
Máte někdo nějaké přesnější informace o tomto problému?
...celkem mě zarazila tloušťka stěny pístu,je to jak papír


Naposledy editováno 14.05.2014 20:15:07
1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem


typická KTM? Já myslím,že dneska je to uplně jedno jaká značka. Ojebává se uplně všechno,už ve vývoji se zadává doba rozpadu,která je u os.automobilů a jejich dílů 150 tis. km. Toto mi potvrdil člověk který dělá ve vývoji.
2 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot
Naposledy editováno 14.05.2014 20:44:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Pepa1098 píše: kluci moc by mě zajímalo kolik ta ktm točí myslím něž to ustřihne omezovač?????
Podľa novinárskych testov z Maďarska zasiahne obmedzovač pri alebo veľmi tesne nad 10.000 otáčkami.
Palomoto píše: asi typická KTM
S tým bohužiaľ súhlasím. Mali sme v servise rozobratého Super Duka 990, ktorý si ustlal na okruhu a tam je úspora materiálu viditeľná na každom centimetri. Je to všetko podmienené nízkej váhe, ale aj črevá motora a iné namáhané diely sú poddimenzované, len aby ušetrili zopár gramov. Pri bežnom jazdení sa nemá čo stať, ale ak začne človek využívať potenciál motorky a začne ju naháňať na limite (okruh), tak niečo z toho poddimenzovaného zákonite prdne...

Kibo píše: S tým bohužiaľ súhlasím. Mali sme v servise rozobratého Super Duka 990, ktorý si ustlal na okruhu a tam je úspora materiálu viditeľná na každom centimetri. Je to všetko podmienené nízkej váhe, ale aj črevá motora a iné namáhané diely sú poddimenzované, len aby ušetrili zopár gramov. Pri bežnom jazdení sa nemá čo stať, ale ak začne človek využívať potenciál motorky a začne ju naháňať na limite (okruh), tak niečo z toho poddimenzovaného zákonite prdne...
to vis ze jo

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
A co se tam přesně stává? Potká se píst s ventilem nebo se odlomí kousek pístu který se dostane pod sedlo ventilu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
DucS píše: Ventil vypadá jak upálený...jenže když se upaluje ventil,tak se pomalu utavuje a ne že ho kus ulítne a udělá díru v pístu.
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot
tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
dave-lister píše: DucS: Ten píst má dno tenké jak papír protože konstruktéři chtěli písty co nejlehčí.
A co se tam přesně stává? Potká se píst s ventilem nebo se odlomí kousek pístu který se dostane pod sedlo ventilu?
To je mi jasné že kvůli hmotnosti...ale ne za každou cenu...toto je pak nejspíš výsledek.
To výrobci netestují,než něco pustí na trh? Odpovím si: NETESTUJÍ!!!zadarmo jim pak testujeme my a když se něco stane,tak se snaží ze všeho vykroutit. Teď nemyslím zrovna KTM,myšleno všeobecně kolem aut.
U moto to asi nebude o nic lepší.
Pepa1098 píše: tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart
No asi tak. Ono to opravdu vypadá že časování rozvodů je tam na knap a když se ventil z nějakého důvodu nestihne zavřít,tak je vymalováno. Toto ale KTM nezjistilo před uvedením na trh? A nebo KTM spěchalo s uvedením na trh,aby mělo nejvýkonější V2? Kdyby náhodou Ducati vyběhla s novým SF vycházejícího z Panigale...což se nestalo...zatím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
DucS píše: Ventil vypadá jak upálený...jenže když se upaluje ventil,tak se pomalu utavuje a ne že ho kus ulítne a udělá díru v pístu.
Jiné případy poškozených motorů SD1290 popisují doslova střet ventilů s pístem.
Podle grafu z brzdy by měl točit 10000ot
Nebo se ten kus ventilu odlomil a rozmlátil píst a hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
dave-lister píše: Nebo se ten kus ventilu odlomil a rozmlátil píst a hlavu.
že by čínské ventily??? nebo jiného levného dodavatele??


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
p.a.t.r.i.k.7 píše: jak to má vlastně KTM? desmo,nebo klasiku na pružinách?
desmo má jen dukna,né?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Pepa1098 píše: že by čínské ventily??? nebo jiného levného dodavatele?? ne ne je to k pláči
Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
dave-lister píše: Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.
nevím je to smutné ale k tomu tenkému dnu pístu vím jen to že TLr má dno ve středu pístu 6 milimetrů a co jsem dával od wiseca vrtání 102 tak tam bylo dno 4 mm a tady s těch fotek se můžeme jen domnívat jak je to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Pepa1098 píše: nevím je to smutné ale k tomu tenkému dnu pístu vím jen to že TLr má dno ve středu pístu 6 milimetrů a co jsem dával od wiseca vrtání 102 tak tam bylo dno 4 mm a tady s těch fotek se můžeme jen domnívat jak je to
ono je to taky o použitém materiálu a technologii výroby...výrobce by měl vědět,co si může dovolit a co ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
asi jo ale jestli je to u více motorů


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Pepa1098 píše: DucS>
asi jo ale jestli je to u více motorů tak za půl mega motorka kde odejde jeho srdce tak to je smutný, jsem rád že mám starou poctivou mášu a ta pořád dýchá po všech možných i nemožných upravách
To buď rád...dobře už bylo,teď už bude jenom hůř. Teď se všechno podřizuje hmotnosti,emisím a kvalita je v prd*li.
Výrobci nepotřebují,aby auto..motorka vydržela 10 let bez závad fungovat...a tak se vyrábí spotřební zboží. Jen ta cena tomu neodpovídá. Nízká kvalita by měla mít nízkou cenu...ne vysokou,jak tomu je teď.
Pepa1098 píše: tak pak nemají domakané pružiny ventilů a při vysokých otáčkách moc odsakují ventily a zahloubení v pístu je pak nedostačující (nepobere velké odskakování) suzuki TLr má velmi hluboké zahloubení na odskakování ventilů a 10 tisíc/ot zase tak moc není je to u dvouválce standart
Může to byt v pružinách, ale nejde o nedostatečné odskakováni,ale vracení ventilů pružinami. Ty při vysokých otáčkách z důvodu vadné dávky nebo konstrukce pružin nestačí vracet ventily do sedel a dojde ke kolizi s pístem a to je výsledek....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Super Duke - špony v oleji [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 33 | 11.10.2024 v 10:22 ariba |
KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | Versysák__ | 5 | 10.10.2024 v 22:39 Kohlstein |
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... | riderr3 | 1 | 6.9.2024 v 15:28 Gahan37 |
Brzdová kapalina nebo minerální olej KTM 1290 Super Duke R | Martin1200 | 4 | 24.8.2024 v 21:34 Martin1200 |
Tlumič řízéní - jaký olej KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 9 | 17.8.2024 v 22:05 assassin |