1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Myslím ,že pak ten plastovej bazmekt v kohoutu co je uvnitř jde otočit o 180stuplňů a pak to na rezervu neteče, ale na normál ano.
Naposledy editováno 13.07.2013 10:04:41
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
a pak dva šroubovací na přepouštění z jedné strany nádrže na druhou.
Jestli to máš jinak, tak to někdo už kutil.
Jednoduše odpoj hadičku od pumpy a zkoušej polohy kohoutu kdy ti teče benál a kdy ne.
Jo a ještě mě napadlo ,jestli náhodou nemáš v čudu podtlakovou pumpu.
Pak by ti motka jela do té chvíle ,než klesne hladina v nádrži pod úroven karburátoru.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Začal bych od nádrže ke kohoutům a pak směrem k pumpě. Postupně bych to vždycky rozhodil abys zjistil kam teče a kam už ne.
Teprve potom bych zkusil jestli dává pumpa.
Naposledy editováno 13.07.2013 13:30:38
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Tedy pokud to nemáš zapojené jinak.
Ted už musíš sám.....my nevidíme kam ti jednotlivé hadičky vedou.
Na co si tedy za ty dva dny přišel?
Jo akorát mě zaráží ,že hadička od přepouštěcího kohoutu na první fotce by měla vést vodorovně kolem motoru z jedné strany na druhou a né od kohoutu nahoru do kopce.
Takhle přeci nemůže samospádem přepouštět na druhou stranu.
Nemáš náhodou obě strany spojeny přes "Y" spojku do jedné a pak do pumpy?
Naposledy editováno 14.07.2013 18:04:41
Naposledy editováno 14.07.2013 22:06:25
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
V pátek jsem naložil dva kufry s mx výbavou, spacákem, karimatkou, tričkem a kartáčkem na zuby. Vyrazil 150 km hezkýma okreskama do Ředhoště na závody. Večer zábava, ráno sundal kufry, zrcátko, gumy ze stupaček, upustil přední TKC a zadní Dakarku na 1,2 ATM a nalepil závodní číslo. Oblík se do závodnickýho a jal se 2 hodiny kroužit po CC trati. Advík i já jsme všechno zvládli, zvolil jsem vlažnější tempo, abych dojel bez újmy. Za 2 hodiny 23 kol...
Odpoledne jsem postupoval obráceně...z Ředhoště jsem jel do Jaroměře, ale nevěděl jsem moc kudy, nakonec v rámci urychlení procesu jsem jel Ředhošť - Praha - HK po dálnici. Velká nuda, ale spíš to píšu proto, že Advík byl schopen...120 km/h konstantně.
Sečteno podtrženo...150 km cesta tam, 52 km na trati (2 hod), 180 km do Jaroměře, 100 km domů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
edit:
ale hlavne nemusis prehazovat retez, jen otacis "kameny" na ose a pripadne dostelujes ... vymena kolecka je za par okamziku ....
Naposledy editováno 15.07.2013 20:53:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny píše: hAjPR> hele na ty dalnicni presuny doporucuju 17ti-kolecko ... v kombinaci 15kolecko teren a 17kolecko presun je advik naprosto univerzalni .... na 17kolecko jedes v 5500 otackach cca 125km/h ... coz nejakej ten benzin i usetri :)))))
edit:
ale hlavne nemusis prehazovat retez, jen otacis "kameny" na ose a pripadne dostelujes ... vymena kolecka je za par okamziku ....
Tož dík za doporučení...teď mám 15, na dovo dám 16...když je mám doma...
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
qetaczech píše: Chlapaci, mate nejaky tip na kratsi spojkovou packu?? Mam tam origo a chtel bych jen na dva prsty,ale podotykam, ze tam mam origo prepinac sveel a hodlam ho tam zachovat.. resil to nekdo?
Ja jsem ro vyresil uplne jednoduse. Origo packu urizl. Nevidim v tom zadnej problem.
qetaczech píše: Chlapaci, mate nejaky tip na kratsi spojkovou packu?? Mam tam origo a chtel bych jen na dva prsty,ale podotykam, ze tam mam origo prepinac sveel a hodlam ho tam zachovat.. resil to nekdo?
Na hydrauliku pasují páčky z SX modelů, ty jsou na dva prsty
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Díky
Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.
Díky
Štembi, nemám přímo odkaz, ale odpověď zní ANO, dělají se. Podívej se třeba na Renthal FatBar, nabízejí se v různých tvarech. Např. Pastrana model je dost vyvýšený...
Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.
Díky
Tak jsem měl chvilku...je samozřejmě více značek a modelů...KTM dává Renthal v sérii. FatBar jsou bez hrazdy, dost odolný i hezký.
Zde je tabulka od výrobce s rozměry: http://renthal.com/...model=&bikedate=
V ČR koupíš asi na více místech, třeba tohle: http://www.westmxsh...nthal-riditka-fatbar
Problem je ale s kabelazi jak to dosahne, treba dekomp je hodne na testo a to je mam zatim zvedly jen asi o 3cm. Raci to vedu opacnou stranou riditek pod nadrz a ziskal sem tak trosku mista, ale nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Štemby píše: A měnil jste někdo řídítka ? Mám je sice nazvedané (víc už to nejde kvůli lankům a hadičkám) ale i tak to je málo. Tak mě napadlo pořídit nějáké řídítka co budou víc prohnutý nahoru. Nevíte jestli se něco takového dělá ? Nejlepší by byl přímo odkaz.
Díky
Jak presne si pomuzes vic ohnutejma riditkama? Stejne to nedosahne ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |