Předem děkuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Koštěbuch píše: hodně lidí to neděla a jet to taky pojede, ale pro využití potenciálu toho laufu (on se tam vlastně nedává jen pro zvuk) by se to mělo doladit na brzdě + labda...
Typizovaný laďáky a od renomovaných výrobců jsou vyráběny s tím, že další úpravy již nejsou většinou nutné. Je to odlazené na konkrétním typu.
Pokud tedy nepoužiješ jiný, než výrobcem předepsaný vzduchový filtr.
Naposledy editováno 05.04.2014 11:38:32
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
2 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Miro_CZ píše: KN filtr nemám a neplánuju. Laďák čistě kvůli zvuku a vzhledu. Každopádně pokud to teda bude střílet, tak směs asi nebude úplně OK, ne?
Mně střílí na nové 650R i originální výfuk .
Miro_CZ píše: KN filtr nemám a neplánuju. Laďák čistě kvůli zvuku a vzhledu. Každopádně pokud to teda bude střílet, tak směs asi nebude úplně OK, ne?
verze se vstřikováním si smes doladí sama ...a střilet to bude trochu vzdycky , pač je to votevrenej vejfuk a je volne pruchozi oproti seriovymu a tudiz se z motoru dostane i trochu nespalenyho benzinu (smes ) a ten ti rachne proste v trubce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Majk-fox píše: Typizovaný laďáky a od renomovaných výrobců jsou vyráběny s tím, že další úpravy již nejsou většinou nutné. Je to odlazené na konkrétním typu.
Pokud tedy nepoužiješ jiný, než výrobcem předepsaný vzduchový filtr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Mr.Dreamer píše: Mně střílí na nové 650R i originální výfuk .
tak to mas nejake bohate , ci chude , ci jinak pojebane
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
hlemejzd999 píše: tak to mas nejake bohate , ci chude , ci jinak pojebane
Pff, to je prostě temperament motorky . Ale ne, motorka jezdí krásně, na okruhu za 6l/100km, svižná jízda na silnicích 5,5l/100km a výkon je velmi dobrý, takže do toho hrabat nehodlám .
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
verze se vstřikováním si smes doladí sama
Se velmi pleteš kolego!
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
normalně ho tam flákni a neptej se ...jestli je za dobrý peníze , tak určitě
jseš od H.Brodu , tak ti nekdy ukážu , jak střílí neseřízená bohatost
po ubrání plynu prakticky neslyšim nic , než střelbu , dokud otáčky neslezou na nejakou hodnotu ...ale zvuk jak závody WRCéček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
SOUSEDRH9 píše: hlemejzd999 píše:
verze se vstřikováním si smes doladí sama
Se velmi pleteš kolego!
Čus S
neposloucham tě ...
hlemejzd999 píše: „MIRO CZ ...Předem děkuji za rady “
normalně ho tam flákni a neptej se ...jestli je za dobrý peníze , tak určitě
jseš od H.Brodu , tak ti nekdy ukážu , jak střílí neseřízená bohatost
po ubrání plynu prakticky neslyšim nic , než střelbu , dokud otáčky neslezou na nejakou hodnotu ...ale zvuk jak závody WRCéček
samozřejmě mám v plánu to trochu poštelovat , ale to až budu mít někdy volnou chvilku
...asi v uterý , nebo v dubnu , nebo tak nejak ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Jinak střílení do výfuku může při dlouhodobém ignorování způsobit podpálení ventilů a v nejhorším případě i jejich uvolnění a spadnutí do válce s následnou destrukcí motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1100Virago píše: Zrovna jsem chtěl napsat totéž, co SOUSEDRH9: Na základě čeho by si to měla stříkačka "doladit sama"?
Jinak střílení do výfuku může při dlouhodobém ignorování způsobit podpálení ventilů a v nejhorším případě i jejich uvolnění a spadnutí do válce s následnou destrukcí motoru.
na základě řídící jednotky ? ...nebo mi chcete říct , že si na vstřikování budete ladit šroubkem bohatost ? asi ne , že ... ridici jednotka si s tim poradi a nikdo ji nemusi premapovat .. a ano pri chude směsi je dobre doladit bohatost ( šroubkem u karburatorove verze ), protoze dochazi k podpaleni ventilu , ale u vymeny koncovky je to tak nepatrne , ze k takovemu rozsahu nedochazi a byla by kazda druha motorka v CR bez ventilu...kazdej o tom mluvi , ale nikdy jeste nikdo nevidel podpaleny ventily , nebo upadly od vymeny koncovky
hlemejzd999 píše: na základě řídící jednotky ? ...nebo mi chcete říct , že si na vstřikování budete ladit šroubkem bohatost ? asi ne , že ... ridici jednotka si s tim poradi a nikdo ji nemusi premapovat .. a ano pri chude směsi je dobre doladit bohatost ( šroubkem u karburatorove verze ), protoze dochazi k podpaleni ventilu , ale u vymeny koncovky je to tak nepatrne , ze k takovemu rozsahu nedochazi a byla by kazda druha motorka v CR bez ventilu...kazdej o tom mluvi , ale nikdy jeste nikdo nevidel podpaleny ventily , nebo upadly od vymeny koncovky
...a jeste k tej bohatosti : Ta bohatost (ten šroubek) ovlivňuje směs pouze na volnoběh a při cca 1/8 otevření plynu.
tak praví naucna literatura , lidé , já a v neposlední řadě zákon !
střílet to bude trochu vzdycky a o to jde , nebo ne ? ..na štyry koně navíc sere pes
Naposledy editováno 05.04.2014 12:46:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1100Virago: byls rychlejší...
Naposledy editováno 05.04.2014 12:51:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
mike.46 píše: Hele a jak si to ta jednotka upraví sama? Podle čeho? To by mne zajímalo.
1100Virago: byls rychlejší...
Naposledy editováno 05.04.2014 13:26:15
hlemejzd999 píše: ne ... ta jednotka na to prakticky sere furt stejne , jako doted s origo koncovkou ..asi jsem se blbe vyjadril , ze ji NEMUSI NIKDO PREMAPOVAT...
( nic jineho tam neni , co by ji ridilo)
u vstrikovani se ridi jen to svou prednastavenou palivovou mapou, predstihem .
- neznam nikoho , kdo by si nechaval dat treba jinou jednotku s jinou , nebo vice mapama , jen kvuli zmenen koncovky ... jestli to chces ladit , tak s celymi svody , na brzde . pro pouziti jen koncovky - seridit jen bohatost - strilet to bude stejne
pro pouziti u vstriku - seridit neni co - strilet to bude stejne
hlemejzd999 píše: proste tady si o tom počti a budes moudrejsi ..ale musis cely
vlákno chudá vs bohatá
Naposledy editováno 05.04.2014 13:38:30
je to otevrenej vejfuk ...jestli to chces mit v cajku a podle hodnot , tak s tim nic nedelej, nebo si kup celj vyfuk . system od renom. vyrobce a nech si to poladit u špecialistou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Koštěbuch píše: s toho mi teda ale pak vychází to, že to postrádá smysl, tedy čistě z výkonového hlediska...
Kolikrát je přímo u typizované koncovky udáván výkonostní posun, či alespoň graf k danému motu. Kolikrát už i výměna těžké,original koncovky, ve které jsou přepážky za otevřenou a hliníkovou, nerezovou nebo carbon a hlavně lehčí znamená +. Samozřejmě bavíme-li se o té typizované, která bývá často dodávána i se svody. A co se týče lazení, tak dokonce často a ni karburátory ladit není třeba. Já to měl u VTR dole trošku chudší, ale nic markantního. Jen ty koncovky daly 5 koní nahoru a 7 Nm, pouze se dolazovala směs dole.
U jeho svčka to bude uplně v klidu, je to stříkačka a má lambdu.
Naposledy editováno 05.04.2014 14:16:19
Majk-fox píše: Kolikrát je přímo u typizované koncovky udáván výkonostní posun, či alespoň graf k danému motu. Kolikrát už i výměna těžké,original koncovky, ve které jsou přepážky za otevřenou a hliníkovou, nerezovou nebo carbon a hlavně lehčí znamená +. Samozřejmě bavíme-li se o té typizované, která bývá často dodávána i se svody. A co se týče lazení, tak dokonce často a ni karburátory ladit není třeba. Já to měl u VTR dole trošku chudší, ale nic markantního. Jen ty koncovky daly 5 koní nahoru a 7 Nm, pouze se dolazovala směs dole.
U jeho svčka to bude uplně v klidu, je to stříkačka a má lambdu.
jóóó dyt sem vedel, ze to ma spojitost s tou ridici jednotkou
cituji: Lambda sonda vyhodnocuje množství kyslíku ve výfukových plynech. Tyto údaje poskytuje řídící jednotce, která na základě získaných dat upravuje směšovací poměr paliva.
nejsem v tom nijak zbehlej , ale proste to dela ridici jednotka
a davat kvuli koncovce power comander se nedava ..kdyz uz tak s celyma svodama , filtrem a tak .
Naposledy editováno 05.04.2014 15:41:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
hlemejzd999> Já věděl, že s tou lambdou něco je, jen jsem si nebyl jistej jestli to zvládne upravit do 100% stavu. Protože si vzpomínám na různé debaty ohledně používání powercommanderu apod. po nasazení laďáku..
2 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Jinak pokud budeš měnit pouze koncovku, tak nic přemapovávat nemusíš
Naposledy editováno 05.04.2014 15:42:50
1100Virago píše: hlemejzd999: Ještě mi vysvětli, jak se řídící jednotka dozví, že tam někdo dal laďák a musí upravit směs. To jí někdo pošeptá do ouška?
jak vyplynulo z prispevku dole..teda nahore - od lambda sondy dostane informaci ...jak rikam , nejsem v tom zbehlej , ale u strikacek to vim , ze se to neladi ...ted uz vim proc
Naposledy editováno 05.04.2014 15:44:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
hrc47 píše: Taky by mě teda zajímalo jak ta řídící jednotka pozná že je tam laďák a upraví si podle toho vstřikování
Jinak pokud budeš měnit pouze koncovku, tak nic přemapovávat nemusíš
huš ! ... prostě lambda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Miro_CZ píše: Majk-fox> Dík za odpověď, je to koncovka Scorpion a měla by být určená přímo pro SV 650, tudíž počítám, že nebudu muset nic upravovat.
hlemejzd999> Já věděl, že s tou lambdou něco je, jen jsem si nebyl jistej jestli to zvládne upravit do 100% stavu. Protože si vzpomínám na různé debaty ohledně používání powercommanderu apod. po nasazení laďáku..
Miro CZ: vsude na netu je toho kolem tohodle tematu mraky napsáno a kdyz si prectu 100 názorů , tak 50 jich je takovejch a 50 presne opacnejch ... takze neresit , jestli je to primo na SV , tak to nebude delat nic ...jen trochu strilet a protoze mas dvouvalec , tak ti to bude strilet min nez tem , kdo maj ctyrvalec
dik Majk Fox , zes do toho vnesl svetlo , pac by mi to vrtalo furt v palici
Naposledy editováno 05.04.2014 15:54:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |