Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
60mm byl plán ale jaksi se mi nechtělo solit 100 litrů za akrapy nebo 45 za smaltmoto v nerezu
Ale na eBay jsou teď domlácený Evo1 za 48, kdyby někdo chtěl
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Jo tak kdyby někdo chtěl o půl koně víc a o půl Nm míň, tak akrapy jsou na to ideální
To pýt felmi toprá správa, mein Herr Felmi toprá pro mne, samosřejmě, še ja tebe topře pojesdila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: To pýt felmi toprá správa, mein Herr Felmi toprá pro mne, samosřejmě, še ja tebe topře pojesdila
Neboj neboj, dostaneš i tak.
Minulé vékend jsem byl projet na xtz naší trať a je tam ještě pár tun štěrku
Btw dneska SDP?
Naposledy editováno 14.02.2014 13:22:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Yep
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Jindrej> Posbírat a naplnit vanu u rezervy našich bavoráků. Winter is coming
Yep
A to jsi slyšel kde s tou zimou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: A to jsi slyšel kde s tou zimou?
Se koukni do kalendáře. Voko vidí, voko neni pyča I když to tak venku nevypadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Se koukni do kalendáře. Voko vidí, voko neni pyča I když to tak venku nevypadá
zima už je vorbei. Příštích 14 dní už nic nebude a pak už je březen. Vlněnou dečku ze sedačky už můžeš sundat
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: jinak taky na něčem dělám ale prachy dochází a blíží se jaro ale nerez vnitřkem 60 venkem 63 už mám objednán tak jsem zvědav jak dopadnou EVO samo domo šak to na konec uvidíme na grafu
No,tohle otevření nebude asi úplně ono,to by spíš potom chtělo pořešit jako trombónek s přivřením na konci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Murkin píše: No,tohle otevření nebude asi úplně ono,to by spíš potom chtělo pořešit jako trombónek s přivřením na konci.
no já si rád nechám poradit aspoň to nebudu muset předělávat na třikrát , všichni tu mluví o tom že Jindřej to má na konci moc utáhlí a ty co tomu rozumíš říkáš že když to bude ůpně průchozí tak je to na špatný tak jak to teda je jak bys to udělál kdybys na konci měl průchozí vince??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Pepa1098> jenže ono je pak dá se říct jedno, jaké tam máš nakonec koncovky, když ti to "brzdí" svody. Však to jde vidět, že s akrapem a mivvem to má +- stejný výkon, kdyby tam na tyhle svody nacpal arrow nebo leovince nebo já nevím co, tak to bude podle mě furt stejné (+-1k a 1Nm) Aby se s tím pohnul dál, tak 60mm svody jsou podle mě základ
no dit já chci dělat 60 svody ale Murkin mě naznačil že to asi není jenom tak a myslím že on těch motorů odbrzdil a já si rád nechám poradit nebo to aspoň prodiskutovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Milku já ti rozumím je to všechno tak že cokoliv uděláš tak až v praxy se ukáže jak to doopravdy funguje ale u Tlr tá zmáčklina u řetězu to je něco ten druhý válec má co dělat aby to vyhnal až tým propojem do prvního svodu a jednou koncovkou jde 80% splodin ven a druhým tak 20% dle té zmáčkliny! tak si myslím že tomu jenom pomůžu horší to být nemůže
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
dík
E: ale prodám to taky
Naposledy editováno 15.02.2014 21:45:25
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Abych to uvedl na pravou míru, tak je to v maxu přesně o 0,65 Nm míň a o 0,82 koně víc než s Mivvama
Zajímavý, a to už ne tak positivně je, že na druhým grafu je srovnání mivv vs akrap a mivv je do 6500 mnohem lepší. Akrapy pak přidaj nula nula houno úplně nahoře
A místama přes 10 Nm ztráta dole je docela dost...
Což znamená, že to stejně zase celý překopu Zkopčim svody a udělám na průměr 60 a koncovky vodevřu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Přijde mi že amman věděl co dělá, ten výkon je už teď hodně dobrej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |