Vybírám pomaloučku,co bych a pegaso je v hledáčku už několik let.
Když ale čtu zdejší recenze,tak mám pocit,že je snad všechno špatně...Aspoň co se týká provedení a spolehlivosti.
Jsou tady i spokojení majitelé??
A co koupit?Karbec,nebo IE?
Jaký jsou typický bolesti,resp.jak Pegaso "vychytat" k dokonalosti ?
Celková koncepce mi sedí,ale trochu se bojím...Prý se lámou el.dráty,rozpadá spínačka a se.ou motory...Tak nevím no...
Jinak mám "italy"rád!Jak auta,tak skútry!
fatman píše: Haesty> Cena je jinde..
Dál se bojím úzkýho a tvrdýho sedla(pletu se?).
Žádná ochrana plexi a blatník nahoře(bordel za krkem ?)
Žádnou delší štreku jsem s ní nejel,sedlal jsem jen krátce.Ale prdel mě nikdy nebolela a taky se mi líbil vzpřímenej posez,ze kterýho nebolely záda.Sedlo mi přišlo v pohodě,ale to se dá v nejhorším přepolstrovat.Motor byl hezky pružnej a krásně táhnul už odspodu,žádná ucukaná herka to rozhodně nebyla.Zaflákanej od blatníku jsem taky nikdy nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
Dave81 píše: Hlavně to oproti XTéčku jede suprově!!!
Přitom jde o defakto stejnej motor.XTéčko může být maximálně jinak zpřevodovaný..
Ale jak říkám,XTéčko jsem nejel,tak nemůžu posoudit.I když jsem o něm chvilku dokonce uvažoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
Já ale koukám po klasické 650.Tedy motor Rotax.Na Minarelli nemám dost penízků a je to už "jiná vesnice".Ale díky!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
XT 660-motor Minarelli.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Ještě třeba Honda NX650 Dominator by nebyl od věci,jako alternativa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
fatman píše: mautinj> Díky!
Já ale koukám po klasické 650.Tedy motor Rotax.Na Minarelli nemám dost penízků a je to už "jiná vesnice".Ale díky!
No pokial nemas dost peniazkov na 660tku (akoze stoji dnes uz skoro pakatel), tak si cele to moto este raz premysli.
Pre ilustraciu, ja som dal za pegaso ie 1800e pred dvoma rokmi. uz som do neho nasypal skoro 1000 dalsich a este nejake pojdu. ratam len diely, nie doplnky! Robotu som si robil sam. Nemusim Ti asi vykladat, ze hoc som na to najazdil od vymeny 2500km (zatial moj rocny namer na sezonu), za sucet tychto cien to nikdy nepredam.
pegaso sa mi paci a preto som si ho kupil. Ale to je pribeh skoro kazdej starej motorky co ma nabehane "35 tis km."
Inak za mna jedine IE. zatial bez problemov, nastartujem a ide.
ked chces vycet problemov pegasa, chod na stranky pegasoclub.cz, tam vo fore je toho mraky.
Nieco som popisal aj tu na motorkaroch, prelistuj si moje prispevky tu vo fore cez moj profil.
pegaso karbec, aj IE ma niekolko konstrukcnych chyb, s ktorymi sa tazko nieco robi...
medzi najcastejsie zavady pegasa patri:
- uplne poprve katastroficka dostupnost a katastroficke ceny dielov. original diely na pegaso su drahsie ako na bmw f650gs ! (a to je co povedat)
- nekvalitne chladice, ktore sa uz ani ako nahradny diel nedodavaju ( povodna cena chladica ako ND cca 14tis czk :)
- tesnenie pod hlavou
- zle riesena chladiaca sustava, nestastne umiestneny spinac ventilatoru chladenia aj termostat
- spinacia skrinka, ako si uz pisal
- najznamejsia volnobezka startera
- elektrika ( tu je hlavnym problemov nekvalita materialov na konektoroch a inych el. spojoch, co potom sposobuje nespanie nejednemu majitelovi)
- spinac svetla brzdy, predny, ale hlavne zadny
- hydraulicky napinak retaze je tiez obcas problem
- nekvalitne materialy na hlave (vacky, vahadla...)
Medzi konstrukcne vady patri riesenie predneho blatnika, umiestnenia chladica, velmi primitivne je rieseny aj nahon tachometra. samozrejme spinacia skrinka a rozvod elektriky cez spinaciu skrinku. kvalita materialu spojek a krytiek el. rozvodov. ako kontrukcnu vadu pri takomto type motorky povazujem aj nenastavitelnu prednu vidlicu.
zatial vsetko, je toho viacej, len ma teraz nenapada. ked mas konkretne otazky, napis sem, alebo do PM.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
fatman píše: Haesty> Scarver-motor BMW(Loncin-v podstatě přepracovaný Rotax)
XT 660-motor Minarelli.
Kdes přišel na to, že Scarver má motor Loncin??
Podle mě má Scarvej rakouskej rotax, kterej má výkonově dost lepší parametry a průběh oproti o generaci mladšímu motoru minarelli. Spolehlivost nechci soudit, tam to není jen na výrobci motoru...
Dave81 píše: Kdes přišel na to, že Scarver má motor Loncin??
Podle mě má Scarvej rakouskej rotax, kterej má výkonově dost lepší parametry a průběh oproti o generaci mladšímu motoru minarelli. Spolehlivost nechci soudit, tam to není jen na výrobci motoru...
Lonciny mají až třetí generace "malých GS", G650GS, Sertao apod. Stejně tak vyrábí Loncin motory pro 800ccm dvouválcové BMW
Naposledy editováno 05.02.2014 06:46:15
Ale pro moje potřeby by bylo lepší něco víc "cestovnějšího".
Domino má dost schopnej podvozek,ale pohodlí nic moc.Zase toho zvládne,spolu s DR,asi nejvíc v terénu...
Nebo koupit vyšší štítek a přečalounit sedlo!Taky možnost.Měl jsem XL600L a až na ten blbej posez za obrovskou nádrží(daleko od řídítek)to byla dobrá motorka.
Pokud bych měl větší rozpočet,tak asi sáhnu po americké verzi KLR 650(měl jsem předchůdce a byla super)ale po té se taky dost plive,nebo po BMW 650GS...
Nemám a nemám ani moc čas,takže málo najezdím(a proto se mi ani nechce do motky moc sypat).
Naposledy editováno 05.02.2014 06:57:19
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Skus kouknout do mojeho profilu je tam toho docela dost
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Proč ty ventily?Byly zaklepaný?
Kolik to baštilo?
Kolik baští současný?
Jak si spokojenej se současným??
Díky!
Myslíš,že novější ročníky jsou "vychytanější"?(Třeba 2002-2004?).
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Současná baští cca 5 víc ne.
No zapeklý to nebylo spíš zozkurvený vod minulého servisáka.
Hale mně stříkačka nijak nelákala, mám radši karbec s tím sou problémy minimální jestli chces tak se nekdy stav a muzem se nejkam dojet svest.
Možno som mal šťastie na zánovný kus,alebo ma to ešte len čaká. Pri štartovaní je dôležité mať baterku v plnej kapacite a volnobežka potom netrpí.
Pegaso je krásna a relatívne pohodlná motorka.Nefučí do nej a v zime sa da do nej pekne schovať.Spotreba je od 5 do 8l,záleží od dávkovania plynu.(Striekačka úspornejšia ako tu je už písané ).
Freewindem je skromnejšia motorka.
Možno by som šiel do dvojválca,predsa len menej vybruje.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 12 | 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso |
Aprilia pegaso 650 rotax 1997 - ole... Aprilia Pegaso 650 | Lancikjirka | 18 | 3.9.2024 v 18:43 Kohlstein |
Aprilia pegaso 650 cube Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 0 | 3.9.2024 v 05:55 Jarda_pegaso |
Jak vyřešit pomalý únik oleje okolo... Aprilia Pegaso 650 | arky | 13 | 28.8.2024 v 21:13 hagrid.hagrid |
Hlava Aprilia Pegaso 650 | Milad | 10 | 11.8.2024 v 21:09 Milad |