Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:46 | Nahoru | #1
Napadlo me, jestli se ti nehada PCV s tim PowerBoxem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:54 | Nahoru | #2

dakarista píše: Napadlo me, jestli se ti nehada PCV s tim PowerBoxem

Kdepak, to mezi sebou v pohodě komunikuje. Ten Power box upravuje pouze mírně předstih odstraněním časování. V tom problém nebude.
Tady to vidím na ty eliminátory. Ono v tom prostoru pod kapotami je dost moc tepla. Jenom mě na nohy leze z kapot přes 70 stupňů. Dál měřit nemohu, teploměr mám do 70
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist