tak mě napadlo, že by jsme si tady mohli společně dávat tipy,vychytávky a rady ohledně nového modelu, čerpám inspiraci, neb jsem se stal nedávno majitelem modelu 2008+
PS:Prosím nezasírat nezasvěcenými,díky...
Lukas MCB752SV
Lukas MCB752SRQ
nebo doporučte něco co funguje a nezkurví mi to kotouče...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Co popisuješ je zajímavý a může na tom být i něco pravdy, ovšem než jsem do Alp vyjel, měl jsem třmeny kompletně rozebraný a důkladně vyčištěný, takže to tím být nemohlo...
Jde o to, že je docela dost dobře možný, že v těch extrémních podmínkách, při strmých a dlouhých sjezdech a brzdách v dost extrémním horku s takto naloženou motorkou by se ty kotouče odrovnaly i s jinejma deskama, každopádně mám strach už s Bendixama experimentovat a čekat, co to udělá na novým modelu...
Jak dlouho Bendixy na novým modelu jezdíš a máš za sebou něco, jako popisuju s těma Alpama?
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
mari píše: co jsem hledal od Nissinu na Busu, tak mi vylezlo toto: NISSIN - Směs ST
tý jo asi zlevnili, dřív vycházely skoro na trojku
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
A mel jsem i jine znacky, daleko horsi kvality, ale vydrzely i 13 tis km.
No a k te hlasce : "nemas- li na banany, nekupuj si opicku " to fakt sedi.
Priznejme si to, ale busa je jedna z nejdrazsich motorek na udrzbu. Nez jsem ji koupil,myslel jsem si svy, ale realita me vylecila....
Naposledy editováno 02.07.2013 21:31:11
Hlavně člověk na ní hrozně poliká kilometry a vůbec mu to nepřijde.
Na dřívější mašině 300km za den a měl jsem toho dost, tady každá projížďka 450-600km a když přijedu domu a uklízím jí tak si říkám nepudu se ještě večír projet? pak kouknu do peněženky a tam sucho jako v nádrži .
http://www.hayabusa.org/forum/content/70-fallenarch-has-gotten-up.html
http://www.racetrack.cz/podvozek
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Nevím do jaký míry funguje velkej větrák před motorkou jako náhrada za náporové sání, ale toto vypadalo spíše na chlazení agregátu.Co jsem viděl, tak pokud se má suplovat náporový sání, cpou tam roury přímo k vstupúm sání na motorce.Takhle to mohlo být možná i o nějakýho šemíka ochuzeno...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |