Zima před námi a mě se hlavě utkvěla myšlenka,že by bylo dobré vyměnit na svém H6 olej včetně filtr už jen tak pro dobrý pocit sice předchozí majitel byl natolik seriózní,ale prostě jistota je jistota navíc si myslím,že po mých 3500 tis KM Během 2 měsíců si výměnu řádně zaslouží.
Ale při brouzdání na netu jsem narazil na nespočet olejů proto bych vás chtěl poprosit o vaše zkušenosti a tip na jednotlivé popřípadně jakému se vyvarovat při prokluzující spojce a pod :)
Filtr je mi jasný.
Bohužel jsem měl cca měsíc zpátky menší incident tudíž mám nádrž v opravně nyní už po karosářské práci v lakýrně,ale v tom všem zmatku jsem jim to tam dal spolu i palivovým kohoutem a nyní si pokládám otázku kde jen je nějaký ten Hrubý čistič paliva.
Zda v samotném palivovém kohoutu podle partsdeport mi to tak trochu naznačuje nebo někde u spodního vývodu nádrže či kde vlastně je ?
Je můj tip vizz FOTO správný ?
Jde mi o to pokud by byl v nádrži je mi úplně jasný jak to ty machři v klempírně udělali a hele co je to šup s tím ven a je zbytečný,abych pak řešil zacpanou trisku na karburátoru.
Navíc s nádrží dělali doslova psí kusy bylo mi řečeno,že i napouštěli vodou tak jsem docela upřímně zvědav.
Předem Děkuji za jakoukoliv radu Smól :)
Jo málem bych zapomněl :/ Jedná se o Horneta r.v 2002
Naposledy editováno 11.12.2013 20:49:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučení Oleje v četně filtru,hrubý čistič paliv
6S310DR píše: fockewulf-
více či méně a jiné aditivování,je o výkonnosti oleje,nikoliv o podílu syntetických složek.
10w-40 SH bude mít stejnou výkonnost v minerální,jako v částečně syntetické bázi,slovo -polo- se opouští,protože značí cca půlku něčeho,jenže to výrobci šidí,marke trik na trumpety,v slově - částečně-,už je to fuk a jsou z obliga.
Pravdou je že 99% uživatelů a používačů,si na toto hraje,ty vole,mám tam syntetiku,to je mazec....,jak v jednostopkách ale hlavně v plechovkách. (mám tédéíčkovou oktávku ve stříbrný metle,je to kára jako bejk a navíc jezdí na plnou syntetiku....)
kdybych chtěl slovíčkařit, tak bych mohl tím, že aditiva = přisady, aditivace= přidávání přísad.
Polosyntetické oleje alias synthetic blends nejsou ničím jiným, než směsí minerálního oleje, alespoň 30% syntetiky.
Takže jak napsal Stev-mezi lidma se o minerálu, polo a plné syntetice mluví v tomhle smyslu byť je toto názvosloví nepoužívané od uvedených 90. let.
Ale sem tam si pohonit triko, jako ti škodovkáři s hlínama a metlama dělá očividně pořád někomu dobře...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |