Zima před námi a mě se hlavě utkvěla myšlenka,že by bylo dobré vyměnit na svém H6 olej včetně filtr už jen tak pro dobrý pocit sice předchozí majitel byl natolik seriózní,ale prostě jistota je jistota navíc si myslím,že po mých 3500 tis KM Během 2 měsíců si výměnu řádně zaslouží.
Ale při brouzdání na netu jsem narazil na nespočet olejů proto bych vás chtěl poprosit o vaše zkušenosti a tip na jednotlivé popřípadně jakému se vyvarovat při prokluzující spojce a pod :)
Filtr je mi jasný.
Bohužel jsem měl cca měsíc zpátky menší incident tudíž mám nádrž v opravně nyní už po karosářské práci v lakýrně,ale v tom všem zmatku jsem jim to tam dal spolu i palivovým kohoutem a nyní si pokládám otázku kde jen je nějaký ten Hrubý čistič paliva.
Zda v samotném palivovém kohoutu podle partsdeport mi to tak trochu naznačuje nebo někde u spodního vývodu nádrže či kde vlastně je ?
Je můj tip vizz FOTO správný ?
Jde mi o to pokud by byl v nádrži je mi úplně jasný jak to ty machři v klempírně udělali a hele co je to šup s tím ven a je zbytečný,abych pak řešil zacpanou trisku na karburátoru.
Navíc s nádrží dělali doslova psí kusy bylo mi řečeno,že i napouštěli vodou tak jsem docela upřímně zvědav.
Předem Děkuji za jakoukoliv radu Smól :)
Jo málem bych zapomněl :/ Jedná se o Horneta r.v 2002
Naposledy editováno 11.12.2013 20:49:31
1 reakcí na tento příspěvek Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
callowsick Kde jí přesně v tom kohoutku najdu ? Jedná se o mnou zaokrouhlenou součást ?
No právě nerad bych něco zanedbal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
Motul 5100 tu jezdí asi nejvíc lidí a až na pár vyjímek u toho nového 2013 s ním nikdo problém nemá, já s ním mám problém, že to je API SM, možná jsem jen paranoidní, ale na sezonu 2014/2015 jdu do Motorex formula s API SG přesně podle hesla "seru na přírodu, motor über alles"
Naposledy editováno 11.12.2013 21:29:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
Všechny motorexy mají minimálně API SL, a jejich plná syntetika dokonce API SM, není na škodu si občas osvěžit informace. Ona ta norma samotná o oleji nic neříká, stejně jako JASO.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
S tím, že norma např. JASO MA/MA2 nic neříká to nějak upřesni, podle mě to vypovídací hodnotu má... http://www.fuchs-oi...-oleju-dle-jaso.html
hle, tak Valvoline má API SG Stále http://www.valvolin...s/four_45_stroke/cid(649)/durablend_4t_10w-40
Naposledy editováno 12.12.2013 08:49:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
Tuším že ještě texaco motex 4t a denicol. Mimochodem to texaco se podle složení a info výrobce vůbec netváří jako špatnej olej, když jsem se kdysi pokoušel studovat technickej list, bylo tam víc syntetiky a přísad než v leckterejch jinejch a dražších. Ale posoudit podle toho kvalitu samo nedokážu. To vlastně u žádnýho oleje, proto občas píšu že výběr oleje je spíš otázka víry v kvalitu značky, protože potřebnou normu maj všechny určený pro moto.
Já když koupil motorku měla kitovanou nadrž a to dost.Když sem ji dával do kupy našel jsem prach z nádrže až v karbecích.Prošel přes síto v nadrží (to co máš na obrazku),palivovej filtr...Doporučuji ti dukladně proplachovat nadrž benzínem dokud nebude všechna voda fuc,i prach atd..
Naposledy editováno 12.12.2013 11:52:40
Mi to vysvětlovat nemusíš, já snad ten článek z Fuchsu dával jako první i v onom threadu...
Jinak s druhým odstavcem souhlas, ale to je všude stejné-zastánci značek určitých výrobců od PC, telefonů přes oleje až po motorky, auta...
API a JASO u ubou identické nejde mi to nějak na rozum Díky
1 reakcí na tento příspěvek Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
Kdybyste chtěli plnou,tak se nedoplatíte.
Všechno jsou minerály s určitym množstvím aditiv dle výkonnosti,JASA.....,a procent syntetických složek. Názvosloví je z půlky 90 let a dávno se na to nehraje,vybírejtze dle teplotního použití,zatížení SAE a výkonnosti API. Neni naškodu i ACEA A2,3.
SM do starších strojů nedávat,je to ekoteroristická norma,stejně jako SN.
Nejvyšší doporučení je SL,ideál SG,SH.
Naposledy editováno 13.12.2013 21:35:32
ano, znám http://www.oleje.cz...syntetika--syntetika nic nového pod sluncem, stejně se toto označení používat bude i dál, protože pochybuju že se někdy vžije aditivovaný, více aditivovaný a nejvíce aditivovaný minerální olej
1 reakcí na tento příspěvek Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
více či méně a jiné aditivování,je o výkonnosti oleje,nikoliv o podílu syntetických složek.
10w-40 SH bude mít stejnou výkonnost v minerální,jako v částečně syntetické bázi,slovo -polo- se opouští,protože značí cca půlku něčeho,jenže to výrobci šidí,marke trik na trumpety,v slově - částečně-,už je to fuk a jsou z obliga.
Pravdou je že 99% uživatelů a používačů,si na toto hraje,ty vole,mám tam syntetiku,to je mazec....,jak v jednostopkách ale hlavně v plechovkách. (mám tédéíčkovou oktávku ve stříbrný metle,je to kára jako bejk a navíc jezdí na plnou syntetiku....)
Stev-
pochopil
A ty co se mohou pochlubit že nemaj minerální základ v nosném oleji,těch je fakt málo. Např. Milers oil.
Nicméně opakuji,nepoužívat SN,a radši ani SM.
Bavíme se o použití v běžném provozu,nou racing.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
6S310DR píše: fockewulf-
více či méně a jiné aditivování,je o výkonnosti oleje,nikoliv o podílu syntetických složek.
10w-40 SH bude mít stejnou výkonnost v minerální,jako v částečně syntetické bázi,slovo -polo- se opouští,protože značí cca půlku něčeho,jenže to výrobci šidí,marke trik na trumpety,v slově - částečně-,už je to fuk a jsou z obliga.
Pravdou je že 99% uživatelů a používačů,si na toto hraje,ty vole,mám tam syntetiku,to je mazec....,jak v jednostopkách ale hlavně v plechovkách. (mám tédéíčkovou oktávku ve stříbrný metle,je to kára jako bejk a navíc jezdí na plnou syntetiku....)
kdybych chtěl slovíčkařit, tak bych mohl tím, že aditiva = přisady, aditivace= přidávání přísad.
Polosyntetické oleje alias synthetic blends nejsou ničím jiným, než směsí minerálního oleje, alespoň 30% syntetiky.
Takže jak napsal Stev-mezi lidma se o minerálu, polo a plné syntetice mluví v tomhle smyslu byť je toto názvosloví nepoužívané od uvedených 90. let.
Ale sem tam si pohonit triko, jako ti škodovkáři s hlínama a metlama dělá očividně pořád někomu dobře...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |