krajnici asi není v Rakousku zvykem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
jsme to bez vetsich uprav davali na rogala , spolehlivej jednoduchej motor.
Mimochodem, ta Hipíkova oprava trubkou od koštěte mi připomněla docela "do tématu zapadající" příhodu, když jsem dělal na pile, kde s námi pracoval i cca 45ti letý Ukrajinec. Jednou jsme si od něj půjčili koště kvůli nám při ometení balíku prken od sněhu a koště se nám povedlo zlomit. Majitel šel zrovna kolem a když to viděl, hned mi řekl: "Vemte to koště a pojďte za mnou do kanclu, hned to slepíme izolačkou... nebudeme čekat, až do toho Vasil natluče hřebíky! "
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Jinak, ten kdo chce jezdit na Čínském stroji, tak si musí umět něco taky na něm opravit, upravit atd... a mít to jako hobby a né být jen KFU.( Koncový Franta Uživatel )
Naposledy editováno 31.01.2013 21:35:06
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
J.M.K. píše: Víš co, hipíku? jeď do Jihlavy... a prohlídni si blázincórium - ať víš, do čeho jdeš.
to je nápad .No a když už tady bude tak mi tady to moto po GO může nechat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Jsme velmi potěšeni, že jste si zvolil a zakoupil tento druh motocyklu.
Tento druh motocyklu je vyroben na vyspělých zařízeních a technologiích a je sestaven z kvalitních
dílů . Motocykl má následující vlastnosti: velký výkon , nízkou spotřebu paliva , nízkou hlučnost ,
elektrické zapalování, elektrické startování, rám s ochrannými návarky, poháněný aktivním pohonem
s výtečnými vlastnostmi.
Tento manuál obsahuje popis správného provozu a jednoduché údržby pro zachování dlouhé
životnosti. V případě jakýchkoliv odlišností od skutečného motocyklu jednejte dle skutečného
motocyklu. Vyhrazujeme si právo měnit obsah tohoto manuálu bez předchozího upozornění.
Pro zajištění Vaší bezpečnosti a pohodlné jízdy si laskavě před jízdou pozorně přečtěte tento
manuál. Doufáme, že s naším motocyklem zažijete skvělou jízdu.
Nikde jsem nečetl o násadě od mopu?
Doufají,že zažijete skvělou jízdu? Tak to nevím,ale tento člověk co založil tohle vlákno udělal skvělou reklamu značce.Ted si jí už nikdo nepořídí.
Naposledy editováno 01.02.2013 08:57:45
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Fireblade77 píše: Tohle je uvedeno v návodu:
Jsme velmi potěšeni, že jste si zvolil a zakoupil tento druh motocyklu.
Tento druh motocyklu je vyroben na vyspělých zařízeních a technologiích a je sestaven z kvalitních
dílů . Motocykl má následující vlastnosti: velký výkon , nízkou spotřebu paliva , nízkou hlučnost ,
elektrické zapalování, elektrické startování, rám s ochrannými návarky, poháněný aktivním pohonem
s výtečnými vlastnostmi.
Tento manuál obsahuje popis správného provozu a jednoduché údržby pro zachování dlouhé
životnosti. V případě jakýchkoliv odlišností od skutečného motocyklu jednejte dle skutečného
motocyklu. Vyhrazujeme si právo měnit obsah tohoto manuálu bez předchozího upozornění.
Pro zajištění Vaší bezpečnosti a pohodlné jízdy si laskavě před jízdou pozorně přečtěte tento
manuál. Doufáme, že s naším motocyklem zažijete skvělou jízdu.
Nikde jsem nečetl o násadě od mopu?
Doufají,že zažijete skvělou jízdu? Tak to nevím,ale tento člověk co založil tohle vlákno udělal skvělou reklamu značce.Ted si jí už nikdo nepořídí.
Pěkná pohádka... ochranné návarky... proč teda rám praská jako ztrouchnivělé hrabiště?
"aktivní pohon"... što eto terminus technicus?
"elektrické zapalování"... a co jiného? Jezdí snad běžně po silnicích
motorky se zapalováním žárovou trubkou?
To už do toho návodu mohli napsat rovnou tu o Červené Karkulce, bylo by to mnoem "čtivější".
podobně jsem se před časem pobavil nad reklamním letákem hypernovy (jak se to jmenuje dneska?), kde inzerovaly ten šrot jménem "jawa betka" a v údajích byl uveden "čtyřkontaktní motor".
bill56> Smetanu... no nevím, nevím. Takovou pochoutkou by zprovozňování toho motoru asi nebylo. Aby to u mě v dílně neznělo jako tehdy v beskydských lesích u Horní Bečvy, kde opravovali LKT81.
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |