Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
luk92 píše: jen otázka.. kolik předpokladáš že ti to přidá KW a Nm?? a kolik byla investice do takovejhle hračiček (přemejslel jsem o tom, ale nerad se hrabu ve vecech který fungujou)
tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.
jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?
jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.
Naposledy editováno 07.08.2013 21:26:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Dolph-cz píše: tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.
jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?
jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.
Rebel83 píše: K tomu poslednímu odstavci. Já dost přemýšlel o ZX10R. Projel jsem se na tom a bylo rozhodnuto. Zas takové porno, jak jsem si představoval to nebylo. Uvažoval jsem o ročníku 06-07 ale nenašel žádnou pěknou. Pak se mi líbí až ten poslední model. Na něj už dost v peněžence chybělo. Tak jsem zbylé drobné narval do nynější šestky a nelituji. Je to sakra znát
jo,to věřím,že to půjde poznat...a ty jsi na to šel správným směrem..ale většina lidí najde,že powercommander stojí 7000 litrů a hned první otázka je:kolik mi to přidá výkon...,což je samozřejmě blbost.
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Teplo od svodů úspěšně odizolováno. Bohužel je tam stále teplo od motoru a teplo v celém tom prostoru.
Z jedné strany na to jde teplo od svodů, z druhé od motoru, na další straně je hned kapota a z další strany spolu z vrchem a spodkem jde na eliminátory teplo z celkového prostoru pod kapotama.
Zítra bude další test v podobě návleku z Polytetrafluorethylenu
Nebo-li z teflonu. To by bylo aby to nepřestalo blikat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> proc je nepripojis nekde pobliz ecu,rovnou na vodice k lambdam?jakou mas nastavenou hodnotu afr v tune?
Mno, do hlavgnío svazku rýpat moc nechi. To už jsem několikrát dělal na ZX6R 2002. Nyní mám doma komplet nový svazek a čekám na vhodnou dobu, kdy jej vyměnit abych odstranil ty zmatky z podobných pokusůHodnota AFR v Autotune jde nastavit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Thunder píše: Rebel83> Poradím ti hovno, ale přeju ať to vychytáš
Dobrá rada nad zlato2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
O2 eliminator ma 4 piny. Kazdy par je propojen tim elektrobazmekem.
Prepnul jsem si multimetr na 200K a zacal (snad) merit odpor.
Eliminator 1
horni svorky hodnota - 00,3
spodni svorky hodnota - 45,7
Eliminator 2
horni svorky hodnota - 00,3
spodni svorky hodnota - 46,5
Vypovida to o necem, bo mi je to k prdu
máš to asi špatně přeplé-to v první radě.
jeden odpor by měl být těch 330ohmů(to jsem se dozvěděl od ladiče,sám s tím zkušenost nemám),ten druhý okruh bude asi oblbovat vyhřívání lambdy-co naměřit netuším...
takže pomohl bych,ale sám přesně nevím..
Dolph: s afr 16 to jede, uz sem videl i horsi cisla na jakz takz jedouci moto....
Rebel: v tom auto tune pujde nastavit kde co, treba hodnota afr na kterou se to ma snazit regulovat a za jakejch podminek, neni jedina spravna smes, nekdy je lepsi bohatsi, nekdy chudsi.... Jezdit trvale v tom ladicim rezimu mi asi neprijde uplne ok....
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
jinac ja bych radej zvolil ignijet 2008 za polovicni love a plne ovladani vsech parametru rizeni motoru
Naposledy editováno 09.08.2013 08:36:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> jeste bych mel jednu radu,myslim si ze i tvuj model ma prisavani vzduchu do vyfuku,pokud ho nezablokujes bude lambda vyhodnocovat nesmyslnou a nepravdivou smes.
Presne ted si to trefil..bez odpojeni kleen je to rozladene..keca to do vyfuku jine hodnoty.
ma to take:
Rebel83-Ty krytky luxus...to si delas sam? Co to je za tu sprcku na tom natahlou?
To si udelej primo luxus jak tuningove
http://www.kawiforum...r-kleen-air-mod.html
Naposledy editováno 09.08.2013 08:14:18