Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 21:25 | Nahoru | #1

luk92 píše: jen otázka.. kolik předpokladáš že ti to přidá KW a Nm?? a kolik byla investice do takovejhle hračiček (přemejslel jsem o tom, ale nerad se hrabu ve vecech který fungujou)



tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.

jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?

jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.

Naposledy editováno 07.08.2013 21:26:10

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 21:28 | Nahoru | #2
Dolph-cz> a me se to libi panove..super vecicky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 05:28 | Nahoru | #3

Dolph-cz píše: tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.

jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?

jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.

K tomu poslednímu odstavci. Já dost přemýšlel o ZX10R. Projel jsem se na tom a bylo rozhodnuto. Zas takové porno, jak jsem si představoval to nebylo. Uvažoval jsem o ročníku 06-07 ale nenašel žádnou pěknou. Pak se mi líbí až ten poslední model. Na něj už dost v peněžence chybělo. Tak jsem zbylé drobné narval do nynější šestky a nelituji. Je to sakra znát
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist