Uzavřeno 05.07.2013 v 18:49 uživatelem Jarmilka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
Také při výměně olej. filtru (je pod tím víčkem zepředu motoru, pod válci) pozor na to, že někdy jsou k filtru přibaleny dva gumové těsnicí kroužky (liší se tvarem v rovině dosedací plochy), tak použít ten správný. Ale jde snadno poznat, který jest ten pravý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
Já sem na to teď zapoměl a najel jsem od zimy asi 1500km bez kouknutí na měrku a ta je v půlce. Kdyby mi motorka žrala přes půl litru oleje, tak jde z baráku
1 reakcí na tento příspěvek Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
kubacech> Točit na 10000RPM a více je blbost, když vrchol výkonu je v 9000RPM. Pak už motor akorát žere jako nezavřený a to jak benzin, tak olej. Měl jsem před léty i GS500 2003 s koncovkou Yoshimura RS-3 (pokud se nepletu, tak je to jen roura s vatou) a nepozoroval jsem nějaké rozhození motoru a posunutí výkonové křivky. Ale stačilo jen slabě vrknout plynem a plašilo to kosáky na kilometry daleko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
Když tam dám normál seriový výfuk, tak se to zase dole do 6k dusí, nechce jet a celkově se chová divně.
Pocitově nejlépe to jelo s uřvaným vykuchaným výfukem z GSX-R, ale to možná bylo dost zapříčiněno tím hlukem
Vše je to pocitově, záznam z brzdy nemám.
Naposledy editováno 28.05.2013 14:31:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jede na jeden válec a chcípá
Př:
- sosnová 2 hodiny furt na dvojku bez spotřeby oleje, dtto milovice
- itálie 430km pouze passa 10tisíc otáček furt (ve dvou) úbytek max 1/4 měrky..
Běžně jezdim jak kolem 6tis, tak kolem 8 - 10, podle nálady, ale spotřeba oleje je furt stejná - téměř žádná po tom, co sem přetěsnil víka motoru..
Zato takový xr400 - pověstný držák mi zbaštil 1,5l oleje během pohodových 500km. Ten motor byl ale už po smrti, ale furt jel. To samé budou vaše motory, je mi to líto, ale je to tak.
Tady je to vaše, že na roku výroby a kilometrech nezáleží - záleží a kurevsky..
kubacech píše: J.M.K.> problém je, že jsem tam dal seriový výfuk z Bandasky a mezi 6,5-7,5 je propad, jako by jeden válec nejel. A potom zase táhne plynule až do 11, kde začne docházet dech.
Když tam dám normál seriový výfuk, tak se to zase dole do 6k dusí, nechce jet a celkově se chová divně.
Pocitově nejlépe to jelo s uřvaným vykuchaným výfukem z GSX-R, ale to možná bylo dost zapříčiněno tím hlukem
Vše je to pocitově, záznam z brzdy nemám.
Sorry, ale když napíšeš tohle, tak nemůžeš snad ani tu spotřebu oleje myslet vážně. Nejdřív si seřiď karby
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |