1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Teď jen aby jim nepřišla verze s ABS Nebo barva, kterou nechci. Myslim, že tyhle věci tam neřešej, hlavně, když nějaká dorazí:-S
Ahoj, pořád váhám, jestli se do toho mám míchat nebo nemám...
Být poslem špatných zpráv je nevděčná role, ale na druhou stranu bych si, a nejenom vzhledem k našemu víceletému a zatím jen virtuálnímu přátelství na dálku, mohl později vyčítat, kdybych Tě nevaroval.
Jestli jsi vyšší postavy, konkrétně jestli měříš zhruba tak řekněme od 180 cm výš a máš normální proporce nohou a rukou vůči své výšce, tak se osměluji doporučit, aby ses ještě před položením peněz na dřevo pěkně v klidu a pozorně na té MT-07 projel - a samozřejmě mnohem dál a delší dobu, než jenom narychlo nějakou otočku na dvojku na trojku po parkovišti... Může ale být, že shledáš vše naprosto v cajku - pak je to OK a jako bych nic neřek. Zlom vaz!
Dovi píše: Ahoj, pořád váhám, jestli se do toho mám míchat nebo nemám...
Být poslem špatných zpráv je nevděčná role, ale na druhou stranu bych si, a nejenom vzhledem k našemu víceletému a zatím jen virtuálnímu přátelství na dálku, mohl později vyčítat, kdybych Tě nevaroval.
Jestli jsi vyšší postavy, konkrétně jestli měříš zhruba tak řekněme od 180 cm výš a máš normální proporce nohou a rukou vůči své výšce, tak se osměluji doporučit, aby ses ještě před položením peněz na dřevo pěkně v klidu a pozorně na té MT-07 projel - a samozřejmě mnohem dál a delší dobu, než jenom narychlo nějakou otočku na dvojku na trojku po parkovišti... Může ale být, že shledáš vše naprosto v cajku - pak je to OK a jako bych nic neřek. Zlom vaz!
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jinak mam taky 186 cm a dnesnich 60 km bylo bez problemu.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: tady opět Arrow, ale provedení "buřtík" pod motorem. Zvuk též po vyjmutí db killeru spektakulární Uplně slyšim ten rachot v ulicích, symfonie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Daart> to chceš tuhle nádhernou motorku uhlazených tvarů srovnávat s něčim tak ošklivym a beztvarym jako je V-Strom?? Na unikáty já seru Ale když je hezkej zvuk, tak je hezkej zvuk
srovnavat tak uplne neee, ale ze to bude uplne stejna tuctovka podle tech prodeju...tak jak ji letos kazdy bude obdivovat kdekoliv zastavi tak ji pristi rok bude kazdej prehlizet stejne jako toho stroma1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Daart> no vem v potaz její nedostupnost, já bych řek, že to taková tuctovka zas nebude No uvidíme, třeba sem přijde nějakej boom a pokreje se komplet poptávka, zatim je to ale bajk pro "vyvolené"
to joo, ale ono se to vsechno pres zimu srovna1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jinak zvuk se mi nejvíc líbí serie :D ale mám to tak u každý motorky :D tamto sou hrozný choppery... :D
Naposledy editováno 15.05.2014 21:47:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: PetrA3> Je pravda, že i v sérii má to emtéčko docela pěknej zvuk. Choppery maj docela jinej zvuk, jsou to nadčtvercový dlouhozdvihový 2ventilový motory co pracujou v nízkejch otáčkách. Emtéčko má právě spíš zvuk o hodně bližší sportovním V2 motorům jako Duc, TL, SV, VTR atd., tedy podčtvercovej krátkozdvihovej čtyřventilovej motor. A tim jak má přesazený ojniční čepy o 270 stupňů, tak vlastně simuluje 90stupňový véčko. A tyhle motory maj právě nejkrásnější zvuk, žádnej R4 vysavač nebo prd prd chopří V2, ale takovej nízko letící Superfortress
to joooKazdopadne souhlas s petrem, v tomto pripade bych tam nechal original protoze predstava jak se z dalky ozyva rev z ladaku a kazdy se zajmem bude pozorovat jestli prijede rsv, vtr nebo 1098 a ono pribubla yamaha tak to radsi neee
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Minulý týden při mé páteční testovací jízdě došlo k jakémusi déja vu.
MT-07 mi totiž svou ovladateností a posedem připadala hodně povědomá, přestože jsem na ní seděl a jel poprvé. Pak až doma při psaní "recenze" jsem na to přišel - došlo mi, že MT-07 se svojí velikostí a ergonomií hodně přibližuje Hondě CBF125, kterou mám zažitou.
Defaultní (183 cm vysoký) jezdec na MT-07 v porovnání s dvácou Honda CBF 125:
A stejně jako tady teď od "šťastných majitelů" unisono zaznívá, že jízda na MT-07 nedělá ani vyššímu jezdci problém, tak ani já nemám problém se na svou CBF125 poskládat a ujet na ní na jeden zátah třeba 150 km - nedělá mi to problém, protože si uvědomuju, že je to malá motorka ("jen" dváca) a má zase své jiné přednosti.
Ale protože si nechci lhát do kapsy, tak u výkonné 750 ccm mašiny, kterou bych si jako funglovku kupoval na delší dobu, bych přece jenom preferoval a očekával, že nebude tak malá jako levná spotřební dváca na vyježdění pro 16 leté kluky a holky s A1 řidičákem.
187 cm vysoký jezdec na MT-07 v porovnání s dvácou Honda CBF 125:
P.S.
Kluci, neberte to nějak konfrontačně - je mi jasný, že každý chce být se svou motorkou spokojený, a tak má člověk ze začátku tendenci nad ledasčím přivřít oči. A taky obecně platí (mám rovněž vyzkoušeno u sebe i u kamarádů), že pak až dozraje rozhodnutí motorku prodat, že si to zase člověk odůvodní i těmi negativními vlastnostmi, které dřív (po zakoupení stroje) bagatelizoval v zájmu spokojenosti se svou volbou.
Naposledy editováno 16.05.2014 11:38:54
SuperSic58 píše: Dovi> Já sem na tom seděl jen na krámě a přišlo mi to jako ulitý. Mam 187 čísel. A pokud bych po nějakém nájezdu došel k názoru, že jsem tady šláp vedle, tk ji mohu kdykoli prodat za plnou kupní cenu, ne-li i dráž než novou, vzhledem k její nedostupnosti by to zřejmě nebyl problém
Sice jsi dokonce ještě o něco vyšší než já, ale OK - už mlčím...
Dovi píše:
Minulý týden při mé páteční testovací jízdě došlo k jakémusi déja vu.
MT-07 mi totiž svou ovladateností a posedem připadala hodně povědomá, přestože jsem na ní seděl a jel poprvé. Pak až doma při psaní "recenze" jsem na to přišel - došlo mi, že MT-07 se svojí velikostí a ergonomií hodně přibližuje Hondě CBF125, kterou mám zažitou.
Defaultní (183 cm cm vysoký) jezdec na MT-07 v porovnání s dvácou Honda CBF 125:
A stejně jako tady teď od "šťastných majitelů" unisono zaznívá, že jízda na MT-07 nedělá ani vyššímu jezdci problém, tak ani já nemám problém se na svou CBF125 poskládat a ujet na ní na jeden zátah třeba 150 km - nedělá mi to problém, protože si uvědomuju, že je to malá motorka ("jen" dváca) a má zase své jiné přednosti.
Ale protože si nechci lhát do kapsy, tak u výkonné 750 ccm mašiny, kterou bych si jako funglovku kupoval na delší dobu, bych přece jenom preferoval a očekával, že nebude tak malá jako levná spotřební dváca na vyježdění pro 16 leté kluky a holky s A1 řidičákem.
187 cm vysoký jezdec na MT-07 v porovnání s dvácou Honda CBF 125:
Kluci, neberte to nějak konfrontačně - je mi jasný, že každý chce být se svou motorkou spokojený, a tak má člověk ze začátku tendenci nad ledasčím přivřít oči. A taky obecně platí (mám rovněž vyzkoušeno u sebe i u kamarádů), že pak až dozraje rozhodnutí motorku prodat, že si to zase člověk odůvodní i těmi negativními vlastnostmi, které dřív (po zakoupení stroje) bagatelizoval v zájmu spokojenosti se svou volbou.
Jeste jednou, na Hornetovi mi nedela problém sedět na něm celej den v alpach 8h nebo se někam prepravit třeba do 500km... A na mt 07 se mi sedí pocitove stejne, mozna lip. Nemam důvod si to ospravedlňovat, bude na tom jezdit pritule :) ani ruzovy brejle nemam, naopak. Moc se mi nelibí, leda v bile a pusobi na me fakt strašně levne, ty kryty chladiče, radicka, hefty, ram... Umim si to přiznat :) Naopak patrim mezi lidi, co na svoje věci nadavaj. Ale chaapu, ze znáš spousty lidi co maj bohužel tendenci lhat sami sobě :D
Dovi píše:
Ale protože si nechci lhát do kapsy, tak u výkonné 750 ccm mašiny, kterou bych si jako funglovku kupoval na delší dobu, bych přece jenom preferoval a očekával, že nebude tak malá jako levná spotřební dváca na vyježdění pro 16 leté kluky a holky s A1 řidičákem.
Tenhle odstavec fakt neberu. "nebude tak mala jako levna spotrebni dvaca" ... to je totiz uplna hovadina. Kdyby byla tak mala jako diavel, napsal by si "tuhle si koupim, protoze je tak mala jako draha exkluzivni raketa"? Myslim ze ne. Bud je mala a je to uplne jedno jako co, nebo neni mala, a opet je uplne jedno jako co...
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Daart píše: jde predevsim o ucel vyuziti. Ja bych sobe mtcko neporidil uz z duvodu toho ze neni ani sportovni, ani cestovni. V tomto ohledu mam naprosto jine kandidaty, ale v danym segmentu motorek je to srovnatelne se vsim ostatnim. Dej si treba porovnani s z750 a zasadni rozdil tam neuvidis
Jsem asi rozmlsanej z minulosti, třeba čoprem s přepákováním a objemově sice malým (250ccm), ale rozměrově velkým endurem, kde by zřejmě neměl problém ani člověk o výšce 195 cm.
PetrA3 píše: Dovi: Ty mi přijdeš jakoby si ji hrozne chtěl...
Mám na čem jezdit, ale kdybych neměl, tak bych o MT-07 hodně uvažoval. Jak už jsem psal ve své páteční recenzi, líbí se mi z více důvodů, jenže na 750ku mi připadá spíš jako motorečka.
PetrA3 píše: na Hornetovi mi nedela problém sedět na něm celej den v alpach 8h nebo se někam prepravit třeba do 500km... A na mt 07 se mi sedí pocitove stejne, mozna lip. Ruzovy brejle nemam, naopak. Moc se mi nelibí, leda v bile a pusobi na me fakt strašně levne, ty kryty chladiče, radicka, hefty, ram... Umim si to přiznat :)
OK
dizzi píše: Tenhle odstavec fakt neberu. "nebude tak mala jako levna spotrebni dvaca" ... to je totiz uplna hovadina. Kdyby byla tak mala jako diavel, napsal by si "tuhle si koupim, protoze je tak mala jako draha exkluzivni raketa"? Myslim ze ne. Bud je mala a je to uplne jedno jako co, nebo neni mala, a opet je uplne jedno jako co...
Nevím, jestli jsem svůj pocit z MT-07 dokázal přesně vyjádřit - pokud ne, tak se omlouvám.
Tím odstavcem jsem chtěl v podstatě říct, že to, co třeba právě u té levné spotřební dvácy CBF 125 beru ještě jako v dané třídě "normální", tak u nového motocyklu s 6x větší kubaturou i výkonem motoru a s gumou vzadu hodně širokou, a v neposlední řadě taky u stroje určeného pro dospělé lidi s neomezeným řidičákem, mi po osobním seznámení přišlo už ergonomicky stísněný - hlavně docela dost pokrčený kolena za jízdy, titěrný řídítka s navazujícíma špatně použitelnýma zpěťákama atd.
Jakoby ta MT-07 měla být vhodná víc pro holky, menší Asiaty a evropský metrosexuály než pro chlapy vysoký okolo 185cm. Ale jestli ty rozměry dnešní motopopulaci vyhovují, tak bych se možná měl zamyslet spíš já sám nad sebou - třeba pramení moje pocity z toho, že mám delší nohy, kdo ví.
P.S.
Nechtěl jsem vnášet žádný neklid mezi diskutující nebo snad MT-07 nasazovat psí hlavu.
Jen jsem chtěl 187 cm vysokému kolegovi doporučit, aby se pokud možno ještě před koupí nového motocyklu na něm projel. Osobní zkušenost řekne víc než zprostředkovaná.
Toť vše, a za sebe už bych se v tom víc nepitval.
Naposledy editováno 16.05.2014 14:38:26
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jinak na mě teda strašně levně nepůsobí, řekl bych tak průměr. Možná ty ovladače na řidítkách jsou jak z 80.let, ale jinak v pohodě. Koukněte třeba na xj6 a ten jekl místo kyvky a 2pístky vpředu, tam má mt navrch..
A že je mt09 jinej level je nejspíš pravda, ale to ti pak zas někdo namítne, že je FZ1 jinej level. Takhle se na to nedá nahlížet...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |