Téma: jaký tlak ve válcu 125ccm
14.7.2013 v 13:06
nevíte někdo když změřím tlak ve válci u yamahy dt125,kolik by tam mělo být?naměřil sem 390kpa,je dost nebomálo???

Uzavřeno 17.07.2013 v 22:09 uživatelem sandokan007
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:13 | Nahoru | #1
Záleží jestli jsi měřil správně - s otevřeným plynem.
Jinak 390 kPa je podle mě málo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:24 | Nahoru | #2

BagoBorec píše: Záleží jestli jsi měřil správně - s otevřeným plynem.
Jinak 390 kPa je podle mě málo...


Je v tom rozdíl?s otevřeným i zavřeným plynem mi to ukázalo stejně max 0,4mpa?
tak to je asi na výbrus,co?

1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:29 | Nahoru | #3
To je hodně málo. Motor teplý, nebo studený? Pokud tak vstříkneš do válce olej, změní se to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:33 | Nahoru | #4

sandokan007 píše: Je v tom rozdíl?s otevřeným i zavřeným plynem mi to ukázalo stejně max 0,4mpa?
tak to je asi na výbrus,co?


Ideální tlaky by měly být cca 1,2-1,3 MPa.
S otevřenou škrtící klapkou by to mělo ukázat správný - vyšší tlak, s zavřenou můžeš naměřit o něco méně.

Každopádně pokud si jsi jist správností měření, zkus ještě přímo do válce cvrknout lžíci oleje, pokud pak tlaky narostou, tak je to jednoznačně na výbrus - 0,4MPa je skutečně málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:34 | Nahoru | #5

petrvtr_new píše: To je hodně málo. Motor teplý, nebo studený? Pokud tak vstříkneš do válce olej, změní se to?


motor je uplně studenej,právě že nechce chytnout potvora,kluk to dovezl že to tarokuje,všechno vyčištěno,nastaveno a výsledek žádnej,to jediný mě napadlo,tak sem ráno udělal ze svíčky tlakoměr a změřil těch 0,4mpa,ten olej tam zkusím stříknout,co to udělá

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 13:58 | Nahoru | #6
takže,po vstříknutí trošky hydraulickýho oleje(jiný nebyl ),se tlak zvýšil na 0,5mpa takže výbrus?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:02 | Nahoru | #7
sandokan007> Sundej palici, podle mě to bude na první pohled vidět že budou minimálně kroužky v pytli, pravděpodobně ale to bude chcít rovnou i výbrus (dle ovality) a píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:03 | Nahoru | #8

BagoBorec píše: Ideální tlaky by měly být cca 1,2-1,3 MPa.
S otevřenou škrtící klapkou by to mělo ukázat správný - vyšší tlak, s zavřenou můžeš naměřit o něco méně.

Každopádně pokud si jsi jist správností měření, zkus ještě přímo do válce cvrknout lžíci oleje, pokud pak tlaky narostou, tak je to jednoznačně na výbrus - 0,4MPa je skutečně málo.


ještě sem se chtěl zeptat,ta klapka se otevírá v závislosti na čem?na poloze plynu,právě sem si říkal že na start a nízký otáčky by měla být skoro zavřená,ale když otočím klíčkem tak trochu povyjede a pak se vrátí a lícuje s horní hranou výfuku,ale když točim startéem,tak nereaguje

(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:07 | Nahoru | #9

BagoBorec píše: sandokan007> Sundej palici, podle mě to bude na první pohled vidět že budou minimálně kroužky v pytli, pravděpodobně ale to bude chcít rovnou i výbrus (dle ovality) a píst.


díval sem se na píst když sem nastavoval přívěru,nebyl očernalý pod kroužkama že by propouštěly,tak se mi to zdá divný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:16 | Nahoru | #10

sandokan007 píše: ještě sem se chtěl zeptat,ta klapka se otevírá v závislosti na čem?na poloze plynu,právě sem si říkal že na start a nízký otáčky by měla být skoro zavřená,ale když otočím klíčkem tak trochu povyjede a pak se vrátí a lícuje s horní hranou výfuku,ale když točim startéem,tak nereaguje


nepletes si to s priverou ve vyfuku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:20 | Nahoru | #11

sandokan007 píše: takže,po vstříknutí trošky hydraulickýho oleje(jiný nebyl ),se tlak zvýšil na 0,5mpa takže výbrus?



Podle tohoto mozna budou netesne ventily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:26 | Nahoru | #12

DRN. píše: nepletes si to s priverou ve vyfuku?


píši o přivěře,pokud to z toho nejde poznat

(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:27 | Nahoru | #13

petrvtr_new píše: Podle tohoto mozna budou netesne ventily.


netěsné ventily?je to dvoutakt,nebo myslíš jazýčkový ventil??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:31 | Nahoru | #14

sandokan007 píše: píši o přivěře,pokud to z toho nejde poznat


mas mit naplno otevrenou tu v karbecu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 14:40 | Nahoru | #15

DRN. píše: mas mit naplno otevrenou tu v karbecu



teď sem z toho jelen,bavíme se o výfukové přívěře,co je ve výfuku z válce a o jazýčkovém ventilu což je blok mezikus mezi válcem a karbcem,tak co mám mít v karbci naplno otevřeno???

(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 15:22 | Nahoru | #16

sandokan007 píše: teď sem z toho jelen,bavíme se o výfukové přívěře,co je ve výfuku z válce a o jazýčkovém ventilu což je blok mezikus mezi válcem a karbcem,tak co mám mít v karbci naplno otevřeno???


Prostě votoč pravým řidítkem až nadoraz!!! vše ostatní už se udělá samo!

jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 15:46 | Nahoru | #17
Napsalo se to tu blbě ... škrtící klapku mají v karbecu 4takty co jsem viděl dvoutakty mají šoupátko místo škrtící klapky! přívěře se říká prostě přívěra a s tou nehejbej. takže drž plnej plyn aby jsi měl šoupátko nahoře a změř tlak

jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 15:53 | Nahoru | #18
ŠOUPÁTKO





ŠKRTÍCÍ KLAPKA




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 16:14 | Nahoru | #19

petrvtr_new píše: Podle tohoto mozna budou netesne ventily.


Jo to je dvoutakt, pardon. Tak potom holt vybrus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 16:38 | Nahoru | #20
skusil jsem to těďka roztlačit a jede pěkně ale na startér to prostě nechce chytnout,na teplym ani na studeným to na startér nechce chytnout na roztlačení to jede pěkně,akorát se mi nedaří vyštelovat volnoběh,nemůže to dělat ten jazýčkový ventil??

jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 16:40 | Nahoru | #21





jinak aby ste měli jasno,tohle je jazýčkový ventil

jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 16:42 | Nahoru | #22
a tohle je vytažená výfuková přívěra



(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 17:44 | Nahoru | #23
sandokan007> pokud nejde na startér ale pouze na roztlačení tak to je jasná známka nízké komprese

jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 18:03 | Nahoru | #24
Vyndej jednu svicku z auta, odpoj odtatni svickovy kabely a zkus ten svuj merak (plyn seslaplej naplno). Mel by ti ukazat > 1MPa. Tim se presvedcis ze mas merak OK a muzes se pudtit do oblibene prace na 2T = nicasil plus nova pistni sada.

1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm

14.7.2013 v 23:31 | Nahoru | #25
Podle manuálu by to mělo mít 1000kPa. Měříš to při ohřátym motoru? Nicméně GO tě asi nemine.

(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

15.7.2013 v 09:39 | Nahoru | #26

dave-lister píše: Podle manuálu by to mělo mít 1000kPa. Měříš to při ohřátym motoru? Nicméně GO tě asi nemine.



měřil se to při studeným,při teplým to má 0,8mpa

1 reakcí na tento příspěvek jaký tlak ve válcu 125ccm

15.7.2013 v 13:50 | Nahoru | #27
Tak to je pořád málo, tolerance je 20kPa. Sundej hlavu a uvidíš. Když sundáš válec můžeš vyndat kroužky, vložit do válce. Proti světlu můžeš zkontrolovat jakej je průsvit mezi stěnou válce a kroužkem. Výbrus ti udělá Oulehla
Možná ti bude stačit jen nový píst a kroužky, to ti řekne po změření Oulehla.

(reakce na) jaký tlak ve válcu 125ccm

15.7.2013 v 16:20 | Nahoru | #28

dave-lister píše: Tak to je pořád málo, tolerance je 20kPa. Sundej hlavu a uvidíš. Když sundáš válec můžeš vyndat kroužky, vložit do válce. Proti světlu můžeš zkontrolovat jakej je průsvit mezi stěnou válce a kroužkem. Výbrus ti udělá Oulehla
Možná ti bude stačit jen nový píst a kroužky, to ti řekne po změření Oulehla.



tak pánové,dobrý konec tohoto vlákna,sundal jsem hlavu a hle píst prasklý na půl,držel pohromadě už jen na těch výliskách na čep
dám sem fotku k večeru

jaký tlak ve válcu 125ccm

16.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #29
Tak to chci vidět, tak sem tu fotku kdyžtak hoď

jaký tlak ve válcu 125ccm

16.7.2013 v 21:22 | Nahoru | #30
co je s tou fotkou ?
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R Vorstyx 5 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R Vorstyx 0 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R Vorstyx 3 31.7.2024 v 19:10 kokoška.
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.


TOPlist