Vybírám pomaloučku,co bych a pegaso je v hledáčku už několik let.
Když ale čtu zdejší recenze,tak mám pocit,že je snad všechno špatně...Aspoň co se týká provedení a spolehlivosti.
Jsou tady i spokojení majitelé??
A co koupit?Karbec,nebo IE?
Jaký jsou typický bolesti,resp.jak Pegaso "vychytat" k dokonalosti ?
Celková koncepce mi sedí,ale trochu se bojím...Prý se lámou el.dráty,rozpadá spínačka a se.ou motory...Tak nevím no...
Jinak mám "italy"rád!Jak auta,tak skútry!
Zadne fatalni zavady, pouze se mi vysypalo lozisko v zadnim kole, uklepal kontakt ve spinacce, zacala mirne saknout zadni brzova hadice a odeslo cidlo rezervy, jinak nic. Lehce prebiji regler, ale nic vazneho, puvodni baterka vydrzela devet let. Spotrebak nepocitam.
Na ventily se zatim nemuselo sahnout, myslim, ze letos pri kontrole uz asi budou treba nastavit, uvidim.
Je to fakt pekna motorka, to mne na ni hodne lakalo. Vlastne, kdyz se divam na to, jaky cestovni endurka se dnes nabizeji, zadne se mi moc nelibi.
Jezdeno casto ve dvou. Spotreba pet az set litru, takze slusny dojezd.
Klidne bych si ji koupil znovu, navic dnes stoji kolem ctyriceti litru, coz je si myslim docela sranda cena, kdyz navic clovek narazi na zachovaly kus.
Samozrejme to neni zadny trhac asfaltu, ma to sotva padest koniku, ale na pohodu to staci, kdyz ji clovek podrzi, tak na tech 120 v hodine se dostane docela svizne.
Ja osobne bych uvital vyssi sedlo, asi si ho necham precalounit.
Myslim, ze uzitna hodnota a vzhled jsou vzhledem k cene dost dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
Mne to robilo keď mi preplavovalo plaváky.Stačilo nastaviť karbce a nema probléma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
Jablcko píše: No pokial nemas dost peniazkov na 660tku (akoze stoji dnes uz skoro pakatel), tak si cele to moto este raz premysli.
Pre ilustraciu, ja som dal za pegaso ie 1800e pred dvoma rokmi. uz som do neho nasypal skoro 1000 dalsich a este nejake pojdu. ratam len diely, nie doplnky! Robotu som si robil sam. Nemusim Ti asi vykladat, ze hoc som na to najazdil od vymeny 2500km (zatial moj rocny namer na sezonu), za sucet tychto cien to nikdy nepredam.
pegaso sa mi paci a preto som si ho kupil. Ale to je pribeh skoro kazdej starej motorky co ma nabehane "35 tis km."
Inak za mna jedine IE. zatial bez problemov, nastartujem a ide.
ked chces vycet problemov pegasa, chod na stranky pegasoclub.cz, tam vo fore je toho mraky.
Nieco som popisal aj tu na motorkaroch, prelistuj si moje prispevky tu vo fore cez moj profil.
pegaso karbec, aj IE ma niekolko konstrukcnych chyb, s ktorymi sa tazko nieco robi...
medzi najcastejsie zavady pegasa patri:
- uplne poprve katastroficka dostupnost a katastroficke ceny dielov. original diely na pegaso su drahsie ako na bmw f650gs ! (a to je co povedat)
- nekvalitne chladice, ktore sa uz ani ako nahradny diel nedodavaju ( povodna cena chladica ako ND cca 14tis czk :)
- tesnenie pod hlavou
- zle riesena chladiaca sustava, nestastne umiestneny spinac ventilatoru chladenia aj termostat
- spinacia skrinka, ako si uz pisal
- najznamejsia volnobezka startera
- elektrika ( tu je hlavnym problemov nekvalita materialov na konektoroch a inych el. spojoch, co potom sposobuje nespanie nejednemu majitelovi)
- spinac svetla brzdy, predny, ale hlavne zadny
- hydraulicky napinak retaze je tiez obcas problem
- nekvalitne materialy na hlave (vacky, vahadla...)
Medzi konstrukcne vady patri riesenie predneho blatnika, umiestnenia chladica, velmi primitivne je rieseny aj nahon tachometra. samozrejme spinacia skrinka a rozvod elektriky cez spinaciu skrinku. kvalita materialu spojek a krytiek el. rozvodov. ako kontrukcnu vadu pri takomto type motorky povazujem aj nenastavitelnu prednu vidlicu.
zatial vsetko, je toho viacej, len ma teraz nenapada. ked mas konkretne otazky, napis sem, alebo do PM.
no to jsi výborně shrnul
příště stačí říct itálie a je vše jasné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravdu tak špatné???
Naposledy editováno 11.05.2014 02:41:19
1 reakcí na tento příspěvek Opravdu tak špatné???
tahle motorky Tě naučí, že je dobrý si přečíst servisní manuál a nebát se si něco rozmontovat sám... když koupíš od slušnýho majitele a ne od idiota, co si myslí, že na svým japoncovi nemusí nic udržovat, tak se můžeš dobře povozit za dobrej peníz. Každej rok na Pegu něco spotřebního poopravit či vyměnit musíš, stejně jako na každý jiný motorce...já třeba letos před Rumunskem měním regulátor i baterii (to odchází časem na každý motorce), řetězovou sadu (už má chudák dost), zadní kotouč i gumu. Koho to rozbrečí, ať si motorku radši nekupuje vůbec - motorka není na spoření, je to čistě koníček .... No až ho budu jednou prodávat, prodělek je jasnej, ale nebudu se za něj stydět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 10 | Včera v 07:54 krokoš |
Aprilia pegaso 650 rotax 1997 - ole... Aprilia Pegaso 650 | Lancikjirka | 18 | 3.9.2024 v 18:43 Kohlstein |
Aprilia pegaso 650 cube Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 0 | 3.9.2024 v 05:55 Jarda_pegaso |
Jak vyřešit pomalý únik oleje okolo... Aprilia Pegaso 650 | arky | 13 | 28.8.2024 v 21:13 hagrid.hagrid |
Hlava Aprilia Pegaso 650 | Milad | 10 | 11.8.2024 v 21:09 Milad |