Nazdar vespolek. V půlce loňského roku jsem nechával dělat nový výbrus, měnil se tím pádem píst a kroužky, měnily se i ventily s guferama, sedla se zabrušovaly. Na podzim jsem to musel rozebrat, protože mi na třech místech prasklo papírové těsnění pod válcem. Když jsem to vše složil, schoval jsem to do garáže a tam to stálo asi 2 až 3 měsíce, pak jsem to zprovoznil a teď jsem zjistil, že mi to začlo nějak žrát olej. Můj dotaz je prostý - proč to žere olej? Olej nikama z motoru neteče. Nepomohlo by třeba zkusit dotáhnout matice na šteftech na hlavě válce (i když by to mělo být utažené)? Docela mě to začíná srát, pořád to není ve 100% kondici, jak bych chtěl (když se to tak vezme, tak 100%ní to už nikdy nebude, ale to je věc druhá) a nechce se mi pořád dokupovat flašky s olejem. Ještě teda doplním přibližnou spotřebu oleje - každý den najedu přibližně 50 až 60 km (ráno cesta tam a odpoledne cesta zpět - dojíždím na tom do školy), za týden mi zmizelo z motoru asi 100 až 150 ml oleje a na kontrolním okénku je to zhruba rozdíl mezi horní a dolní ryskou. Takže přibližně na 300 km mi to žere těch 100 až 150 ml oleje. A teď babo raď...
Uzavřeno 21.05.2013 v 17:06 uživatelem kozel.ka