Uzavřeno 21.05.2013 v 17:06 uživatelem kozel.ka
Případně sundej hlavu a podívej se, jak vypadá píst. Pokud ti to bere 400ml na 1000km, tak to musí bejt někde vidět.
Btw: Tolik oleje mi to žralo na začátku a pak to během 2 000km vyskočilo na 750ml.
VojtasTTR> Kolik jsi za ty vodítka dával, jestli si to pamatuješ? Abych věděl, kolik si tak zhruba připravit peněz. Pak by mě zajímalo, jestli jsi si to dokázal vyměnit sám nebo jsi to dával do servisu, abych to na dílně nerozdělával zbytečně.
Dneska se na to mrknu, hlavu sundávat nebudu, kdyžtak až v úterý, protože do neděle nikam nepojedu, tak bude čas.
Jo a ještě otázka - má smysl měnit pístní kroužky? Mám tam druhý výbrus (první výbrus se nedělal, je to přímo z origo rozměrů, páč sadu na první výbrus jsem nesehnal) a kdybych tam dal nové kroužky opět na 2. výbrus, bude to mít nějaký smysl? Tuším, že kroužky se opotřebovávají víc, takže možná by to mohlo trochu pomoct, dlouho to tam není a je teoreticky možné, že mi možná praskl stírací kroužek (tím bych si vysvětloval proč to taky žere olej) nebo je to špatně zajeté...?
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
Jak to popisujes, videl bych to na krouzky.
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
kudy vede tlakový olej do hlavy?přes válec,nebo je tam z bloku trubička vedená kolem válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
kozel.ka píše: Dolph-cz> To těsnění je nějaký papír... Olej to tlačí kolem pravého zadního šteftu - ten šteft vede středem kanálku. Tady je foto, je tam vidět ten kanálek.
dole je vždycky papír,nicméně nikdy jsem ho neviděl praský....
zkontroluj rovinnost obou dosedacích ploch....,je to nějaké divné.přes ten spodek se olej do spalovacího prostoru nedostane,jedině,že by to netěsnilo pod hlavou,to by pak ten olej chcal přímo na píst....
pokud je výbrus udělaný dobře-což předpokládám,že je,tak pak to může brát jen přes gufera ventilů-nebo kolem nich...,nebo nějaká zrada typu netěsnícího olejové kanálku a pod....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
kozel.ka píše: Dolph-cz> Ok. Ještě to upřesním - ten papír nebyl doslovně prasklý, byl takový rozmáčený olejem a tak se tam vytvořily mezery, kterýma mi to teklo po karterech.
takže spíše problém s kvalitou....ani ten papír už není co býval....
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek Bere to víc oleje, než by mělo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
kozel.ka píše: No, rozdělávat to budu jakmile mi dojde nové těsnění pod hlavu (nejspíš příští týden), ale ještě mám takovou otázku - může to prochcávat i přes vodítka ventilů? Případně kromě pístních kroužků, vodítek, gufer a špatně utěsněného mazacího kanálku ještě někudy? Gufera na těch ventilech jsem měnil a zdá se mi, že to ten olej žere pořád, jistě to budu vědět zítra.
Přes vodítka ventilů by neměl olej unikat protože je to utěšněno simeringy. Pokud si je měnil tak by to mělo těsnit. Lze zkontrolovat po demontáži výfuku nebo karburátoru - ventily by měli být suchý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bere to víc oleje, než by mělo
kozel.ka píše: Dolph-cz> Jestli je to ten umístěný na pístu nejvýš, tak skládaný určitě není. Jen ten třetí (nejníž) je ze tří dílů - takový věneček mezi dvěma velice tenkýma kroužkama.
no já myslel,že víš,který je stírací..... ,ten horní to asi nebude.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 21 | 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka |
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 10 | 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka |
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 13 | 6.10.2012 v 23:31 Johnny23 |
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 11 | 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9 |
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 20 | 1.7.2012 v 23:55 J.M.K. |