1 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
Myslim,ze to neni spatna investice.
Já jsem spokojen...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
Tahle cca 2 tydny stara...trosku zimni foto To pro predstavu jak moc to je nebo neni viditelny pri pohledu na celou moto (temer neni, jediny co to prozradi jsou pasky okolo drzaku spolujezdcovy stupacky a ta nadrzka).
Tyhle z dnesniho rana:
Ta posledni fotka je bohuzel dost mazla, kdyztak prefotim. Co se tyce moji montaze, chtel jsem to mit vsechno co nejvic schovany, aby nikde nelezly hadicky atd. Takze u me je v podstate videt pri beznym pohledu akorat ta nadrzka s olejem a jinak hadicky mam vedeny za drzakem spolujezdcovy stupacky, pak za podsedlovym ramem a pak dolu pod kyvku, kde to mam vedeny spodem.
Ohledne toho jestli to spini nebo nespini zadni kolo, se muzete podivat na moje kolo, ktery sice je dost jako prase, ale brano v potaz, ze motorka jezdi temer za kazdyho pocasi kazdy vsedni den plus sem tam vikend a naposledy byla umyta nekdy v rijnu....tak oproti beznymu mazadlu, bych mel misto zadniho rafku uz jenom lepivou kouli cernou.
Tady jeste alternativni zpusob montaze, kde se s tim kolega (tester pro tutoro) nes*al, dal nadrzku na stejny misto jako ja, ale hadici pustil proste rovne (za me takovy hamtacky reseni):
Edit: tady jeste jedno SV (tentokrat scottoiler a montaz teda ale zase na hamtaka ):
Jeste jsem koukal, ze Tutoro posila i do CR a to za cenu 9 liber, coz je pohoda vzhledem k tomu, ze me stalo postovny asi 5 nebo 6 liber v ramci UK. Jeste navic kdyz se clovek domluvi s vic lidma, tak ten zakladni mechanickej oiler (kterej narozdil od automatickyho nemusi byt uplne vertikalne umistenej, takze klidne pod sedlo) cloveka vyjde nekde okolo 6ti stovek.
Edit2: Taky dobry hodit oko na jejich forum, co maji na strankach, spousta uzitecnych info se tam da docist (pro ty co si rozumi s anglictinou). Obzvlast tema pro beta testery je zajimavy, kdyz uz pro nic tak aspon z duvodu fotek montaze na ruznejch masinach: http://www.tutoroch...c-beta-testers-forum V podstate kazdy tema, co tady otevrete obsahuje nekolik fotek.
Edit3: Tady maji dokonce i ty doporuceni ohledne oleju i na strankach (coz muze byt uzitecny i pro uzivatele scottoileru a jinych): http://www.tutoroch...log/36-oil-explained
Naposledy editováno 13.02.2013 11:15:38
ahoj posilam ti foto jak to mam ja na masine koupil sem ji loni z nemecka bylo to tam jiz namontovane a mysli ze je to dobra vec . ta nadobka oleje vydrzi tak tri a pul az ctyri tisice km pokud to funguje jak ma a napln se pouziva jaka tam ma byt tak neni problem kolo sem za celou dobu necistil od oleje jak nekdo tady pise je to prakticky bezudrzbove samozrejmne zalezi kde jezdis ja jen silnice.zaverem si mysli ze se ta investice vyplati pokud budes chtet vedet vic tak se ozvy cau Mirek
1 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
2 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
sPepino píše: Zdarec vsici, doufam, ze me za muj prispevek neukamenujete, ale neslo by to cele postavit z par soucastek (elektromagneticky ventilek, skrtici ventil, nadobka a par hadicek....)?? + scottoiler olej?
Nikdo ti v tom nebrani. Ale abych to vymyslel a odladoval pul roku, navic kdyz uz je to vymysleny, odladeny a odzkouseny, to se na to muzu vy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
Pri mem najezdu to asi resit nebudu, ale pro nekoho to muze byt inspirace se nad tim zamyslet ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
A s tim serizenim, to je nikdy nekoncici pribeh pro vsechny uzivatele, pokud Ti o ten retez trochu jde.
1 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
barracuda101 píše: Pepino, touhle cestou se už šikovný kutil vydal a po mnoha hodinách výzkumu a zkoušení zhotovil fungující. Někde jsem to četl, snad tady. Jediné co si pamatuju, že použil el. ventil z Felicie a zkoušeli to na nějakém enduru (DR?)
Já jsem šel podobnou cestou:
Na levém řidítku mám mám nádobku na brzdovku, pod nádrží el. ventil z COčka a na kyvce dvojitý injektor- kostka z hliníku s přívodem z jedné strany a dvěma výstupy(Cu trubka 4x1). Ovládá to snímač z cyklocomuteru na předním kole přes obvod, který mi udělal synovec v rámci studia. Takže to maže jen když jedu. Můžu měnit interval a dobu otevření ventilu, to musím ještě odladit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
mufman píše: Bubla-8> Toz tak tady nejaky fotky tedy:
Tahle cca 2 tydny stara...trosku zimni foto To pro predstavu jak moc to je nebo neni viditelny pri pohledu na celou moto (temer neni, jediny co to prozradi jsou pasky okolo drzaku spolujezdcovy stupacky a ta nadrzka).
Tyhle z dnesniho rana:
Ta posledni fotka je bohuzel dost mazla, kdyztak prefotim. Co se tyce moji montaze, chtel jsem to mit vsechno co nejvic schovany, aby nikde nelezly hadicky atd. Takze u me je v podstate videt pri beznym pohledu akorat ta nadrzka s olejem a jinak hadicky mam vedeny za drzakem spolujezdcovy stupacky, pak za podsedlovym ramem a pak dolu pod kyvku, kde to mam vedeny spodem.
Ohledne toho jestli to spini nebo nespini zadni kolo, se muzete podivat na moje kolo, ktery sice je dost jako prase, ale brano v potaz, ze motorka jezdi temer za kazdyho pocasi kazdy vsedni den plus sem tam vikend a naposledy byla umyta nekdy v rijnu....tak oproti beznymu mazadlu, bych mel misto zadniho rafku uz jenom lepivou kouli cernou.
Tady jeste alternativni zpusob montaze, kde se s tim kolega (tester pro tutoro) nes*al, dal nadrzku na stejny misto jako ja, ale hadici pustil proste rovne (za me takovy hamtacky reseni):
Edit: tady jeste jedno SV (tentokrat scottoiler a montaz teda ale zase na hamtaka ):
Jeste jsem koukal, ze Tutoro posila i do CR a to za cenu 9 liber, coz je pohoda vzhledem k tomu, ze me stalo postovny asi 5 nebo 6 liber v ramci UK. Jeste navic kdyz se clovek domluvi s vic lidma, tak ten zakladni mechanickej oiler (kterej narozdil od automatickyho nemusi byt uplne vertikalne umistenej, takze klidne pod sedlo) cloveka vyjde nekde okolo 6ti stovek.
Edit2: Taky dobry hodit oko na jejich forum, co maji na strankach, spousta uzitecnych info se tam da docist (pro ty co si rozumi s anglictinou). Obzvlast tema pro beta testery je zajimavy, kdyz uz pro nic tak aspon z duvodu fotek montaze na ruznejch masinach: http://www.tutoroch...c-beta-testers-forum V podstate kazdy tema, co tady otevrete obsahuje nekolik fotek.
Edit3: Tady maji dokonce i ty doporuceni ohledne oleju i na strankach (coz muze byt uzitecny i pro uzivatele scottoileru a jinych): http://www.tutoroch...il-explained [/quote]
U vas je snih?
-LOTR- píše: GSXJarda> A kolik km to na "Mogul Alfa profi" provozuješ?
edit. Jsem si počítal kdy se mi to vyplatí a pokud vezmu v úvahu i prodloužení životnosti řetězový sady jsem mezi 15 - 20 tkm. scottoiler_lotr_2012.xls
No od tý doby co jsem vyjezdil tu origo čtvrtlitrovku. To už je víc než dva roky (takže asi 30000km). Ten Mogul byl jen příklad,teď tam myslím mám něco od Stihl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
Bubla-8 píše: Hofner> A jak jsi byl spokojený s ČZ??? ten mám teď doma tak jsu zvědavý...
Ahoj. Chtěl jsem udělat dlouhodobý test, v kombinaci s přímazem. Bohužel mi motorku čórli, takže těžko sopudit. S řetězem jsem najel cca 13000 km. Popprvé sjem ho nechával dopínat před výletem do UK (cca najetých 5000 km), podruhé potom při příjezdu z Anglie (odjetých 8700 km). celkově nevidím rozdíl mezi ČZ a D.I.D. Jen možná někteří mají pocit, že tady v česku nedokáížeme vyrobit něco kvalitního, načež ČZ dodává tuším velmi kvalitní řetězy závodníkům jak pro off-road, tak i pro silniční závody. Nevidím důvod v tom nepodporovat kvalitního českého výrobce. Ale pročti si fórum, zkušeností a názorů tu je dost. Na internetu je i srovnání řetězů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické mazání řetězu Scottoiler
Hofner píše: Ahoj. Chtěl jsem udělat dlouhodobý test, v kombinaci s přímazem. Bohužel mi motorku čórli, takže těžko sopudit. S řetězem jsem najel cca 13000 km. Popprvé sjem ho nechával dopínat před výletem do UK (cca najetých 5000 km), podruhé potom při příjezdu z Anglie (odjetých 8700 km). celkově nevidím rozdíl mezi ČZ a D.I.D. Jen možná někteří mají pocit, že tady v česku nedokáížeme vyrobit něco kvalitního, načež ČZ dodává tuším velmi kvalitní řetězy závodníkům jak pro off-road, tak i pro silniční závody. Nevidím důvod v tom nepodporovat kvalitního českého výrobce. Ale pročti si fórum, zkušeností a názorů tu je dost. Na internetu je i srovnání řetězů.
Zdarec...co se tyka spokojenosti s CZ tak ja si ho za ty prachy nemuzu vynachvalit......uz mam na nem odjeto cca 20-tis km a retez jsem myslim dopinal dvakrat,max trikrat.... Onoje to taky dost o tom co pouzivas za mazivo....x-let mazu Profy Dry Lube a parada....jen se nesmis zvyklat efektem "sucheho retezu"
2 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
STK?
V UK narozdil od CR plati silnicni dan nejenom firmy a OSVC, ale vsichni...takze auta maji tyhle kulaty fory za oknem, motorky maji takovyhle drzaky na ne. Pokud se podivas pozorne, tak na tom mym je 31 03 13, coz rika, ze mam zaplacenou silnicni dan do konce brezna letosniho roku. Pak musim zaplatit znovu. Na motorku je to 40 liber na pul roku a nebo 70 liber na rok.
Nevim jak je to zhavy v jinejch castech UK, ale v Londyne celkem pravidelne obchazi zaparkovany motorky a kontrolujou to, pokud nemas zaplaceno - boticka.
edit: forum nezvlada znak libry, byly tam nejaky enigma kody misto toho
Naposledy editováno 13.02.2013 15:58:14
misha píše: řekněte mi prosím někdo, co je to za kulatou známku na krytu řetězu
STK?
myslis tu znamku, co ma mufman? To je doklad, ze je zaplacena silnicni dan (road tax) a musi ji mit kazde vozidlo, ktere je pouzivano na verejnych komunikacich. Plati se bud rocne nebo pulrocne a dopravni inspektorat sam posle vyzvu bud zaplatit nebo vozidlo ulozit do SORN (statutory off road notification) - nemuze byt pouzivano na silnici. Znamka by mela byt viditelna na vozidle.
STK to neni, STK je tu MOT, ktera je provazana s dopravnim inspektoratem, takze neni nutne zadne potvrzeni, protoze vse se da zjistit online.
1 reakcí na tento příspěvek Automatické mazání řetězu Scottoiler
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |