Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Naposledy editováno 25.07.2013 19:07:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
2 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
....další věc je, kde jsi ojel koupil, jestli 4litrovku co se dá sehnat na netu za 690,-Kč, nebo ofico u prodejce.
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
kojaksro píše: ....zapomeň na to, že je to olejem, MA - specifikaci splňovalo i starý balení.
....další věc je, kde jsi ojel koupil, jestli 4litrovku co se dá sehnat na netu za 690,-Kč, nebo ofico u prodejce.
no já ho koupil na oleje.cz za skoro 1t.Kč za 4l + litrovku k tomu
(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Naposledy editováno 25.07.2013 21:37:34
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
vymena pruzin, lamel a premereni plechu a opet novej olej a bylo po problemu.
pruziny mimo toleranci, lamely uchazejici a plechy take v pohode.
Vinu prisuzuji pruzinkam a tomu ,ze proste s novym olejem to vice klouze, kdezto na ten starej se to jeste udrzelo.
Nedelal bych z toho kovbojku. Kdyz by spojka byla 100% ok a zaclo ti to klouzat tak nereknu ,ale sam pises ,ze to mas snad puvodni ,tak to spis vidim na to co u me a ne na olej.
Ale nerikam ,ze to tim nemuze bejt... jen rikam ,ze je to unahlenej soud.