paolo_novy Přidat reklamu

Téma: soft pneu
zdar borci,,máte nejakú pneu ,extra soft na SV 650 ,dozadu,aby ma za ňu nekefli policajti,,,dosť mi ustreluje riť,na dojazde mi nezáleží,,dikes

soft pneu

28.4.2014 v 21:04 | Nahoru | #1
Tlumeni je ok supercorsa.....

soft pneu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #2
Sorry, ale jestli ti uskakuje zadní kolo, nebude možná tak problém v pneu jak v podvozku. Nechci ti kazit radost z SV650, ale něco jsem na něm najel a můžu ti odpřísáhnout, že není moc úseků na silnici, kde by ti motor "přepral" běžnou kvalitní pneumatiku. Když už jsem tahal na SV koleno po zemi, dostal jsem do úzkých přední odpružení, než zadní pneu... Toť můj názor. Ale abych nemudroval a poradil ze zkušeností, hodně se mi osvědčil Metzeler Racetec K2, Bridgestone R10 a Pirelli Supercorsa SC2 - viz téma zde, číslo příspěvku 37.

soft pneu

29.4.2014 v 10:20 | Nahoru | #3
abys dostal měkkou gumu do provozní teploty, už na tom musíš dávat v zatáčkách plnej (a tím nemyslím v 6 tisících otáčkách).

spíš to vidím na podvozek - udělat tovární (případně doporučený pro styl jízdy...má-li ho sv v manuálu) setup a postupně dolaďovat.
pokud nebyl posledních roky dělaný servis tlumiče, tak asi začít tim a pak teprve nastavovat

edit: poslední odstavec samozřejmě platí i pro předek

Naposledy editováno 29.04.2014 10:21:35

1 reakcí na tento příspěvek soft pneu

29.4.2014 v 10:38 | Nahoru | #4
Mne se na SV650 osvedcily Rosso Corsa. Ale zadni uz mi taky klouzla, viz Navzdory popularnimu nazoru, ze SV slaba/spatna motorka, tak se na tom da zajet Most za 1:50.9. Takze pokud jezdis rychle, dej tam to nejmekci legalni na co mas penize Ja dal na nazory ostatnich, ze na SV jsou mekky gumy zbytecny a 3 sezony jsem se tak pripravoval o spoustu zabavy.

1 reakcí na tento příspěvek soft pneu

29.4.2014 v 18:52 | Nahoru | #5
dík všetkým,,podvozok je OK,tá guma je asi stará,nechtom do nej nejde zaryť,dnes som objednal dunlopku,tuším SPORTMAX ......,,dvojzmesovú,,inak podvozok drží,len ked podradím v zákrute a nedám bacha na spojku tak to trocha pošmykne

soft pneu

29.4.2014 v 18:55 | Nahoru | #6
DUNLOP Sportmax Qualifier J TL ,tak táto je to presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu

29.4.2014 v 21:43 | Nahoru | #7
singleR6> v zatacce se nepodrazuje a pokud z nakyho duvodu jo, tak s meziplynem (pokud sis do SV nedal antihop). V tom zadna lepsi guma nepomuze, dvouvalec holt brzdi…

(reakce na) soft pneu

30.4.2014 v 17:36 | Nahoru | #8
Franta.> to vím,,ale občas mi to ujde,,,túto nemám dlho,,pred tým som mal V4,,viaceré :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu

30.4.2014 v 23:59 | Nahoru | #9
Franta.> Tobě na tom videu evidentně klouzla guma, když jsi nepřidával. Zadní kolo nebylo dostatečně zatížený. Za tím nehledej ani chybu v gumě a ani moc výkonu.

Na SV jsem jezdil spoustu let a to i po malejch okruzích a v celkem rychlým tempu a bohatě na něho stačej Dunlop Qualifier. Ta motorka nemá moc výkonu na to, aby ty gumy urvala a ani ten podvozek není tak tragickej, jak všichni říkaj. Jasně, že se sportovníma podvozkama se to srovnávat nedá, ale člověk se musí umět taky trochu přizpůsobit.

Ten legendární čas v Mostě byl okolo 2 minut (tenkrát to uměl tuším Italjet a pak ještě Jindra_a, nebo jak se jmenoval, to jel za 1:59) a ne 1:50. To je čas spíš pro SV 1000 a nebo aspoň dokud to neuvidím, tak tomu neuvěřím. Byla to myslím tahle jízda.

Naposledy editováno 01.05.2014 00:05:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu

1.5.2014 v 10:31 | Nahoru | #10
pylot> https://www.faceboo...1&stream_ref=10, report z lonska zde: http://www.suzukisv...&p=61625#p61625. 1:59 by stezi stacilo na 17. misto.

Ale s tim klouznutim gumy jsi mi nasadil brouka do hlavy cim to bylo, jestli kdybych tahal vic, tak by to sedelo? Mne prijde, ze na ten naklon jsem tam mel plynu az dost a ten povrch je divnej, vsimni si tam tech smyku. Pod plnym plynem mi to klouzlo zde: ale to byla Rosso2.

"Na SV jsem jezdil spoustu let a to i po malejch okruzích a v celkem rychlým tempu" - talk is cheap, rekni casy. Jestli mas Sosnu za 45 s, tak to budu brat vazne :)

Naposledy editováno 01.05.2014 10:33:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) soft pneu

1.5.2014 v 12:44 | Nahoru | #11
Franta.> Panejo, tak to čumím, co se dá na SVčku jet. To je vážně hodně kotel.
Já jsem jezdil akorát na volnejch jízdách ve Vysokým Mýtě. V Sosnový jsem nikdy nebyl, ale slyšel jsem, že asfalt tam za moc nestojí. V tý konkurenci co je vejš bych ani náhodou neobstál, ale úplnej mrdal jsem taky nebyl. Ta motorka byla na takovej malej okruh strašně šikovná.
Tady na tom druhým videu to bylo jasně urvaný výkonem, to máš pravdu, ale na tom předchozím mi přišlo (soudit můžu samo jen podle zvuku), že jsi měl plyn ještě zavřenej a zadek klouznul, protože byl málo zatíženej. Kdybys měl přidáno o trochu víc, váha by byla víc na zadním kole a to by bylo víc tlačený k asfaltu. Je možný, že by pak drželo líp, ale je to čistě jen teorie.

(reakce na) soft pneu

1.5.2014 v 13:24 | Nahoru | #12
pylot> Tak dle teorie kdyz pridas plyn, tak by se melo nadlehcovat predni kolo. Ale nema byt cilem ne zatizeni zadniho kola, ale odlehceni predniho? V knizkach se pise, ze predni kolo ma mensi plochu, tudiz bys ho mel chtit odlehcit, aby byl tlak P=F/S stejny na obou kolech. Uz jsem ale nejak nenasel zduvodneni proc bys chtel mit stejny tlak na gumu (ne vzduchu v pneu!). Asi ze se predpoklada, ze guma pri urcitem tlaku ztrati svuj soucinitel treni f (napr. kvuli prilisnemu ohrati) a tak bys se mel snazit o rovnomerene rozlozeni tlaku (jednoduchy optimalizacni problem s omezenim - Lagrangeovy multiplikátory :))? Kamarad byl na kurzu u Filly a ten mu rikal, ze musi sedet vzadu, aby odlehcil predni kolo.

Treci sila Ft=f*Fn naopak na tlaku vubec nezavisi, jde tam jen o silu, takze cim vetsi zatez na jedno kolo, tim vic to jedno kolo bude drzet (teoreticky :)).

Kdyz se podivame na tu moji situaci (1. video), tak zadni kolo bylo hodne nadlehcene kvuli brzdeni a tudiz treci sila byla mala. Pak guma neni schopna prenest kroutici moment a klouzne, kdyz je moment prilis velky. Muj zaver je, ze jsem si spis mel sednout vice dozadu a gumu zatizit tim, nez pridavanim plynu. Mas pravdu, ze dle zvuku tam asi moc plynu nebylo, ale ono to nemusi jecet na plnej plyn a pritom uz tam nejakej kroutici moment je. Jestli mas lepsi zduvodneni proc by vice plynu melo pomoci, tak to zkusim v praxi…

Myslenkovy experiment - muze klouznout zadni guma, kdyz projedes zatacku ve velke rychlosti se zarazenym neutralem? Jestli jo, tak mas pravdu. Ja jsem to nezkousel, ale nejak se mi to nezda.

(reakce na) soft pneu

1.5.2014 v 13:30 | Nahoru | #13
pylot> hledej video od nicku raduza, ten to ma natoceny na sv pod dve minuty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist