spíš to vidím na podvozek - udělat tovární (případně doporučený pro styl jízdy...má-li ho sv v manuálu) setup a postupně dolaďovat.
pokud nebyl posledních roky dělaný servis tlumiče, tak asi začít tim a pak teprve nastavovat
edit: poslední odstavec samozřejmě platí i pro předek
Naposledy editováno 29.04.2014 10:21:35
1 reakcí na tento příspěvek soft pneu
1 reakcí na tento příspěvek soft pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu
Na SV jsem jezdil spoustu let a to i po malejch okruzích a v celkem rychlým tempu a bohatě na něho stačej Dunlop Qualifier. Ta motorka nemá moc výkonu na to, aby ty gumy urvala a ani ten podvozek není tak tragickej, jak všichni říkaj. Jasně, že se sportovníma podvozkama se to srovnávat nedá, ale člověk se musí umět taky trochu přizpůsobit.
Ten legendární čas v Mostě byl okolo 2 minut (tenkrát to uměl tuším Italjet a pak ještě Jindra_a, nebo jak se jmenoval, to jel za 1:59) a ne 1:50. To je čas spíš pro SV 1000 a nebo aspoň dokud to neuvidím, tak tomu neuvěřím. Byla to myslím tahle jízda.
Naposledy editováno 01.05.2014 00:05:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu
Ale s tim klouznutim gumy jsi mi nasadil brouka do hlavy cim to bylo, jestli kdybych tahal vic, tak by to sedelo? Mne prijde, ze na ten naklon jsem tam mel plynu az dost a ten povrch je divnej, vsimni si tam tech smyku. Pod plnym plynem mi to klouzlo zde: ale to byla Rosso2.
"Na SV jsem jezdil spoustu let a to i po malejch okruzích a v celkem rychlým tempu" - talk is cheap, rekni casy. Jestli mas Sosnu za 45 s, tak to budu brat vazne :)
Naposledy editováno 01.05.2014 10:33:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu
Já jsem jezdil akorát na volnejch jízdách ve Vysokým Mýtě. V Sosnový jsem nikdy nebyl, ale slyšel jsem, že asfalt tam za moc nestojí. V tý konkurenci co je vejš bych ani náhodou neobstál, ale úplnej mrdal jsem taky nebyl. Ta motorka byla na takovej malej okruh strašně šikovná.
Tady na tom druhým videu to bylo jasně urvaný výkonem, to máš pravdu, ale na tom předchozím mi přišlo (soudit můžu samo jen podle zvuku), že jsi měl plyn ještě zavřenej a zadek klouznul, protože byl málo zatíženej. Kdybys měl přidáno o trochu víc, váha by byla víc na zadním kole a to by bylo víc tlačený k asfaltu. Je možný, že by pak drželo líp, ale je to čistě jen teorie.
Treci sila Ft=f*Fn naopak na tlaku vubec nezavisi, jde tam jen o silu, takze cim vetsi zatez na jedno kolo, tim vic to jedno kolo bude drzet (teoreticky :)).
Kdyz se podivame na tu moji situaci (1. video), tak zadni kolo bylo hodne nadlehcene kvuli brzdeni a tudiz treci sila byla mala. Pak guma neni schopna prenest kroutici moment a klouzne, kdyz je moment prilis velky. Muj zaver je, ze jsem si spis mel sednout vice dozadu a gumu zatizit tim, nez pridavanim plynu. Mas pravdu, ze dle zvuku tam asi moc plynu nebylo, ale ono to nemusi jecet na plnej plyn a pritom uz tam nejakej kroutici moment je. Jestli mas lepsi zduvodneni proc by vice plynu melo pomoci, tak to zkusim v praxi…
Myslenkovy experiment - muze klouznout zadni guma, kdyz projedes zatacku ve velke rychlosti se zarazenym neutralem? Jestli jo, tak mas pravdu. Ja jsem to nezkousel, ale nejak se mi to nezda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |