A druhý dotaz. Při pohledu na karburátor zprava, vystupuje z karburátoru směrem dozadu a šikmo nahoru mosazná trubka asi 2 cm dlouhá o průměru cca 13 mm. Pravděpodobně na ní má být nasazena nějaká hadička. Já jí tam nemám. Nevím k čemu to je a kam to má vést. Snad odvzdušnění? Nevím. Poradí někdo? Předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek membránový karburátor
1 reakcí na tento příspěvek membránový karburátor
Každopádně si nejsem jist, jestli jsi schopen si seřídit amatérsky doma bez výbavy líp než je to teď.
Asi bych začal sežeň si servisní manual nebo aspoň servisní data. Zkontroluj jako první hladinu a potom si seřiď (byl tu někde návod) volnoběh - otáčky, bohatost. Potom zkus jak se chová na plný plyn - pokud netáhne a svíčky jsou bílé, bude to chudé a chce větši trisku, pokud naopak cítíš benzín a svíčky černé tak menší. Bohužel budeš potřebovat alespoň pár trisek na experimentování. Střed a přechod potom budeš muset experimentovat s polohou jehly.
V servise, kde mají dynamometr a lambdasondu, se to dělá lépe, přesněji a jednodušeji.
2 reakcí na tento příspěvek membránový karburátor
1 reakcí na tento příspěvek membránový karburátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) membránový karburátor
Naposledy editováno 24.05.2013 21:56:34
1 reakcí na tento příspěvek membránový karburátor
Přijde Vám guma membrány, vteřinové lepidlo a návod s obrázky. Je to tam celkem dobře popsáno.
Otevřete horní víko karburátoru a tohle na vás jukne.
Vyjmete starou membránu i se šoupátkem a jehlou.
Na kovovém těle šoupátka si označíte správnou polohu nové membrány. Odstraníte vylomením plastový kroužek i membránu.
Očistíte a odmastíte kov a novou membránu vlepíte přiloženým lepidlem do správné polohy.
Pak už jen zase všechno dát do kupy a nezapomenout vložit i pružinu. Trochu jsem ji natáhl,za ty roky mohla být unavená.
Ještě jsem na tom nejel, celý den nám tu leje. Ale vypadá to zatím dobře.
Na první pohled jestli teď jede 125ka kolem kila to už plusm inus odpovídá. A ano, stroj co někde jen zevluje a nejezdí je za trest... všechna těsnění gumky, hadice a podobně na vyhození hned nebo v horším případě se rozpadají za chodu postupně
Přesně by věděl ale někdo, kdo ví jak se tento kokrétní model škrtí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |