Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
FiZzeR píše: Hele, já nechci bejt za šťourala, neb tomu hovno rozumim, ale odkud bere ten autotune zpětnou vazbu, když né z lambdy...?
On má právě svojí Bosch lambdu1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
BlackSabbath píše: Zeptej se nějakého ladiče, třeba pana Navrátila z Motoxn nebo Murkina...
Prozatím jsem psal do DK-racinguZkusím ještě vyrobit nějaký tepelný štít na ty eliminátory. Jsou asi tak 2cm od svodů, tudíž tam bude krapet teplo mno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Asi z toho bude pěkná betie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
disk píše: Odvézt na brzdu. Tam ti to poladí. Už jsi do toho dal dost peněz podle seznamu, tak to dokonči pořádným nalazením a ne nějakým pytlíkováním.
Asi z toho bude pěkná betie.
Já do PCV poslal mapu pro můj aktuální SETUP, zkalibroval TPS senzor a zkalibroval jednotlivé kvalty. Pak to byl projet a data z tabulky, kterou si vytvořil Autotune modul poslal do základní mapy a tak si vytvořil "velice podobnou" mapu jak z brzdy. Navíc mi ji za všech podmínek Autotune neustále upravuje dle aktuálních podmínek (teplota motoru a vzduchu, vzdušná vlhkost, nadmořská výška...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Dolph-cz píše: Rebel83> ten eliminator je jen odpor-hodnota ma byt 330ohm,tak je premer....,ninak co se tyka tech origo lambda sond-tak ty byt logicky pripojene nemuzou,protoze budou kecat do smesi kterou upravil Pwc....
Ohledně těch lambda sond jsem si to myslel. Jak jsem psal ty eliminátory makají za studena. Je možné, že vlivem tepla se ten odpor změní a přestane to na malou chvilku (potřebnou pro chybu FI) fungovat? Tak moc zasažen elektro oborem nejsem, abych do toho viděl1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
dakarista píše: Napadlo me, jestli se ti nehada PCV s tim PowerBoxem
Kdepak, to mezi sebou v pohodě komunikuje. Ten Power box upravuje pouze mírně předstih odstraněním časování. V tom problém nebude.Tady to vidím na ty eliminátory. Ono v tom prostoru pod kapotami je dost moc tepla. Jenom mě na nohy leze z kapot přes 70 stupňů. Dál měřit nemohu, teploměr mám do 70
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: Ohledně těch lambda sond jsem si to myslel. Jak jsem psal ty eliminátory makají za studena. Je možné, že vlivem tepla se ten odpor změní a přestane to na malou chvilku (potřebnou pro chybu FI) fungovat? Tak moc zasažen elektro oborem nejsem, abych do toho viděl
odpor vlivem teploty odpor své hodnoty moc nemění....,ale je je fakt,že ty odpory mají dost velké odchylky už při výrobě-klidně 10% a i víc(samozřejmě podle kvality).takže je možné,že nemá 330ohm,ale třeba 360ohm,po zahřátí se odpor ještě o chlup zvýší a už to ŘJ motoru nevezme...
těžko říct...,ale osobně tomu moc nevěřím...
Dolph-cz píše: odpor vlivem teploty odpor své hodnoty moc nemění....,ale je je fakt,že ty odpory mají dost velké odchylky už při výrobě-klidně 10% a i víc(samozřejmě podle kvality).takže je možné,že nemá 330ohm,ale třeba 360ohm,po zahřátí se odpor ještě o chlup zvýší a už to ŘJ motoru nevezme...
těžko říct...,ale osobně tomu moc nevěřím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
ještě mám dotaz-jak se ti zdá,že ten systém autotune funguje?zdá se ti,že ten motor jede hladšeji,nebo nějaké jiné pozitiva?
jaký máš nastavený poměr směsi?
taky nad tím uvažuju....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Dolph-cz píše: Rebel83>
ještě mám dotaz-jak se ti zdá,že ten systém autotune funguje?zdá se ti,že ten motor jede hladšeji,nebo nějaké jiné pozitiva?
jaký máš nastavený poměr směsi?
taky nad tím uvažuju....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
co spotřeba?taky nějaká změna,nebo jsi to neměřil?jaké máš AFR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Dolph-cz píše: Rebel83> přesně to jsem chtěl slyšet...
co spotřeba?taky nějaká změna,nebo jsi to neměřil?jaké máš AFR?
Dle všeho (prozatím testuju) je spotřeba +/- stejná
AFR máš na mysli na volnoběh? Dnes co jsem tak koukal 14 a nějaké drobné (tedy bavím-li se o tom samém, respektive o tom, na co myslíš ty )
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: Před montáží celého toho kompletu si ta potvora vzala i 12 na sto
Dle všeho (prozatím testuju) je spotřeba +/- stejná
AFR máš na mysli na volnoběh? Dnes co jsem tak koukal 14 a nějaké drobné (tedy bavím-li se o tom samém, respektive o tom, na co myslíš ty )
asi myslíme to samé-v powercomanderu tabulka s nastavením poměru benzín-vzduch....
bývá to cca od 13-14...,ptal jsem se jen pro zajímavost..