Předem děkuji za rady
No chlapci ještě se zeptám jestli by jste mí dokázali udělat mapu když jedu proti větru a po větru a něco mezi když je boční vítr protože když to bude fucet proti mě tak to budu mít asi chudý a po větru zas bohatý
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Protože když pojedu 100km/h s protivetrem 60km/h tak to do toho fici 160km/h
Když pojedu zá stejných podmínek po větru tak to tam fici 40km/h což je možná větší rozdíl než udělá výměna filtru zá kn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
pycha píše: Ja se jenom ptám jak to resite
Protože když pojedu 100km/h s protivetrem 60km/h tak to do toho fici 160km/h
Když pojedu zá stejných podmínek po větru tak to tam fici 40km/h což je možná větší rozdíl než udělá výměna filtru zá kn
já mám motorku s karburátory, takže vyjíždím jen za ideálních podmínek. Pokud přijde změna počasí při cestě, tak musím volat odtahovku.
Nejvíc problémů to dělá na ZX7R která má i funkční ram-air, tam pokud chce jet člověk rychleji, musí na sytič.
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
V rychlostech 100-200kmh ramair nedela v podstate nic, takze po vetru/proti vetru se neresi
Naposledy editováno 28.04.2014 12:34:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Ale v dk racing mají brzdu s lambdou která umí simulovat rychlost až 250km/h
Jinak mí to zá 800kč zmerej ale s origo jednotkou neudelaj nic
Asi to nechám udělat abych věděl jak to mámzkurveny
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Jo a nevim proc se chytas toho ze mas vse spatne, bylo psano ze kus od kusu, at uz moto tak vyfuk se chova jinak. Nekde je nutnost upravit smes, nekde ne.
Predpokladam ze na k1200r sis nedal nakej homeade urvanej kram a ani ciste "racing" full vyfuk bez katu, takze to ze je neco spatne u tebe je minimalni pravdepodobnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Tak aby jsme to uzavřeli nebudeme strašit mladý kluky čo si nasetrili na první moto 50000 a chtěj na to laděnou koncovku že jim to celý schori
Psal jsem jima s origo jednotkou nic neudelaj jen s powercomaderem tzn. 10000kč a když máš sv zá 50000 tak je to pálka
Dobrý den, pane Pýcha,
motorku Vám můžeme změřit, výkon a točivý moment (případně i bohatost), ceny měření jsou zde:
· výkon + točivý moment: 600 Kč s DPH
· dtto + bohatost směsi: 800 Kč s DPH
Cokoliv však ladit - bez laditelné řídící jednotky (např. Dynojet Power Commander) – nemůžeme.
Přemýšlet jsem o tom s rychlorazenim ale počkám jestli bmw nepřijde s novým k1600r do toho bych šel
Naposledy editováno 28.04.2014 22:01:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
pycha píše: assassin>
Tak aby jsme to uzavřeli nebudeme strašit mladý kluky čo si nasetrili na první moto 50000 a chtěj na to laděnou koncovku že jim to celý schori
ja nepsal, ze jim to shori. ja sem psal ze motorka se neumi sama prizpusobit upravam a na tom trvam. to ze moderni motorka s kupou senzoru jako mas ty se znackovym ladakem nema problem neznamena ze nakej starej krap se samodomo vyfukem bude taky OK ...
ta stara motorka obvykle nema katalyzator coz je u moderni moto hlavni restrikce, co udelas s vyfukem za katem je skoro sumak, u stary motorky ma vymena mnohem vetsi vliv, prave diky tomuhle. dalsi vec je ze stara motorka za 50 dost mozna nebyla kdovijak dlouho serizena - synchronizace, senzory klapek atd... kdyz se tohle vse sejde je mozny ze smes bude dost spatne, asi to nezpusobi nejakou rychlou zasadni destrukci, ale vliv na zivotnost motoru uz by to mit mohlo. ono u starsiho motoru neco svest hned na smes se neda, ale treba jsou znamy pripady R6 tek s prasklym blokem, to same u firebladu - a u tech klidne ladak a chudsi smes mohly tomuhle napomoci - ze tam nekde lokalne dojde k extremni teplote.
Vobcas se taky stává že někdo vyhraje vě sportce
Ja i prostě myslím že všechny ty věci tam máj nějakej význam a něco ovlivnujou jinak by tam nemuseli bejt to asi uznavas ně?
Jinak by tam byla pevná mapa bez téhle vymoženosti a nazdar bazar
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Elektronické řídicí jednotky jsou schopny pracovat s takovým množstvím informací, že řízení jen jednoho procesu je pro ně neefektivní. Logickým spojením dvou základních procesů řízení a regulace zážehových motorů, přípravy směsi a zapalování, je systém komplexního řízení činnosti motoru, obvykle označovaný „motormanagement“. Prakticky to znamená, že pro každou polohu škrtící klapky odpovídající zatížení motoru a pro každé otáčky motoru odpovídající rychlosti vozidla jsou v paměti počítače uloženy údaje pro množství vstřikovaného paliva a předstih zážehu, případně i jiné. Řídicí počítač neustále porovnává digitalizované skutečné údaje příslušných snímačů s údaji v paměti a vhodnými regulačními zásahy se snaží jejich odchylku minimalizovat. Kromě toho řídicí jednotka využívá svých pomocných a korekčních obvodů tak, aby složení směsi i činnost zapalování byla za všech pracovních stavů i provozních režimů optimální. Protože kapacitní možnosti počítače nejsou i u komplexního řízení motoru zcela využity, je možné jeho použití i k diagnostice motoru a vozidla.
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Naposledy editováno 30.04.2014 01:25:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
x5 mi žere po dálnici 90 žere to 8l nafty když 150 tak 12lpo praze 12l
Bmw 320d 4l a 150 7l po praze 8l
Před 30 ti lety jel po dálnici 150 málo kdo a když přišel kopec nikdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Rok 91 Favorit strikacka do sani (kw si nepamatuju) spotreba 7-8 l tuhle spotrebu jsem mel i na Siere, Fiat Croma zrala kolem 14 l ale tam byly Kw nekde jinde.
Rok 2001 Ochcavka spotreba opet 7-8 l
Dnes BMW a spotreba je opet 7-8 litru
Tudiz ten vyvoj tam samozrejme je, ale spociva ve zhruba miliarde zbytecnych kurvitek ktere jsou mi k hovnu
Nebudu vypisovat vsechny auta, ale nikdy jsem nezazil ze by spotreba sla nejak rapidne dolu.
OK vykon jde lehce nahoru, ale za cenu ze platim pokud se mi neco pokurvi desitku za opravu jen to svihne
coz z hlediska nakladu mi jde silene do minusu
Kdyz porovnam 13 let starou ochcavu a zanovni BMW o stejnem obsahu tak vykon neni narust rapidni, podvozek samozrejme ano, ale taky za to platis 3 x tolik, prec jen podvozek na kterem je zalozena ochcava z Audi je uz znacne zastaraly - snad i v dobe vydani byl uz dost out
Naposledy editováno 30.04.2014 02:00:18
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Favorit 1.3 nevím kolik měl asi 60 koní stovku asi zá 20
Dneska tyhle obsahy atakujou 15o koní a stovku máj arco pod 10
Nejhorší je že favorit jezdí ještě dneska. Dnešní auta zá 30let jezdit nebudou
Nejsem zastánce elektroniky v autech
Pro mě je veliký sklamani že bmw bude dělat tři válce, že m3 už není atmostfera, že posilovace nejsou hydromechnicky, že samosvor nahrazujou elektronikou prostě o jde všechno do prdele.
Koukni na F1. V americe dobře asi proč nascar jsou na to technicky jak jsou
pycha píše: Kromě toho řídicí jednotka využívá svých pomocných a korekčních obvodů tak, aby složení směsi i činnost zapalování byla za všech pracovních stavů i provozních režimů optimální. Protože kapacitní možnosti počítače nejsou i u komplexního řízení motoru zcela využity, je možné jeho použití i k diagnostice motoru a vozidla.
Nebavime se o,ladeni ale,optimalizaci
1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Vykon jde sice nahoru, ale vetsina vyrobcu podle me o vykonu lze.
Tatik koncil s jezdenim tak jsem pred rokem prodaval da se rict funglofku favorita a po tech letech jsem se v tom projel.
Muzu ti rict ze pocitove to nebylo o nic slabsi, nez kdyz se sem tam projedu v kamosove 1,4 peugeotu a spotreba stejna (+/- litr)
Dokonce mi to blbe facko prislo ze jde za plynem, kdezto ten pazrout je fakt lina mrcha.
jinak ladil/meril jsem prevazne suzuki (prevazne TL) a treba prave TLR je dost citlive na vymenu vyfuku, a treba v pripade filtru pipercross i na filtr - takhle upravena motorka mi pri bezny jizde ukazuje AFR 17-18, pri akceleraci to leze i do chudsi smesi - to uz je podle me dost vzdalene od te podle tebe idealni AFR 14,7 natoz pak od treba AFR 13 ktera by v tomhle pripade byla zhruba OK podle me... nekteri s tim nakou dobu jezdili a nejak se to samo ne a ne doladit....
treba yoshboy na upravenem TLR jezdil na chudou smes prestoze jsem ho varoval (asi taky pocital s tim ze se to samo doladi :) ) a oloupal se mu nikasil na obou valcich ...
kubosh: ad ten ramair - ze se v sani zacne neco dit uz driv - zmeny v proudeni kvuli zmene mezni vrstvy, prechod turbulentni x laminarni proudeni atd. je bez diskuzi - tim ze zacne ram air fungovat jsem myslel ze v sani nameris pretlak - tzn ze uz se trochu preplnuje a to nameris az kolem maximalky, v mensich rychlostech nejde o zisk vykonu z preplnovani, ale nejak se vyporadat s tim bordelem co to v sani dela :) proto ty ruzny klapky a rezonancni komory...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |