Pořídil jsem radiální třmeny Tokico a radiální pumpu Nissin.
files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy.jpg][img]http://files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy_s.jpg[/img
Teď je otázka, jak postupovat dál. Je možnost sehnat nějaké mezikusy pro uchycení, případně spodky vidlice z jiné motorky (které jsou pro montáž radiálních třmenů připraveny). Samozřejmě se také nabízí varianta nechat na TLku původní třmeny a nahradit pouze brzdovou pumpu.
Jaký postup byste zvolili vy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Číkus píše: dizzi> Nejde mi o to, že jsou radiální. Spíš předpokládám, že jsou modernější, tak by mohly brzdit lépe.
V tom pripade ok, jen nevim jestli neni lepsi vzit nejake modernejsi ktere tam pasnou. Preci jen osobne bych mel docela strach tam vkladat treba nejake mezikusy. Jsou to brzdy, pusobi tam docela velke sily, i teploty, a jeden nikdy nevi kdy se to unavi, utrhne ulitne... Moc tomu nerozumim, ale nejake kousavejsi desticky, nebo mozna opravdu jen lepsi pumpa by mohly stacit.
2 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
assassin píše: .... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....
když jsem tady koukal na fotky v testu nový Z800, tak ty jejich nový brzdiče jsou 954 nebezpečně podobný
e: oprava, to je ten typ co se dával na vtr, akorát pístky budou možná jiný.
Naposledy editováno 23.05.2013 19:56:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
assassin píše: dizzi: ono tam zas zadny extra sily nepusobi... u TL je problem ze primo nepasuji zadne funkcni seriove brzdice... cela ta rada TLS,TLR,GSXR, BUSA... meli +- stejne brzdy a nejsou nic zvlastniho... desky, hadice, pumpa a pecliva udrzba je dokaze privest k docela solidni funkci... ale vis jak.... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....
Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?
EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.
Naposledy editováno 23.05.2013 20:55:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Mám SV1000S, seriové brzdy(axiál pumpa,třmeny) stojí za vyližřiť. Dal jsem pancíře-žádná změna. Brzdovku měním pravidelně, i několikrát za sezonu, to samo odvzdušnění. Používám RBF600. Desky sintrmetal.
Třmeny, pístky taky čistím pravidelně.
Měl jsem 6-ku Gixo K5, seriové brzdy - radiální pumpa+třmeny - brzdilo to jako kráva.
Tak jsem na SVo pořídil radiální brzdovou pumpu. O něco lépe se to dávkuje, ale že by to byla bůhví nějaká sláva (v porovnání s Gixem), tak to taky nee. Uvažoval jsem o překopnutí předku na SVu na předek z Gixa, ale to je momentálně mimo moje finanční možnosti.
Ale řešení nějakým mezikusem + radiální třmeny - to by stálo za pokus.
Takže otázkou je, zda stačí koupit radiální třmeny + nějaký adapter a bude to pasovat na původní kotouče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
KawaSV píše: Číkus> Docela mě toto téma zajímá. Budeš to nějak řešit, nebo ses nechal ukecat, že to nemá smysl?
Mám SV1000S, seriové brzdy(axiál pumpa,třmeny) stojí za vyližřiť. Dal jsem pancíře-žádná změna. Brzdovku měním pravidelně, i několikrát za sezonu, to samo odvzdušnění. Používám RBF600. Desky sintrmetal.
Třmeny, pístky taky čistím pravidelně.
Měl jsem 6-ku Gixo K5, seriové brzdy - radiální pumpa+třmeny - brzdilo to jako kráva.
Tak jsem na SVo pořídil radiální brzdovou pumpu. O něco lépe se to dávkuje, ale že by to byla bůhví nějaká sláva (v porovnání s Gixem), tak to taky nee. Uvažoval jsem o překopnutí předku na SVu na předek z Gixa, ale to je momentálně mimo moje finanční možnosti.
Ale řešení nějakým mezikusem + radiální třmeny - to by stálo za pokus.
Takže otázkou je, zda stačí koupit radiální třmeny + nějaký adapter a bude to pasovat na původní kotouče?
kdyz to bude mezikus urcenej pro tvoji moto tak to pasovat bude. kdyby byly brzdice dal do stran tak podlozky pod kotouce jsou taky snadna uprava. kdyby naopak, museli by se vypodlozit ty mezikusy a to uz uplne koser neni.. ale da se taky...
slusnej oem brzdic (dva) bude cca za 2-3tis, redukce 1500-2000 to uz je dost, ten predek z gixxera se podari sem tam koupit celej za desitku... a ty vidle jsou zas o velkej kus jinde...
dizzi píše: Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?
EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.
jak rikas, vyslednej brzdnej vykon zas tak moc rozdilnej neni, v podstate kazdy brzdy sportovni motorky budou umet kdykoliv zablokovat kolo... takze rozdily jsou v tom jak velkou silou mackas na packu (to je ale jen hydraulickej prevod, tzn to jde vzdy dostat kam potrebujes volbou pumpy/prumeru pistu) a hlavne v davkovatelnosti, jak dobre jdou regulovat a udrzet tam kde potrebujes - v extremu na hranici smyku. dalsi vec je jak maji vyresenej odvod tepla atd, tzn jestli zabrzdis opakovane a s tim ze se neposune bod kde zacne packa zabirat...
tzn, jo jde hlavne o pocit, brzdnej vykon mivaj dostatecnej skoro kazdy brzdy.
(jinak ono takovy to pocatecni zakousnuti s nulovou silou na pacce je takovy na efekt, pripada to cloveku ze to strasne brzdi... treba novy duc,ktm apod s brembo monoblokama... ale me to teda absolutne nevyhovuje, mam radsi kdyz brzdna sila linearne narusta i treba na celkem dlouhe draze, bez pocatecniho zakousnuti... nejrychlejs jede clovek kdyz jede plynule, coz s kousavejma brzdama nejde moc dohromady...
mam ted na kole hydrauliky co prave takhle brutalne kousou a proti predchozim co sly krasne plynule si na ne nemuzu zvyknout...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
kolo z SV na Gixo pasuje. Kotouče - tady je otázka jakou cestou se vydat. Je to prostě moc peněz. Kdyby byl celej předek(vidle, brejle,třmeny, kotouče) za 10, tak do toho jdu hned.
Ale to je bohužel unreal,takže:
Třmeny bych kupoval tak jak tak. Tak bude nutná investice do mezikusu, kterej pokud bude fungovat, tak mně momentálně snad pomůže s brzdama. Až našetřim, tak adapter prostřelim, překopu předek.
Najde se někdo, kdo by adapter vyrobil?
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy
je teda fakt ze na ty radialni brzdice by ta redukce byla na namereni jednodussi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
KawaSV píše: Třmeny bych kupoval tak jak tak. Tak bude nutná investice do mezikusu, kterej pokud bude fungovat, tak mně momentálně snad pomůže s brzdama. Až našetřim, tak adapter prostřelim, překopu předek.
Najde se někdo, kdo by adapter vyrobil?
Jestli plánuješ překopávat předek tak nevím jestli je dobrý kupovat zvlášť třmeny. Teda v případě že je neplánuješ zase prodat.
Taky jsi neřekl důležitou informaci jakou pumpu jsi dal, a v čem byla změna oproti dřívějšku (delší/kratší chod, potřeba víc/míň síly).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
2600+500 pošta...tže 3 litry. Já jsem na měření kopyto, asi bych ti s měřením moc nepomohl.
Koupit na ebay a pak obšlehnout? Třebas bych našel v případě funkčnosti u nás na sv foru odbyt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Ale nejlepvnsji bys mel upravu desek...co tam mas za desky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
Změna oproti axiálu je delší chod, tím pádem lepší dávkovatelnost. Axiál jsem po 20 min na dromu promáčkl ke gripu, Nissina drží víc.
e: jestli máš pístky 30 a 34, a pumpa 16 mm, tak by to spíš chtělo nějakou větší aby to byla znatelná změna k lepšímu (to je hrubej odhad, neznám pivot a stávající pumpu). Ale to je jedno, už to tam máš. Jen jsem chtěl podotknout že než upgradovat pumpu, vždycky je lepší si zjistit minimálně průměr pístků, stávající pumpy, a nový pumpy. A taky funkční kombinace pumpa-třmeny na jinejch strojích.
Naposledy editováno 24.05.2013 11:48:26
z-x-r píše: KawaSV> to by se ujmulo...SVcek je jak sracek tak par lidi by to vzalo...
Ale nejlepvnsji bys mel upravu desek...co tam mas za desky?
Desky Bendix MRR, Předtím CarbonLorain(nebo jak se to píše). Jak už jsem psal, ty samý desky jsem používal na Gixu, tže mám srovnání a deskama to fakt nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
http://maps.google.c...&mra=ls&z=10
to by se dalo zmáknout, díky za nabídku .Poseženu tedy třmeny a ozvu se.
Cenovka bude nižší, než 3 litry z Čajny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
mischa638 píše: KawaSV> Pokud se do toho assassinovi nebude chtít Tak ti ty redukce klidně vyrobím, jen je právě problém, že pokud nejsi schopný si to sám naměřit tak bys musel přijet ke mě s motorkou ať si to přesně změřím a vím co vyrobit.
no moc se mi do toho nechce :) zaprve nerad delam veci co uz nekdo vyrabi a to z duvodu toho ze je potreba usetrit... tim ze ja budu delat zadara usetrim na redukcich 1500,- na to uz sem starej :)
kawaSW: kdyby se koupili jedny, obslehli a nechali udelat dalsi, s tim problem nemam, prekreslit ty uz hotove uz je znacne min prace nez to namerit....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
mischa638 píše: assassin> No to máš pravdu že něco hotové jen obkreslit je mnohem snažší než to celé vymýšlet od základu. Já si teď na svou motorku motorku dělal komplet brýle i s čepem, protože sem dával jiné vidle. No a to bylo hodin a hodin celou tu sestavu vymyslet, naměřit aby vše sedělo, pak na hotovo narýsovat.. Ale tak stojí to za to myslím
tvl, dost dobrý, akorát ty vidle jsou pevnější než celá ta Jawka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S | Anti | 14 | 7.9.2024 v 12:39 assassin |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |