Uzavřeno 17.07.2013 v 22:09 uživatelem sandokan007
1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm
Jinak 390 kPa je podle mě málo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
BagoBorec píše: Záleží jestli jsi měřil správně - s otevřeným plynem.
Jinak 390 kPa je podle mě málo...
Je v tom rozdíl?s otevřeným i zavřeným plynem mi to ukázalo stejně max 0,4mpa?
tak to je asi na výbrus,co?
1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
sandokan007 píše: Je v tom rozdíl?s otevřeným i zavřeným plynem mi to ukázalo stejně max 0,4mpa?
tak to je asi na výbrus,co?
Ideální tlaky by měly být cca 1,2-1,3 MPa.
S otevřenou škrtící klapkou by to mělo ukázat správný - vyšší tlak, s zavřenou můžeš naměřit o něco méně.
Každopádně pokud si jsi jist správností měření, zkus ještě přímo do válce cvrknout lžíci oleje, pokud pak tlaky narostou, tak je to jednoznačně na výbrus - 0,4MPa je skutečně málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
petrvtr_new píše: To je hodně málo. Motor teplý, nebo studený? Pokud tak vstříkneš do válce olej, změní se to?
motor je uplně studenej,právě že nechce chytnout potvora,kluk to dovezl že to tarokuje,všechno vyčištěno,nastaveno a výsledek žádnej,to jediný mě napadlo,tak sem ráno udělal ze svíčky tlakoměr a změřil těch 0,4mpa,ten olej tam zkusím stříknout,co to udělá
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
BagoBorec píše: Ideální tlaky by měly být cca 1,2-1,3 MPa.
S otevřenou škrtící klapkou by to mělo ukázat správný - vyšší tlak, s zavřenou můžeš naměřit o něco méně.
Každopádně pokud si jsi jist správností měření, zkus ještě přímo do válce cvrknout lžíci oleje, pokud pak tlaky narostou, tak je to jednoznačně na výbrus - 0,4MPa je skutečně málo.
ještě sem se chtěl zeptat,ta klapka se otevírá v závislosti na čem?na poloze plynu,právě sem si říkal že na start a nízký otáčky by měla být skoro zavřená,ale když otočím klíčkem tak trochu povyjede a pak se vrátí a lícuje s horní hranou výfuku,ale když točim startéem,tak nereaguje
BagoBorec píše: sandokan007> Sundej palici, podle mě to bude na první pohled vidět že budou minimálně kroužky v pytli, pravděpodobně ale to bude chcít rovnou i výbrus (dle ovality) a píst.
díval sem se na píst když sem nastavoval přívěru,nebyl očernalý pod kroužkama že by propouštěly,tak se mi to zdá divný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
sandokan007 píše: ještě sem se chtěl zeptat,ta klapka se otevírá v závislosti na čem?na poloze plynu,právě sem si říkal že na start a nízký otáčky by měla být skoro zavřená,ale když otočím klíčkem tak trochu povyjede a pak se vrátí a lícuje s horní hranou výfuku,ale když točim startéem,tak nereaguje
nepletes si to s priverou ve vyfuku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
sandokan007 píše: takže,po vstříknutí trošky hydraulickýho oleje(jiný nebyl ),se tlak zvýšil na 0,5mpa takže výbrus?
Podle tohoto mozna budou netesne ventily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
DRN. píše: nepletes si to s priverou ve vyfuku?
píši o přivěře,pokud to z toho nejde poznat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
sandokan007 píše: píši o přivěře,pokud to z toho nejde poznat
mas mit naplno otevrenou tu v karbecu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
DRN. píše: mas mit naplno otevrenou tu v karbecu
teď sem z toho jelen,bavíme se o výfukové přívěře,co je ve výfuku z válce a o jazýčkovém ventilu což je blok mezikus mezi válcem a karbcem,tak co mám mít v karbci naplno otevřeno???
sandokan007 píše: teď sem z toho jelen,bavíme se o výfukové přívěře,co je ve výfuku z válce a o jazýčkovém ventilu což je blok mezikus mezi válcem a karbcem,tak co mám mít v karbci naplno otevřeno???
Prostě votoč pravým řidítkem až nadoraz!!! vše ostatní už se udělá samo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
petrvtr_new píše: Podle tohoto mozna budou netesne ventily.
Jo to je dvoutakt, pardon. Tak potom holt vybrus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm
Možná ti bude stačit jen nový píst a kroužky, to ti řekne po změření Oulehla.
dave-lister píše: Tak to je pořád málo, tolerance je 20kPa. Sundej hlavu a uvidíš. Když sundáš válec můžeš vyndat kroužky, vložit do válce. Proti světlu můžeš zkontrolovat jakej je průsvit mezi stěnou válce a kroužkem. Výbrus ti udělá Oulehla
Možná ti bude stačit jen nový píst a kroužky, to ti řekne po změření Oulehla.
tak pánové,dobrý konec tohoto vlákna,sundal jsem hlavu a hle píst prasklý na půl,držel pohromadě už jen na těch výliskách na čep
dám sem fotku k večeru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 5 | 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx |
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 0 | 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx |
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 3 | 31.7.2024 v 19:10 kokoška. |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |