Tři roky jsem jezdil 650, supér motorka na začátek, najeto krásných 35000 km bez jediné vady... Nyní po 2 leté pauze se chci opět vrátit a přemýšlím na SV 1000, jeví se mi jako logický nástupce, protože mi 650 vyhovovala, jen ten výkon nebyl nic moc.
Koukám tak po netu a hledám info a občas nacházím videa na youtube, kde jim ulítává zadní kolo a přitom vlastně nic špatně neudělali, nebo alespoň dle videa. je to například zde akce od 11 minuty
Proč se to stalo?
Vím že SV 1000 není žádná střela a že ve srovnání s 4V supersportama je to o ničem, ale zase nechci lítat rychleji než si můžu dovolit... Za ty peníze co hodlám vrazit do SV bych moch mít gsxr 1000, ale prostě na to je zatím čas.
Ptám se tak všech, co máte zkušenosti s V2 konkrétně s SV, jak je na tom se zatáčením, rychlostí a celkově s ovládáním. Tak trochu se totiž začínám obávat toho, že to nebude moc dobrá volba, ale srdíčko mě k SV opět táhne, tak nevím. Tuono a jiné ohně zatím ne, nějak jsem nepřišel na chuť těmhle kráskám, i když technika bude úplně jinde.
Takže, SV 1000 ano? Nebo se fakt raději mrknout po nějakým 4V, láká mě ještě gsxr 750, ale zase zvuk V2 <3 :)
2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
To už bych se raději mrkl po tom gsxr 750.
Pokud umíš dobře a jemně dávkovat plyn tak s tim problém mit nebudeš. Jen bacha abys prudce nezavřel v zatáčce plyn (i tohle se mohlo na videu stát) to se pak zadek lehce zablokuje.
Podle mě je SV dobrá motorka, ale litrový véčka nejsou pro každýho!! To musíš zjistit sám.
Naposledy editováno 24.09.2013 18:09:06
1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
dewwil píše: Kup za ty prachy vymazlený TLS nebo TLR...SV je okleštěný User Friendly TL1000S...
Spíš S, kapoty se blbe shánějí.
Na 650 jsem nikdy nejel, takže s litrem nemůžu srovnávat, ale já jsem s ním na 100% spokojenej.
Výkon jako supersport esvéčko nemá, ale o tom to není !
A k dalším , z tý motorky nemám strach, jel jsem už i na silnějších... Šlo mi jen o to, jestli se dá opravdu dobře skládat v zatáčkách a nenastává občas ten problém, jak je vidno na tom videu nahoře. To bych potom fakt raději uvažoval nad čtyřválem a SV bych nechal být ladem.
Jinak kluci jezděte opatrně, je to pár dní co se mi zabil kamoš. Chytl bažanta ve vysoký rychlosti do hlavy, tohle se nedá předpovídat, ale i tak. Odjezděte tuhle sezónu už v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
Riddick píše: Jinými slovy, nechtěl bych si rozbít hubu jen kvůli tomu, že motor má tak trochu trhavý přísun síly a prostě se s ním nedají tak dobře řezat zatáčky, protože při sebemenší chybě s plynem udělá to, co na videu. Chci jezdit, občas rychleji a nerad bych se někde vysypal kvůli takový kravině...
To už bych se raději mrkl po tom gsxr 750.
Neprehanej, zatacky se na dvouvalci rezaji krasne, naopak na rovinkach nestihas ani sestkam. Nemuselo to byt plynem, mohl byt bordel na silnici nebo mel nevhodnou zadni gumu.
Sefo píše: Jee já vzpomínám jak jsem to SV1000 tak moc chtěl, ale nakonec jsem šel taky do SV650S. Já myslím, že to bude fajn bike, já jsem tedy šel poté do SL1000 Falco, jelikož mě přišlo, že má lepší komponenty než SV, hlavně up-side vidle, bremba a antihop, to mi trošku u SV1000 chybí, ale myslím, že chybu neuděláš :)
Taky mi Falco sedlo vic nez SV, ale mozna to bylo tim ze bylo precipovane na Tuono, takze jelo opravdu krasne
Naposledy editováno 25.09.2013 16:30:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
SirIndy píše: Neprehanej, zatacky se na dvouvalci rezaji krasne, naopak na rovinkach nestihas ani sestkam. Nemuselo to byt plynem, mohl byt bordel na silnici nebo mel nevhodnou zadni gumu.
Kurňa, tak to bych to VTRF nechtěl, když mu ujede šestka Je to i o pilotovi, ale zatím mi s šestkou CBR600RR ujel jen jeden člověk a ten byl furt v omezovači, ale v zatáčkách to bylo chvíli já, chvíli on +- 30-40m... Je pravda, že v dohledu nebyla dlouhá rovina přes 1km, to nevím jestli bych to taky tak rychle rozmotal, aby mi někdo neujel...
Jinak díky za článek, měl jsem ho přečtenej už dávno a oni tam toho nakecaj :)
No snad se taky naskytne na příští rok něco dobrýho na koupi, z toho co je teď na bazaru jsem si nijak nevybral.
A k tomu videu: velkej naklon + spatna guma + moc plynu. To umela i 650, ale v utazenejsich zatackach a eliminovat se to da jedine rukama nebo kontrolou trakce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 jízda, dojmy, srovnání
dewwil píše: Kurňa, tak to bych to VTRF nechtěl, když mu ujede šestka Je to i o pilotovi, ale zatím mi s šestkou CBR600RR ujel jen jeden člověk a ten byl furt v omezovači, ale v zatáčkách to bylo chvíli já, chvíli on +- 30-40m... Je pravda, že v dohledu nebyla dlouhá rovina přes 1km, to nevím jestli bych to taky tak rychle rozmotal, aby mi někdo neujel...
když má vtr 110 koní a šestka 120, tak mu ujede když jedou oba naplno, to je jasný. Když ty máš 135 tak už je to lepší. Nicméně na šestce je to pak jízda na krev, vtr snáz udržuje na silnici rychlejší tempo. A pořád jsou mezi všema těmahle motorkama tak malý rozdíly, že hlavní faktor je jezdec.
Nikdy se mně nestalo, že bych při akceleraci ze zatáčky měl nějakou krizovku.
Oproti 650 to má lepší podvozek, lepší brzdy (ikdyž oproti Gixu seriové brzdy na SV stojí za hovno, porovnávám s 650). Počítej ale taky s tím, že s litrem nebudeš jezdit spotřebu za 5 litrů a zadní guma ti nevydrží 10 000 km a více.
Něco málo o SV jsem psal už tu
Případně vznes svůj dotaz sem tam by se ti mohl ozvat i někdo, kdo z 650 na litr přesedlal.
Už jsme to tam na foru řešili, neshodl jsem se tam tuším s pylotem a jeho poznatkem, že litr oproti 650 stojí za hovno. Já nikdy 650 neměl, ale na pár kusech (před koupí, diagnoza závady) jsem jel. A to jak na babce (karbec 99-02), tak na K3+ (střikačka 2003-..?). Můj poznatek je opačný, 650 je pro holki, nejede to, nebrzdí to
Ale samozřejmě veškeré srovnání 2 jiných lidí je zavádějící, stejně jako dělání si závěrů dle toho, co ti kdo napíše od klávesnice. Nejlepší je to vyzkoušet sám a uvidíš
edit: Ještě k mému poznatku, že seriové brzdy na SV1000 stojí za hovno....znám spoustu lidí, co jim to vyhovuje, nestěžují si. Je to stylu jízdy, brždění....Já jsem brzdy krapet pozměnil, viz tu příspěvěk 175 a je to lepší. Ale jak říkám, vyzkoušej, třeba ti vyhovovat budou.
Naposledy editováno 04.10.2013 07:58:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |